C&C Red Alert 3: Cmentarzysko satelitów
Aktualizacja:


Przeciwnik: Sowieci
Jedyne co przyciąga uwagę na tej ponurej wyspie to uroda Wiery. Teren jest wielkim poligonem doświadczalnym dla Sowietów, którzy testują tu swój system zrzutu kosmicznej tandety.
Jest to dość istotna wiadomość, bowiem cały środek wyspy jest bez ustanku bombardowany, i przez to niebezpieczny zarówno dla naszych wojsk, jak i tych pod dowództwem ukraińskiej bojowniczki. W orbitalnym deszczu spróbują na pewno przetrwać motomoździerze, czyli szybkie i skuteczne na dalsze dystanse mini-artylerie.
Jak ciężko się przed nimi bronić, a przede wszystkim ratować infrastrukturę, przekonasz się zapewne już przy pierwszym spotkaniu. W obronie zalecam być w ciągłym ruchu, by moździerze nie miały szans trafienia wyznaczonego celu. Będąca do odblokowaniu w tym scenariuszu jednostka sprawia ponadto wrażenie zagubionej, kiedy otaczają ją przeciwnicy. Wykorzystaj to.

Jeśli już zdecydujesz się zawitać w bazie Wiery, pod żadnym pozorem nie przechodź przez cmentarzysko. Idź skrajem i dopiero jak nie będziesz miał już wyjścia wkrocz na ostrzeliwany rejon. Ewentualnie poruszaj się wodą ale tu już musisz oprzeć się na amfibiach albo wyręczyć transporterami.
0
- Command & Conquer: Red Alert 3 - Powstanie - poradnik do gry
- Command & Conquer: Red Alert 3 - Powstanie - poradnik do gry
- C&C Red Alert 3: Wyzwania główne
- C&C Red Alert 3: Martwe mięso
- C&C Red Alert 3: Krwawa waśń
- C&C Red Alert 3: Obrona archipelagu
- C&C Red Alert 3: Cmentarzysko satelitów
- C&C Red Alert 3: Symfonia stali
- C&C Red Alert 3: Gniew Ateny
- C&C Red Alert 3: Szabrownik
- C&C Red Alert 3: Śmierć na morzu
- C&C Red Alert 3: Chrono ty chyba nie...
- C&C Red Alert 3: Zamek Tesli
- C&C Red Alert 3: Dwie lufy
- C&C Red Alert 3: Ni stąd, ni zowąd
- C&C Red Alert 3: Gniew cesarstwa
- C&C Red Alert 3: Wyzwania główne
- Command & Conquer: Red Alert 3 - Powstanie - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany361597 Legionista
Muszę przyznać, że poradnik wypada DOŚĆ SŁABO. Porady na temat wyzwań pobocznych (w sumie najważniejszych i najtrudniejszych elementach dodatku po łatwych kampaniach) są nikłe i w żaden sposób nie sugerują wygranej PRZED docelowym czasem (a zdobycie złotej gwiazdki chyba jest celem). Ja musiałem się w każdym razie wysilić by zdobyć coś przed czasem docelowym, zaś po prostu techować (siedzieć w bazie i rozwijać full armadę by zmiażdżyć wroga po pół godziny) to potrafi każdy. Niestety poradnik dał nieco ciała.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
