C&C Red Alert 3: Miyako - opis (1)
Aktualizacja:
Opis
Załóż bazę w którymkolwiek z punktów przełamania
Trzecim i zarazem ostatnim rebeliantem jest urokliwa Takara Sato, która zarządza prowincją Miyako. Zanim damy jej nauczkę trzeba własnoręcznie założyć bazę, przy czym do wyboru są dwa punkty [1] . Ja skorzystałem z tego bardziej oddalonego [1b] , choć po prawdzie nie wydaje mi się, aby miało to jakieś kolosalne znaczenie dla całego scenariusza. Polecam jednak wybrać dalsze miejsce choćby z tego względu, iż właśnie na nim oparłem rozwiązanie misji.
![[#69] - Kriolegioniści w Miyako poczują się jak w domu - Miyako - opis (1) | Alianci | Command & Conquer Red Alert 3 - Powstanie - Command & Conquer: Red Alert 3 - Powstanie - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/866/1051000078.jpg)
[#69] - Kriolegioniści w Miyako poczują się jak w domu
Na początku zarządzasz Rozjemcami oraz kriolegionistami. Dziewicza bitwa będzie tu najtrudniejsza, gdyż zaraz zaatakują Cię siły pancerne Takary [#69]. Z mojej strony proponuje z jednej haubicy zrobić artylerię, a drugą zostawić z karabinami maszynowymi. Będzie ona cięła na kawałki zamrożonych wrogów, o co oczywiście starać się mają mroźni legioniści. Po skończonej walce triumfalne pędź przed siebie, mało kto już Ci zagrozi.
![[#70] - Niedługo z Japończyków zostanie mokra plama - Miyako - opis (1) | Alianci | Command & Conquer Red Alert 3 - Powstanie - Command & Conquer: Red Alert 3 - Powstanie - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/866/1051000093.jpg)
[#70] - Niedługo z Japończyków zostanie mokra plama
Obie lokalizacje, w których program sugeruje założyć bazę, bronione są zaledwie przez nieświadomą najwyraźniej naszej potęgi piechotę [#70]. Tak jak podpowiadałem, zamelduj się w drugim punkcie docelowym [1b] .
Pokonaj Takarę
Zdobądź opuszczoną wieżę komunikacyjną
Gdyby na tym zadaniu skończył się trzeci rozdział alianckiej kampanii, można by go uznać za jeden z łatwiejszych. Mamy tu bowiem do czynienia z typową dla takich gier misją, czyli najpierw się bronisz, a później zalewasz wroga tym co dała fabryka.
![[#71] - Takara jest uparta - Miyako - opis (1) | Alianci | Command & Conquer Red Alert 3 - Powstanie - Command & Conquer: Red Alert 3 - Powstanie - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/866/1051000109.jpg)
[#71] - Takara jest uparta
Defensywę skup przed mostem [2] , który przeciwnik próbując się do nas dostać będzie wykorzystywał nagminnie [#71]. W miarę prędko możesz spodziewać się też ruchów lotnictwa od strony przejścia po prawej [3] , więc i ten punkt wypadałoby jakoś zabezpieczyć. Swoją drogą znowu sprawdza się tu wariant z jednym Rozjemcą w trybie artyleryjskim i drugim mobilnym. Pozwoli szybko uporać się z wszędobylską piechotą, przynajmniej do czasu zainwestowania w inne jednostki i rozwiązania.
Dąż naturalnie do Zwiastunów albo innej siły, która według Ciebie jest lepsza. Mostem na południowym-zachodzie kompletnie się nie przejmuj, stamtąd nic do bazy Ci nie wpadnie. Zadbaj oczywiście jeszcze o obronę przeciwlotniczą, pakując np. kriolegionistów do wielofunkcyjnych działek.
![[#72] - Przydatna pomoc - Miyako - opis (1) | Alianci | Command & Conquer Red Alert 3 - Powstanie - Command & Conquer: Red Alert 3 - Powstanie - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/866/1051000125.jpg)
[#72] - Przydatna pomoc
Nie omieszkaj posłać także inżyniera w stronę ponadplanowej wieży komunikacyjnej [4] [#72]. Droga do budynku jest wolna od obcych oddziałów, a ruchem tym zyskasz gromadkę królów Oni i rzut oka na sąsiedztwo. Jeśli przejmujesz się kondycją inżyniera, zawsze go możesz załadować do szybkiego transportera.
![[#73] - Tak, dałem ciała - Miyako - opis (1) | Alianci | Command & Conquer Red Alert 3 - Powstanie - Command & Conquer: Red Alert 3 - Powstanie - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/866/1051000140.jpg)
[#73] - Tak, dałem ciała
Po kilku minutach gry dostaniesz niepokojąca wiadomość o działającym w okolicy psionicznym decymatorze. To niedobrze biorąc pod uwagę drzemiącą w nim moc totalnego zniszczenia [#73]. Zanim więc skończy się brzemienne w skutkach odliczanie, napadnij Zwiastunami na odkryty na mapie budynek, niszcząc w razie potrzeby także kolejne, które mogą się później pojawiać.
0
- Command & Conquer: Red Alert 3 - Powstanie - poradnik do gry
- Command & Conquer: Red Alert 3 - Powstanie - poradnik do gry
- C&C Red Alert 3: Alianci
- C&C Red Alert 3: Prowincja Shin Iga - mapa
- C&C Red Alert 3: Prowincja Shin Iga - opis (1)
- C&C Red Alert 3: Prowincja Shin Iga - opis (2)
- C&C Red Alert 3: Osaka - mapa
- C&C Red Alert 3: Osaka - opis (1)
- C&C Red Alert 3: Osaka - opis (2)
- C&C Red Alert 3: Miyako - mapa
- C&C Red Alert 3: Miyako - opis (1)
- C&C Red Alert 3: Miyako - opis (2)
- C&C Red Alert 3: Alianci
- Command & Conquer: Red Alert 3 - Powstanie - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany361597 Legionista
Muszę przyznać, że poradnik wypada DOŚĆ SŁABO. Porady na temat wyzwań pobocznych (w sumie najważniejszych i najtrudniejszych elementach dodatku po łatwych kampaniach) są nikłe i w żaden sposób nie sugerują wygranej PRZED docelowym czasem (a zdobycie złotej gwiazdki chyba jest celem). Ja musiałem się w każdym razie wysilić by zdobyć coś przed czasem docelowym, zaś po prostu techować (siedzieć w bazie i rozwijać full armadę by zmiażdżyć wroga po pół godziny) to potrafi każdy. Niestety poradnik dał nieco ciała.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
