Doom 3: Delta Labs - Level 2 South cz.2
Aktualizacja:
Power Up the Teleporter
Wracaj do skrzyżowania i skieruj się do sekcji operacyjnej (Operations). Za drzwiami skręć w prawo i podążaj korytarzem, aż do jego końca. Zauważysz, że wszystkie drzwi do pokojów są pozamykane, podobnie jak ostatnie pomieszczenie, prowadzące do archiwów. Jako, że nie masz tu nic do roboty, wracaj na skrzyżowanie i skorzystaj z ostatniego przejścia (Security Bio-Labs).
![]() | ![]() |
Terminal Lockdown
Idź przed siebie. Po dotarciu do szpitala (#152), przyglądnij się panelowi stojącemu na półce z lewej strony. Możesz tam odczytać raporty odnośnie przeprowadzanych badań. Kilka pomieszczeń dalej natkniesz się na dużą salę, w której znajduje się wysięgnik i przytwierdzone do jednej ze ścian, ponumerowane pojemniki (#153). Twoim zadaniem jest dostać się do kanału wentylacyjnego, umieszczonego wysoko z prawej strony pomieszczenia (tam gdzie widać plecak i amunicję do karabinu plazmowego). Aby to zrobić, będziesz musiał skorzystać z panelu i wcisnąć przycisk odpowiadający któremuś z pojemników znajdujących się z prawej strony (najlepszy jest trzeci). Gdy wysięgnik przetransportuje obiekt na dół, wciśnij jeszcze raz ten sam przycisk, szybko skocz na pudło i stamtąd prosto na pojemnik. Gdy ten ostatni zacznie być transportowany w kierunku miejsca przeznaczenia, Ty skieruj się na gzyms, skąd z łatwością dostaniesz się do kanału wentylacyjnego.
Podobną sztuczkę można wykonać z drugiej strony (korzystając np. z pojemnika numer 1). Niech Cię nie zwiedzie to, że kanał jest zamknięty. Gdy tylko staniesz na gzymsie i zbliżysz się do celu Twojej podróży, klapa podniesie się a Ty będziesz mógł wczołgać się do środka. Znajdziesz tam kilka przedmiotów.
Po krótkiej wędrówce kanałem znajdziesz się w kolejnej części laboratoriów, gdzie przez szybę dojrzysz BFG 9000 (#154). Pamiętasz jak uratowałeś naukowca od śmierci w komorze. W otwartym przez niego wówczas pomieszczeniu, znajdował się PDA należący do Michaela Abramsa. To właśnie w nim należy szukać kodu (931), niezbędnego do otwarcia drzwi. Gdy będziesz już w środku, naciśnij przycisk na ścianie. Kiedy gablota zostanie otwarta, będziesz mógł wziąć najbardziej śmiercionośną broń w grze.
![]() | ![]() |
Po krótkiej wędrówce korytarzami stacji dotrzesz do kolejnego pokoju kontrolnego (#155). Przyjrzyj się terminalowi stojącemu po lewej stronie i sprawdź zapisany tam raport. Wymieniony w nim kod (972) pasować będzie do szafki, która znajduje się w głębi pomieszczenia. Na końcu zainteresuj się panelem po prawej stronie, którego uruchomienie zlikwiduje trujący gaz w następnym pomieszczeniu. Drzwi zostaną odblokowane a Ty będziesz mógł wejść do środka. Tam skorzystaj z kolejnego panelu, który odblokuje wszystkie przejścia w całym sektorze. Wyjdź z pomieszczenia i skieruj się do największych drzwi. Po chwili trafisz do znajomego Ci już skrzyżowania.
Udaj się do sekcji operacyjnej i za drugimi drzwiami skręć w prawo. Zaglądaj do wszystkich pomieszczeń po kolei, zbierając przedmioty oraz przede wszystkim PDA (jeden należący do Phila Wilsona w biurze Steve'a Roscoe, drugi należący do Franka Cindersa w pokoju Mala Blackwella). Na końcu drogi trafisz do sali z archiwami. Tutaj pozbądź się wszystkich przeciwników i zajrzyj do pomieszczenia oznaczonego jako "Server". W środku zabierz poszukiwany przez naukowca przedmiot (#156 - Plasma Inducer) i przyglądnij się bocznej ściance zamkniętej szafki. Znajdziesz tam przylepioną kartkę, na której widnieje kod (715). Wpisz go za pomocą klawiatury a zawartość skrytki będzie należeć do Ciebie. Na końcu sali z archiwum znajduje się wyjście, które doprowadzi Cię do windy. Kopnij pudło blokujące drzwi i zjedź na dół. Stamtąd udaj się w kierunku skrzyżowania.
Pamiętasz pomieszczenie biurowe (#149), gdzie znajdowała się zamknięta szyfrem szafka? Jeśli przeglądniesz PDA należący do Franka Cindersa, otrzymasz kod (538), który pozwoli ją otworzyć. Po załatwieniu wszystkich formalności, skieruj się do naukowca. Po wręczeniu mu przedmiotu o nazwie Plasma Inducer, ten wręczy Ci dysk Video (Teleportation Experiments) z obszernym nagraniem na temat eksperymentów z teleportacją i ich zgubnych skutkach. Posłuchaj polecenia naukowca i skieruj się do pomieszczenia z portalem (na lewo od jego siedziby). Tam posłusznie uruchom panel i przenieś się do kolejnej części bazy Delta.
0
- Doom III - poradnik do gry
- Doom 3: Poradnik do gry
- Doom 3: Arsenał cz.1
- Doom 3: Arsenał cz.2
- Doom 3: Przeciwnicy cz.1
- Doom 3: Przeciwnicy cz.2
- Doom 3: Porady ogólne
- Doom 3: Mars City cz.1
- Doom 3: Mars City Underground cz.1
- Doom 3: Mars City Underground cz.2
- Doom 3: Mars City cz.2
- Doom 3: Administration
- Doom 3: Alpha Labs - Sector 1 cz.1
- Doom 3: Alpha Labs - Sector 1 cz.2
- Doom 3: Alpha Labs - Sector 2 cz.1
- Doom 3: Alpha Labs - Sector 2 cz.2
- Doom 3: Alpha Labs - Sector 3
- Doom 3: Alpha Labs - Sector 4 cz.1
- Doom 3: Alpha Labs - Sector 4 cz.2
- Doom 3: Alpha Labs - Sector 4 cz.3
- Doom 3: EnPro Plant
- Doom 3: Communications Transfer cz.1
- Doom 3: Communications Transfer cz.2
- Doom 3: Communications cz.1
- Doom 3: Communications cz.2
- Doom 3: Monorail Skybridge, Recycling - Sector 1 cz.1
- Doom 3: Monorail Skybridge, Recycling - Sector 1 cz.2
- Doom 3: Recycling - Sector 2
- Doom 3: Monorail
- Doom 3: Delta Labs - Level 1
- Doom 3: Delta Labs - Level 2 South cz.1
- Doom 3: Delta Labs - Level 2 South cz.2
- Doom 3: Delta Labs - Level 2 North
- Doom 3: Delta Labs - Level 3
- Doom 3: Delta Labs - Sector 4
- Doom 3: Hell cz.1
- Doom 3: Hell cz.2
- Doom 3: Delta Complex
- Doom 3: Central Processing
- Doom 3: Central Server Banks
- Doom 3: Site 3
- Doom 3: Caverns - Area 1 cz.1
- Doom 3: Caverns - Area 1 cz.2
- Doom 3: Caverns - Area 2
- Doom 3: Primary Excavation Site
- Doom 3: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
AIDIDPl Legend

Doom 3 jest straszny. Nawet przy Fear tak się nie bałem. Wiedziałem że z tego rogu coś wyskoczy, albo ktoś stoi za mną, ale klimat robi swoje....Grafika i dźwięki w sumie też robią swoje...
Rudiko Chorąży

ty AIDIDPl nie znasz się na grach debilu jeden!! FEAR jest straszniejsze i lepsze od Dooma 3
Reendlerer Konsul
Rudiko -------> Widzę że prosimy się o bana.
zanonimizowany282986 Senator
Doom 3 straszny? 3 momenty! TRZY SŁOWNIE. Momenty na samiutkim początku w których można się było z początku przestraszyć. Grałem trzeci raz, właśnie przeszedłem i ani piekło nie jest straszne, ani Delta, ani walki z bossami czy z kimkolwiek. Taki trochę banał. W każdym bądź razie, etap w piekle mocny pod względem emocji :) Niezapomniany. Gra świetna, ale co fakt to fakt. Liniowa maksymalnie. Tylko czekać jak imp wyskoczy. Jednak nie radzę grać na poziomie Koszmar. Już na Marine momentami jest ostro (cztery, pięć impów na raz, dwa Hell Knighty, cztery ,,pomidory" czy trzy grubaski to ciężka przeprawa).
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.