C&C Red Alert 3: Murmańsk - opis (2)
Aktualizacja:
![[#17] - Bez szans - Murmańsk - opis (2) | Sowieci | Command & Conquer Red Alert 3 - Powstanie - Command & Conquer: Red Alert 3 - Powstanie - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/866/1050377546.jpg)
[#17] - Bez szans
Co się tyczy morza, to nie jestem wielkim zwolennikiem rychłego zwrócenia się w jego stronę. To bądź co bądź wielkie koszty, które w początkowym stadium rozgrywki lepiej przypisać fortyfikacjom naziemnym. Ja wiem, że ta nawodna kopalnia wygląda zachęcająco ale źródła rudy masz przecież też w bazie. Wykładając kasę na morskie instalacje będziesz musiał zatroszczyć się także o ich obronę, bo wróg momentalnie zwietrzy okazję [#17]. A przecież Akuły czy śmigłowce bojowe, potrzebne do równorzędnej walki na morzu, to niemały wydatek. Reasumując - stocznię zalecam postawić troszkę później, kiedy będziesz miał mocną pozycję na lądzie. Wszystko co pływa i jest amfibią i tak wynurzy się na okoliczną plażą oddając pokłon cewkom Tesli.
![[#18] - Most niniejszym zostaje zamknięty - Murmańsk - opis (2) | Sowieci | Command & Conquer Red Alert 3 - Powstanie - Command & Conquer: Red Alert 3 - Powstanie - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/866/1050377562.jpg)
[#18] - Most niniejszym zostaje zamknięty
Poinformowany zostaniesz też o możliwości uwolnienia radzieckich oddziałów. To misja poboczna, której zaliczenie pozwoli włączyć w szeregi trzy, nieliczne oddziału czołgów typu Młot. Wrócimy do tego później.
Mając na względzie oddalenie niebezpieczeństwa od bazy, proponuje jak najszybciej przenieść linię obrony w okolicę pobliskiego mostu [3] . To świetna pozycja obronna. Wystarczy podjechać tam sputnikiem, postawić posterunek i skonstruować punkt nie do przejścia dla jakichkolwiek agresorów [#18].
Zostało jeszcze 64% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie0
- Command & Conquer: Red Alert 3 - Powstanie - poradnik do gry
- Command & Conquer: Red Alert 3 - Powstanie - poradnik do gry
- C&C Red Alert 3: Sowieci
- C&C Red Alert 3: Rumunia - mapa
- C&C Red Alert 3: Rumunia - opis (1)
- C&C Red Alert 3: Rumunia - opis (2)
- C&C Red Alert 3: Murmańsk - mapa
- C&C Red Alert 3: Murmańsk - opis (1)
- C&C Red Alert 3: Murmańsk - opis (2)
- C&C Red Alert 3: Jukatan - mapa
- C&C Red Alert 3: Jukatan - opis (1)
- C&C Red Alert 3: Jukatan - opis (2)
- C&C Red Alert 3: Wyspa Sigma - mapa
- C&C Red Alert 3: Wyspa Sigma - opis (1)
- C&C Red Alert 3: Wyspa Sigma - opis (2)
- C&C Red Alert 3: Sowieci
- Command & Conquer: Red Alert 3 - Powstanie - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany361597 Legionista
Muszę przyznać, że poradnik wypada DOŚĆ SŁABO. Porady na temat wyzwań pobocznych (w sumie najważniejszych i najtrudniejszych elementach dodatku po łatwych kampaniach) są nikłe i w żaden sposób nie sugerują wygranej PRZED docelowym czasem (a zdobycie złotej gwiazdki chyba jest celem). Ja musiałem się w każdym razie wysilić by zdobyć coś przed czasem docelowym, zaś po prostu techować (siedzieć w bazie i rozwijać full armadę by zmiażdżyć wroga po pół godziny) to potrafi każdy. Niestety poradnik dał nieco ciała.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
