Doom 3: Delta Labs - Level 2 North
Aktualizacja:
Znajdujesz się w sekcji północnej drugiego poziomu kompleksu Delta. To właśnie tutaj naukowcy UAC przetrzymują schwytane demony. Po wyjściu z pomieszczenia, w którym stoi maszyna do teleportacji, trafisz na zamknięte drzwi (#157). Do ich otwarcia będziesz potrzebować specjalnej karty (#158), którą znajdziesz po krótkiej wędrówce w dalszej części bazy.
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
W kolejnym pomieszczeniu znajdziesz drzwi prowadzące do magazynu (oznaczone jako Storage 02). Aby je otworzyć, będziesz musiał skorzystać z panelu (#159), znajdującego się obok terminalu komputerowego. Gdy pozbierasz już dostępne tam przedmioty, ruszaj w dalszą drogę. Znaleziony w trakcie wędrówki PDA (#160 - Francis Erikson) pozwoli Ci dobrać się do stojącej nieopodal szafki. Napotkane dalej drzwi otworzysz klikając w panel.
Czas na prawdziwą rzeźnię. Na górnym poziomie pojawi się Arch-Vile, który zacznie teleportować Impy. Lepiej załatwić go od razu, zanim wzywane przez niego stwory zdążą Cię poturbować. Po spenetrowaniu okolicznych pomieszczeń odnajdziesz windę, która wywiezie Cię na górę. Jeśli zbliżysz się do barierki, zobaczysz kolejnego Arch-Vile'a (tym razem na dole) - zabij go równie szybko, co poprzednika. Po zakończonej walce obróć się w prawo i wejdź do tunelu wentylacyjnego (#161).
![]() | ![]() |
Na końcu drogi znajduje się część szpitalna, w której rezyduje jeden z ocalałych lekarzy (aktualnie bada on zwłoki Impa). Poczekaj cierpliwie, aż skończy mówić - otrzymasz kod (624) do szafek znajdujących się w głębi pomieszczenia. Aby przedostać się dalej, będziesz musiał przebić się przez pudła, którymi spotkany naukowiec zagrodził przejście w obawie przed atakiem potworów.
Po wyeliminowaniu kolejnego Arch-Vile'a trafisz do sali, w której znajdują się pojemniki z potworami (#162). Jeśli chcesz, możesz podejść do zlokalizowanych obok nich czytników i ściągnąć w postaci e-mailów informacje zebrane przez naukowców. Jest ich niewiele, ale mówią coś niecoś o wetkniętych w szklane pojemniki demonach. Po przejściu przez kolejne drzwi trafisz do pomieszczenia, gdzie ktoś zza ściany woła o pomoc. Znajdujący się z prawej strony panel otworzy małe drzwiczki do części technicznej. W środku skorzystaj z drabiny i zacznij przedzierać się ciemnymi tunelami. Niestety, naukowiec zostanie zabity przez Impa. Weź jego PDA (Jacob Stemmons) i skorzystaj z drugiej drabiny, która poprowadzi Cię do małej niszy z zestawem przydatnych przedmiotów. Po zakończonej eksploracji, przedostań się tunelem z powrotem do właściwej części bazy i przejdź przez nieużywane dotąd drzwi.
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
Znajdziesz się w kolejnej części kompleksu, gdzie transportowane są pojemniki z potworami. Aby uruchomić maszynerię, wystarczy skorzystać z umieszczonego przed szybą panelu (#163). Gdy pierwszy Imp zanurzy w płynie wyruszy w trasę, podążaj za nim (#164). Pojemnik będzie jedynym źródłem światła, dlatego dobrze jest trzymać się w jego pobliżu, tym bardziej iż po drodze będziesz atakowany przez potwory. Na końcu trasy znajduje się wejście do małego pomieszczenia z szafką, którą otworzysz znalezionym kodem (371). Przejście przez drzwi doprowadzi Cię do kolejnej sekcji, gdzie transportowane są pojemniki. Poczekaj na jeden z nich i ruszaj w dalszą drogę.
Po krótkiej, ale bogatej w przeżycia wędrówce, dotrzesz do pomieszczenia z windą. Zabierz leżący na krzesłach dysk Video (Specimen Status Museum) i jedź na górę. Duża sala, w której właśnie się znalazłeś zawiera skaner badający Soul Cube (#165). Niestety, artefakt został zabrany przez Malcolma Betrugera, dlatego na razie nie będzie Ci dane sprawdzić go w działaniu. Podejdź do terminali komputerowych znajdujących się w głębi pomieszczenia. Zabierz PDA należący do Larry'ego Bullmana i kolejny dysk z zapisem Video (Soul Cube). Zanim na dobre ruszysz w dalszą drogę przyglądnij się jeszcze szafce (numer 666). Kod (372) znajduje się na przyklejonej do niej kartce. Po otwarciu składziku wyskoczy Imp - gdy go zabijesz, będziesz mógł zabrać zbroję.
Idź przed siebie aż dotrzesz do dużego pomieszczania z kilkoma drzwiami. Zacznij od eksploracji gabinetu Elizabeth McNeil (#166), znajdziesz tam PDA a w nim dwa niezbędne kody. Pierwszy (725) pomoże Ci otworzyć magazyn (oznaczony na drzwiach jako Storage 07). W środku jest kolejna szafka, otwierana kodem (0508) ze strony Martian Buddy. Warto ją spenetrować, ponieważ znajduje się w niej BFG 9000. Po wyjściu z magazynu, skieruj się do ostatnich już drzwi i otwórz je za pomocą drugiego z kodów (463). Zabij Arch-Vile'a i opuść poziom.
0
- Doom III - poradnik do gry
- Doom 3: Poradnik do gry
- Doom 3: Arsenał cz.1
- Doom 3: Arsenał cz.2
- Doom 3: Przeciwnicy cz.1
- Doom 3: Przeciwnicy cz.2
- Doom 3: Porady ogólne
- Doom 3: Mars City cz.1
- Doom 3: Mars City Underground cz.1
- Doom 3: Mars City Underground cz.2
- Doom 3: Mars City cz.2
- Doom 3: Administration
- Doom 3: Alpha Labs - Sector 1 cz.1
- Doom 3: Alpha Labs - Sector 1 cz.2
- Doom 3: Alpha Labs - Sector 2 cz.1
- Doom 3: Alpha Labs - Sector 2 cz.2
- Doom 3: Alpha Labs - Sector 3
- Doom 3: Alpha Labs - Sector 4 cz.1
- Doom 3: Alpha Labs - Sector 4 cz.2
- Doom 3: Alpha Labs - Sector 4 cz.3
- Doom 3: EnPro Plant
- Doom 3: Communications Transfer cz.1
- Doom 3: Communications Transfer cz.2
- Doom 3: Communications cz.1
- Doom 3: Communications cz.2
- Doom 3: Monorail Skybridge, Recycling - Sector 1 cz.1
- Doom 3: Monorail Skybridge, Recycling - Sector 1 cz.2
- Doom 3: Recycling - Sector 2
- Doom 3: Monorail
- Doom 3: Delta Labs - Level 1
- Doom 3: Delta Labs - Level 2 South cz.1
- Doom 3: Delta Labs - Level 2 South cz.2
- Doom 3: Delta Labs - Level 2 North
- Doom 3: Delta Labs - Level 3
- Doom 3: Delta Labs - Sector 4
- Doom 3: Hell cz.1
- Doom 3: Hell cz.2
- Doom 3: Delta Complex
- Doom 3: Central Processing
- Doom 3: Central Server Banks
- Doom 3: Site 3
- Doom 3: Caverns - Area 1 cz.1
- Doom 3: Caverns - Area 1 cz.2
- Doom 3: Caverns - Area 2
- Doom 3: Primary Excavation Site
- Doom 3: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany453989 Pretorianin
[39]
pawel87 [ Junior ]
Te latarki, to oczy tego potwora. Strzelaj do nich. Gdy zestrzelisz bodajże 5, to potwór zacznie się "ładować". Taki strumień światła będzie na niego padał. Twoim zadaniem jest strzelać w ten strumień. Najlepiej BFG-em, jeśli już go masz. Powtarzaj czynność do skutku - zabijaj latarki i strzelaj w strumień. Powodzenia.
zanonimizowany460125 Junior
Dzieki , ten potworek z oddzielnymi oczyma to juz przeszlosc , no i wypadl mu soul cube ...
zanonimizowany460846 Junior
Chłopaki jak mozecie to pomuzcie bo utknąłem w CPU Complex i niewiem z kąd wziąść kod do drzwi LAB-a.jak ktoś wie to niech napisze-DZIĘKI
zanonimizowany587394 Junior
witam-potrzebuje pomocy-jestem w central procesing i zdobywam potrzebny panel do otwarcia drzwi ale gdy przez nie przechodze widze lewitujące wielkie głazy-jak to przejsc....???
zanonimizowany687460 Junior
pomocy jak przejsc delte3
AIDIDPl Legend
Doom 3 jest straszny. Nawet przy Fear tak się nie bałem. Wiedziałem że z tego rogu coś wyskoczy, albo ktoś stoi za mną, ale klimat robi swoje....Grafika i dźwięki w sumie też robią swoje...
Rudiko Chorąży
ty AIDIDPl nie znasz się na grach debilu jeden!! FEAR jest straszniejsze i lepsze od Dooma 3
Reendlerer Konsul
Rudiko -------> Widzę że prosimy się o bana.
zanonimizowany282986 Senator
Doom 3 straszny? 3 momenty! TRZY SŁOWNIE. Momenty na samiutkim początku w których można się było z początku przestraszyć. Grałem trzeci raz, właśnie przeszedłem i ani piekło nie jest straszne, ani Delta, ani walki z bossami czy z kimkolwiek. Taki trochę banał. W każdym bądź razie, etap w piekle mocny pod względem emocji :) Niezapomniany. Gra świetna, ale co fakt to fakt. Liniowa maksymalnie. Tylko czekać jak imp wyskoczy. Jednak nie radzę grać na poziomie Koszmar. Już na Marine momentami jest ostro (cztery, pięć impów na raz, dwa Hell Knighty, cztery ,,pomidory" czy trzy grubaski to ciężka przeprawa).
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
![1 - [Opis] Delta Labs - Level 2 North | Doom III - Doom III - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/298/193501078.jpg)
![2 - [Opis] Delta Labs - Level 2 North | Doom III - Doom III - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/298/193501093.jpg)
![3 - [Opis] Delta Labs - Level 2 North | Doom III - Doom III - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/298/193501109.jpg)
![W kolejnym pomieszczeniu znajdziesz drzwi prowadzące do magazynu (oznaczone jako Storage 02) - [Opis] Delta Labs - Level 2 North | Doom III - Doom III - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/298/193501125.jpg)
![4 - [Opis] Delta Labs - Level 2 North | Doom III - Doom III - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/298/193501140.jpg)
![Na końcu drogi znajduje się część szpitalna, w której rezyduje jeden z ocalałych lekarzy (aktualnie bada on zwłoki Impa) - [Opis] Delta Labs - Level 2 North | Doom III - Doom III - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/298/193501156.jpg)
![5 - [Opis] Delta Labs - Level 2 North | Doom III - Doom III - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/298/193501171.jpg)
![6 - [Opis] Delta Labs - Level 2 North | Doom III - Doom III - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/298/193501187.jpg)
![7 - [Opis] Delta Labs - Level 2 North | Doom III - Doom III - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/298/193501203.jpg)
![Znajdziesz się w kolejnej części kompleksu, gdzie transportowane są pojemniki z potworami - [Opis] Delta Labs - Level 2 North | Doom III - Doom III - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/298/193501218.jpg)
