C&C Red Alert 3: Śmierć na morzu
Aktualizacja:


Przeciwnik: Sowieci, Alianci, Cesarstwo
Coś dla wilków morskich. Wszystkie potęgi świata zebrały nad archipelagiem pełnym ropy naftowej i oczywiście o dzieleniu się nie ma mowy.
Jako, że jest to misja typowo morska, bazować będziemy właściwie tylko na jednostkach produkowanych w stoczni. Uważnie przestudiuj odblokowane okręty i wybierz najlepszą z dostępnych nacji. Ważne jest, abyś dysponował czymś, co może prowadzić daleki ostrzał (pancerniki, lotniskowiec).
Postaw szybko... koszary, bowiem wyszkolonymi tam technikami musisz przejąć jak najwięcej platform wiertniczych. To dodatkowe pieniądze, a kopalnię masz ledwie jedną. Bardzo dobrym pomysłem jest ponadto władowanie inżyniera do tzw. suchego doku, który zagwarantuje automatyczną naprawę jednostek nawodnych. Wystrzegaj się rosyjskich niedźwiadków pałętających się po okolicy.

W wyzwaniu, podobnie jak w innych zresztą, nie ma na co czekać. Zbuduj średniej wielkości flotę i zaatakuj wybranego przeciwnika. Ich bazy są malutkie, więc podbijanie nie zajmie wiele czasu. Pamiętaj, że do zlikwidowania masz aż trzech oponentów, którzy z każdą sekundą rosną przecież w siłę. Na koniec jeszcze jedna rada - podczas rejsu po akwenie, zadbaj o ochronę przeciwlotnicza dla okrętów.
0
- Command & Conquer: Red Alert 3 - Powstanie - poradnik do gry
- Command & Conquer: Red Alert 3 - Powstanie - poradnik do gry
- C&C Red Alert 3: Wyzwania główne
- C&C Red Alert 3: Martwe mięso
- C&C Red Alert 3: Krwawa waśń
- C&C Red Alert 3: Obrona archipelagu
- C&C Red Alert 3: Cmentarzysko satelitów
- C&C Red Alert 3: Symfonia stali
- C&C Red Alert 3: Gniew Ateny
- C&C Red Alert 3: Szabrownik
- C&C Red Alert 3: Śmierć na morzu
- C&C Red Alert 3: Chrono ty chyba nie...
- C&C Red Alert 3: Zamek Tesli
- C&C Red Alert 3: Dwie lufy
- C&C Red Alert 3: Ni stąd, ni zowąd
- C&C Red Alert 3: Gniew cesarstwa
- C&C Red Alert 3: Wyzwania główne
- Command & Conquer: Red Alert 3 - Powstanie - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany361597 Legionista
Muszę przyznać, że poradnik wypada DOŚĆ SŁABO. Porady na temat wyzwań pobocznych (w sumie najważniejszych i najtrudniejszych elementach dodatku po łatwych kampaniach) są nikłe i w żaden sposób nie sugerują wygranej PRZED docelowym czasem (a zdobycie złotej gwiazdki chyba jest celem). Ja musiałem się w każdym razie wysilić by zdobyć coś przed czasem docelowym, zaś po prostu techować (siedzieć w bazie i rozwijać full armadę by zmiażdżyć wroga po pół godziny) to potrafi każdy. Niestety poradnik dał nieco ciała.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
