C&C Red Alert 3: Strefa S.H.R.I.N.K.

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści
1 - Strefa S.H.R.I.N.K. | Wyzwania poboczne - Command & Conquer: Red Alert 3 - Powstanie - poradnik do gry
Przeciwnik: Alianci - Strefa S.H.R.I.N.K. | Wyzwania poboczne - Command & Conquer: Red Alert 3 - Powstanie - poradnik do gry

Przeciwnik: Alianci

Wyzwanie, które strasznie ciężko przejść w sposób konwencjonalny. Wszystkiemu winna Lidia Winters i jej eksperymenty z technologią zmniejszania będące na wyposażeniu kriokopterów. W efekcie wszystkie jednostki na planszy są pomniejszone, i to zarówno ludzie jak i pojazdy.

Taki stan rzeczy zmienia niektórym fizyczne właściwości przez co stają się np. bardziej odporni, a wehikuły nie są w stanie rozjeżdżać piechoty. Jak mówiłem, tradycyjną metodą niełatwo tu o sukces bowiem wszystkie jednostki na domiar złego poruszają z niebotyczna wręcz szybkością, co jak wiemy dla komputera nie ma większego znaczenia.

Pół biedy obronić się przez liliputami, a nawet dostać się do bazy wroga. Najważniejszy budynek do zlikwidowania czyli centrum konstrukcyjne w chwili zagrożenia natychmiast się jednak złoży i ruszy na morze, skąd bez wątpienia wykończy nas stawiając nową. A to, że dopłynie do nawodnych rafinerii nie ma wątpliwości, bowiem pod postacią MCV, serce bazy jest piekielnie twarde i nijak go szybko zniszczyć, no chyba, że sposobem...

Wybierz sobie Japończyków - Strefa S.H.R.I.N.K. | Wyzwania poboczne - Command & Conquer: Red Alert 3 - Powstanie - poradnik do gry

Wybierz sobie Japończyków. Dysponują oni bowiem jedyną jednostką słusznych rozmiarów, która może gnieść malutkich pacyfikatorów i pojazdy mechaniczne. Chodzi o... rdzenie, czyli pierwotne formy budynków.

Najtańsze są dojo więc wyprodukuj ich kilka i pędź na wroga nie zapominając zadbać jeszcze o rafinerie. U niebieskich deptaj wszystko co Ci zagraża stawiając jedno dojo gdzieś w pobliżu. Inżynierami staraj się przejąć budynki przeciwnika, w tym kluczowe centrum konstrukcyjne. Odpowiedzią na zbliżającego się technika będzie jednak zapowiadane złożenie się konstrukcji w MCV. Bądź przygotowany na ten moment trzymając w obwodzie rdzenie, którymi rozdeptaj przenośną bazę. Spokojnie zniszcz albo przejmij resztę konstrukcji.

Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Strategiczne
2009-04-10
11:41

andrzej1 Senator

Fajne fotki i sam poradnik też spox dzięx

Komentarz: andrzej1
2010-03-21
06:48

zanonimizowany361597 Legionista

Muszę przyznać, że poradnik wypada DOŚĆ SŁABO. Porady na temat wyzwań pobocznych (w sumie najważniejszych i najtrudniejszych elementach dodatku po łatwych kampaniach) są nikłe i w żaden sposób nie sugerują wygranej PRZED docelowym czasem (a zdobycie złotej gwiazdki chyba jest celem). Ja musiałem się w każdym razie wysilić by zdobyć coś przed czasem docelowym, zaś po prostu techować (siedzieć w bazie i rozwijać full armadę by zmiażdżyć wroga po pół godziny) to potrafi każdy. Niestety poradnik dał nieco ciała.

Komentarz: zanonimizowany361597

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl