C&C Red Alert 3: Władywostok - opis (1)

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Opis

Zniszcz sowiecką bazę

Pora aby radzieccy goście zapłacili za swoją niezapowiedzianą wizytę. Pal licho Aliantów, którzy stabilizacyjni okazali się tylko z nazwy. Trzeba pokazać dowódcom sowieckim kto tu tak naprawdę rządzi.

Scenariusz zaczyna się misją wymagającą zniszczenia wysuniętej bazy Sowietów. Przy użyciu dostępnych sił, nie może być jednak o tym mowy. Do ataku przygotujemy się więc rozbudowując niezbędną infrastrukturę na wodzie [#103].

[#103] - Pod nosem Sowietów, rośnie cesarska potęga - Władywostok - opis (1) | Cesarstwo | Command & Conquer Red Alert 3 - Powstanie - Command & Conquer: Red Alert 3 - Powstanie - poradnik do gry

[#103] - Pod nosem Sowietów, rośnie cesarska potęga

W tym niecodziennym miejscu możesz konstruować niemalże każdy typy budynku. Wyjątkiem jest jedynie dojo oraz hangar mechów, z przyczyn jak najbardziej oczywistych. Na szczęście jednostki tam produkowanie, nie są nam za bardzo potrzebne, przynajmniej na tym etapie rozgrywki.

Załóż w pierwszej kolejności dwie rafinerie, oraz wykup ulepszenie nanotechnologiii w porcie. Dzięki temu zagwarantujesz sobie możliwość inwestowania w pancerników, które powinny być nieodzownym elementem budowanej armady okrętów. Dokładaj do nich przede wszystkim krążowniki i skrzydła morskie. Te ostatnie jako jedyne są ruchomą jednostką zdolną przeciwstawić się obcym śmigłowcom, z uporem maniaka atakujące naszą bazę.

[#104] - Radzę pilnować zbieraczy rudy - Władywostok - opis (1) | Cesarstwo | Command & Conquer Red Alert 3 - Powstanie - Command & Conquer: Red Alert 3 - Powstanie - poradnik do gry

[#104] - Radzę pilnować zbieraczy rudy

W walce z zagrożeniem z nieba wesprzyj się jeszcze działkami (włącz im tryb przeciwlotniczy), przy czym pierwsze rozstaw obok jednej i drugiej rafinerii [#104]. Postaraj się jednak zawsze mieć pod ręką portowe skrzydła. Jak dobrze radzą sobie z dwuwirnikowcami, będziesz miał okazje przekonać się na przestrzeni całego rozdziału.

Aktualnie wysiłki skoncentruj na destrukcji nieprzyjacielskiego portu [1a] , posyłającego w Twoim kierunku coraz to solidniejsze morskie twory. Przy okazji postaraj się zapamiętać, że sowieckie Akuły w zanurzeniu potrafią dostrzec i ostrzelać tylko krążowniki [#105]. Wsparty pancernikami i globalnym ulepszeniem floty z listy protokołów, roznieś dobrze bronioną stocznie przechodząc w stan oblężenia bazy [1] .

[#105] - Port nieprzyjaciela zaczyna sobie poczynać coraz śmielej - Władywostok - opis (1) | Cesarstwo | Command & Conquer Red Alert 3 - Powstanie - Command & Conquer: Red Alert 3 - Powstanie - poradnik do gry

[#105] - Port nieprzyjaciela zaczyna sobie poczynać coraz śmielej

To będzie piękny widok kiedy pancerniki zaczną demolować do niedawna wydawałoby się ostoję sowieckich oddziałów [#106]. Pod żadnym pozorem nie spiesz się jednak z wypełnieniem zadania. Zostaw sobie z jeden, dwa "zielone" cele, skupiając się na przygotowaniach do drugiej części scenariusza.

[#106] - Supergenerator w rozsypce - Władywostok - opis (1) | Cesarstwo | Command & Conquer Red Alert 3 - Powstanie - Command & Conquer: Red Alert 3 - Powstanie - poradnik do gry

[#106] - Supergenerator w rozsypce

Na myśli mam zwłaszcza rozwój floty. Nie szczędź grosza na pływające wehikuły, ż tego względu, że właściwie wystarczą one do wygrania batalii o Władywostok. Zacznij również wydobycie w trzeciej nawodnej kopalni [2] , tak aby za niedługo dysonować odpowiednio wypchanym portfelem.

Z konstrukcyjnego matecznika niech wyłoni się ponadto rdzęń hangaru, który przenieś na będący już pod Twoją kontrolą ląd. We wniesionej konstrukcji rozpocznij szkolenie eskadry Mecha Tengu. Nie musi ich całe mnóstwo ale wystarczająco, by później mogły szybko poradzić sobie w starciu z kilkoma śmigłowcami, czy też sterowcami Kirow.

[#107] - Na radziecką bazę spadło tsunami - Władywostok - opis (1) | Cesarstwo | Command & Conquer Red Alert 3 - Powstanie - Command & Conquer: Red Alert 3 - Powstanie - poradnik do gry

[#107] - Na radziecką bazę spadło tsunami

Wycierając łezkę z policzka na widok swojej wspaniałej floty (pancerniki, krążowniki), wparty przeciwlotniczymi zabawkami (skrzydła morskie, Mecha Tengu) rozstrzygnij w końcu kwestię radzieckiej bazy na swoją korzyść [#107].

Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Strategiczne
2009-04-10
11:41

andrzej1 Senator

Fajne fotki i sam poradnik też spox dzięx

Komentarz: andrzej1
2010-03-21
06:48

zanonimizowany361597 Legionista

Muszę przyznać, że poradnik wypada DOŚĆ SŁABO. Porady na temat wyzwań pobocznych (w sumie najważniejszych i najtrudniejszych elementach dodatku po łatwych kampaniach) są nikłe i w żaden sposób nie sugerują wygranej PRZED docelowym czasem (a zdobycie złotej gwiazdki chyba jest celem). Ja musiałem się w każdym razie wysilić by zdobyć coś przed czasem docelowym, zaś po prostu techować (siedzieć w bazie i rozwijać full armadę by zmiażdżyć wroga po pół godziny) to potrafi każdy. Niestety poradnik dał nieco ciała.

Komentarz: zanonimizowany361597

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl