Doom 3: Caverns - Area 1 cz.2
Aktualizacja:
Security Access
Na razie wybierz drzwi po prawej i już na zewnątrz skorzystaj z kolejnej drabiny (#221). Jeśli chcesz, możesz przeskoczyć barierki i spaść nieco niżej. W cieniu ukryty jest karabin plazmowy oraz niewielka ilość amunicji. Bez względu na to co postanowisz, musisz dostać się na samą górę i przejść przez drzwi. W środku, dla odmiany będziesz schodzić na dół. Gdy ilość dostępnych drabin spadnie do zera, spójrz w dół. W ogromnym zbiorniku, w którym właśnie gościsz, wysuwają się co chwilę ze ścian cztery platformy (#222). Skocz na pierwszą z nich i oczekując dokładnie moment, kiedy pojawi się następna, spadaj w dół.
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
Na końcu drogi czeka Cię kolejne zejście po drabinie. Skocz pomiędzy rury w okolice przedmiotów i schyl się. Po drugiej stronie pomieszczenia zobaczysz skulonego naukowca (#223). Poczekaj, aż wygłosi swój monolog, po czym zabierz leżącą na stole kartę. Zastanawiasz się jak wrócić na górę? Nic prostszego - wystarczy skorzystać z panelu, aby wysunęła się bardzo długa drabina. Skieruj się do pomieszczenia z zamkniętymi drzwiami. W środku znajdziesz leżące na stole PDA (#224), którego właścicielem był niegdyś Robert Cody.
Skorzystaj z kolejnych drzwi i po wyjściu na zewnątrz obróć się w lewo. W cieniu ukryta jest kolejna drabina, która zaprowadzi Cię na dach. Pochodź chwilę przy ścianie. W końcu otworzy się mała nisza (#225), gdzie ukryto kilka użytecznych przedmiotów. Zejdź na dół i ruszaj jedyną dostępną drogą. Uważając miejscami na odrywającą się podłogę, dotrzesz do olbrzymiej sali, której centralną część zajmuje dźwig (#226).
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
Wyjdź na górę, skorzystaj z panelu, który obróci dźwig o 90 stopni i wdrap się na dach. Stamtąd wejdź na ramię podnośnika (#227) i ostrożnie skocz na wiszące płyty. Stąd wystarczy oddać precyzyjnego susła na najwyżej położone zbiornik i voila, jesteś po drugiej stronie. Idź przed siebie jedyną dostępną drogą, eksterminując wszystkie potwory.
Po dotarciu do włazu i próby jego otwarcia (#228), rozpęta się prawdziwe piekło (lepiej nie eksperymentować i walić z najmocniejszych środków zagłady). Gdy wrogowie będą już tylko wspomnieniem, przywołaj windę za pomocą panelu i wycofaj się do tyłu. Wraz z kabiną pojawi się bowiem Hell-Knight, który przy niewielkiej ilości miejsca może okazać się trudnym przeciwnikiem. Po walce, zjedź na dół i odnajdź drogę pomiędzy beczkami i skrzyniami. Idź cały czas przed siebie aż do momentu, w którym zobaczysz kolejną windę. Tutaj wystarczy wejść do środka i kliknąć na panelu, aby ostatecznie opuścić pierwszy poziom jaskiń.
0
- Doom III - poradnik do gry
- Doom 3: Poradnik do gry
- Doom 3: Arsenał cz.1
- Doom 3: Arsenał cz.2
- Doom 3: Przeciwnicy cz.1
- Doom 3: Przeciwnicy cz.2
- Doom 3: Porady ogólne
- Doom 3: Mars City cz.1
- Doom 3: Mars City Underground cz.1
- Doom 3: Mars City Underground cz.2
- Doom 3: Mars City cz.2
- Doom 3: Administration
- Doom 3: Alpha Labs - Sector 1 cz.1
- Doom 3: Alpha Labs - Sector 1 cz.2
- Doom 3: Alpha Labs - Sector 2 cz.1
- Doom 3: Alpha Labs - Sector 2 cz.2
- Doom 3: Alpha Labs - Sector 3
- Doom 3: Alpha Labs - Sector 4 cz.1
- Doom 3: Alpha Labs - Sector 4 cz.2
- Doom 3: Alpha Labs - Sector 4 cz.3
- Doom 3: EnPro Plant
- Doom 3: Communications Transfer cz.1
- Doom 3: Communications Transfer cz.2
- Doom 3: Communications cz.1
- Doom 3: Communications cz.2
- Doom 3: Monorail Skybridge, Recycling - Sector 1 cz.1
- Doom 3: Monorail Skybridge, Recycling - Sector 1 cz.2
- Doom 3: Recycling - Sector 2
- Doom 3: Monorail
- Doom 3: Delta Labs - Level 1
- Doom 3: Delta Labs - Level 2 South cz.1
- Doom 3: Delta Labs - Level 2 South cz.2
- Doom 3: Delta Labs - Level 2 North
- Doom 3: Delta Labs - Level 3
- Doom 3: Delta Labs - Sector 4
- Doom 3: Hell cz.1
- Doom 3: Hell cz.2
- Doom 3: Delta Complex
- Doom 3: Central Processing
- Doom 3: Central Server Banks
- Doom 3: Site 3
- Doom 3: Caverns - Area 1 cz.1
- Doom 3: Caverns - Area 1 cz.2
- Doom 3: Caverns - Area 2
- Doom 3: Primary Excavation Site
- Doom 3: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany453989 Pretorianin
[39]
pawel87 [ Junior ]
Te latarki, to oczy tego potwora. Strzelaj do nich. Gdy zestrzelisz bodajże 5, to potwór zacznie się "ładować". Taki strumień światła będzie na niego padał. Twoim zadaniem jest strzelać w ten strumień. Najlepiej BFG-em, jeśli już go masz. Powtarzaj czynność do skutku - zabijaj latarki i strzelaj w strumień. Powodzenia.
zanonimizowany460125 Junior
Dzieki , ten potworek z oddzielnymi oczyma to juz przeszlosc , no i wypadl mu soul cube ...
zanonimizowany460846 Junior
Chłopaki jak mozecie to pomuzcie bo utknąłem w CPU Complex i niewiem z kąd wziąść kod do drzwi LAB-a.jak ktoś wie to niech napisze-DZIĘKI
zanonimizowany587394 Junior
witam-potrzebuje pomocy-jestem w central procesing i zdobywam potrzebny panel do otwarcia drzwi ale gdy przez nie przechodze widze lewitujące wielkie głazy-jak to przejsc....???
zanonimizowany687460 Junior
pomocy jak przejsc delte3
AIDIDPl Legend
Doom 3 jest straszny. Nawet przy Fear tak się nie bałem. Wiedziałem że z tego rogu coś wyskoczy, albo ktoś stoi za mną, ale klimat robi swoje....Grafika i dźwięki w sumie też robią swoje...
Rudiko Chorąży
ty AIDIDPl nie znasz się na grach debilu jeden!! FEAR jest straszniejsze i lepsze od Dooma 3
Reendlerer Konsul
Rudiko -------> Widzę że prosimy się o bana.
zanonimizowany282986 Senator
Doom 3 straszny? 3 momenty! TRZY SŁOWNIE. Momenty na samiutkim początku w których można się było z początku przestraszyć. Grałem trzeci raz, właśnie przeszedłem i ani piekło nie jest straszne, ani Delta, ani walki z bossami czy z kimkolwiek. Taki trochę banał. W każdym bądź razie, etap w piekle mocny pod względem emocji :) Niezapomniany. Gra świetna, ale co fakt to fakt. Liniowa maksymalnie. Tylko czekać jak imp wyskoczy. Jednak nie radzę grać na poziomie Koszmar. Już na Marine momentami jest ostro (cztery, pięć impów na raz, dwa Hell Knighty, cztery ,,pomidory" czy trzy grubaski to ciężka przeprawa).
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
![1 - [Opis] Caverns - Area 1 cz.2 | Doom III - Doom III - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/298/194366328.jpg)
![2 - [Opis] Caverns - Area 1 cz.2 | Doom III - Doom III - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/298/194366343.jpg)
![3 - [Opis] Caverns - Area 1 cz.2 | Doom III - Doom III - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/298/194366359.jpg)
![Na końcu drogi czeka Cię kolejne zejście po drabinie - [Opis] Caverns - Area 1 cz.2 | Doom III - Doom III - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/298/194366375.jpg)
![4 - [Opis] Caverns - Area 1 cz.2 | Doom III - Doom III - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/298/194366390.jpg)
![5 - [Opis] Caverns - Area 1 cz.2 | Doom III - Doom III - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/298/194366406.jpg)
![6 - [Opis] Caverns - Area 1 cz.2 | Doom III - Doom III - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/298/194366421.jpg)
![Wyjdź na górę, skorzystaj z panelu, który obróci dźwig o 90 stopni i wdrap się na dach - [Opis] Caverns - Area 1 cz.2 | Doom III - Doom III - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/298/194366437.jpg)
