C&C Red Alert 3: Wyspa Sigma - opis (2)

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Obecność małej floty przyda się za to w defensywie. Jak widzisz, startujesz z dwiema nawodnymi kopalniami, tak więc pojawiające się delfiny, lotniskowce i inne wynalazki alianckiej stoczni, bez należytej ochrony miałyby co dewastować [#43].

[#43] - Salwa ostrzegawcza z pancerników na ogół zdaje egzamin - Wyspa Sigma - opis (2) | Sowieci | Command & Conquer Red Alert 3 - Powstanie - Command & Conquer: Red Alert 3 - Powstanie - poradnik do gry

[#43] - Salwa ostrzegawcza z pancerników na ogół zdaje egzamin

Wracamy do czołgów przyszłości. Ich produkcję można mocno ograniczyć, a nawet gotowe twory zatrzymać w bezruchu przez określoną ilość czasu, posługując się inżynierami. Chodzi o opcjonalne przejęcie trzech budynków [3] , które ratują fabryki FutureTech przed przegrzaniem. Ich lokalizację na mapie powinieneś dostać po kilku minutach gry.

[#44] - Kominiarz w drodze - Wyspa Sigma - opis (2) | Sowieci | Command & Conquer Red Alert 3 - Powstanie - Command & Conquer: Red Alert 3 - Powstanie - poradnik do gry

[#44] - Kominiarz w drodze

Ta najbliższa znajduje się na zachód od Twojej bazy i niejako należy nawet do Ciebie, bowiem chroni ją od północy technologiczny pierścień. Spokojnie możesz więc przejąć konstrukcję [#44] nawet niedługo po starcie. Plusem takiej ekspedycji jest również to, że zyskasz szerszy rzut oka na okolicę i tym samym podgląd ruchów wroga.

Miej jednak na uwadze, że korporacja za wszelką cenę będzie się starała odzyskać stracone budynki. Nie dopuszczaj więc obcych techników do placówek tworząc np. w ich granicach posterunki z działkami i koszarami, które w razie potrzeby, wyplują z siebie nowego inżyniera.

[#45] - Nie dadzą spokoju - Wyspa Sigma - opis (2) | Sowieci | Command & Conquer Red Alert 3 - Powstanie - Command & Conquer: Red Alert 3 - Powstanie - poradnik do gry

[#45] - Nie dadzą spokoju

Problemy z funduszami rozwiążesz poszerzając swoją bazę trochę na północ [4] , do dwóch lądowych tym razem kopalń rudy. Manewr ten spowoduje jednak konieczność wystawienia nowych formacji obronnych, gdyż czołgi przyszłości szybko pojmą, że z tej strony też da się zaatakować [#45]. Reasumując, idąc na północ stworzysz sobie nowy punkt zapalny. Ten pierwszy to rzecz jasna wspominany wcześniej most.

[#46] - Pora przejąć kontrolę nad morzem - Wyspa Sigma - opis (2) | Sowieci | Command & Conquer Red Alert 3 - Powstanie - Command & Conquer: Red Alert 3 - Powstanie - poradnik do gry

[#46] - Pora przejąć kontrolę nad morzem

Jeśli nie potrafisz strawić kolejnych morskich agresji, rozważ zagładę kompleksu portowego korporacji. Znajdziesz go w północno-zachodnim rogu mapy [5] [#46]. Z kolei kawałek lądu w dolnej części teatru działań [6] , chroniony jest przez kilka wieżyczek, które bronią dostępu do dodatkowych złóż rudy. Nic ponadto.

Wstrzymaj działanie Harmonizatora Sigma

Przystępując do głównej ofensywy [7] [#47], weź na wstrzymanie przed ostatnim celem. Kiedy tylko go zlikwidujesz, mapa krainy rozrośnie się o nową lokację, tym razem z poszukiwanym Harmonizatorem Sigma [8] . Czeka on sobie na poważniejszą aktywację zaraz za stanowiskiem bazy lotniczej, która jak podejrzewam, już dawno przestała istnieć.

[#47] - Wycieczka krajoznawcza - Wyspa Sigma - opis (2) | Sowieci | Command & Conquer Red Alert 3 - Powstanie - Command & Conquer: Red Alert 3 - Powstanie - poradnik do gry

[#47] - Wycieczka krajoznawcza

Przygotuj się na ten moment. Zabierz w rejon wykrystalizowaną wcześniej flotę okrętów, szwadron MiGów, może śmigłowce jeśli jakieś masz, ale przede wszystkim Kirowy [#48]. Unicestwiając czwarty potencjał produkcyjny musisz działać szybko, gdyż w nowych realiach rozpocznie się odliczanie alianckiej chronosfery i akceleratora protonowego. Zanim te wynalazki zaczną działać, wykorzystaj na docelowym molochu Sigma swój imploder prózniowy, dokładając też orbitalny zsyp z listy uaktywnionych protokołów. Konstrukcja jest wytrzymała ale podobne właściwości mają przecież nasze Kirowy.

Zwyczajnie zbombarduj cel sterowcami. Niech mnie drzwi ścisną, jeśli wojskom FutureTech uda się je zestrzelić.

[#48] - Okręty oraz MiGi powinny ubezpieczać głównych aktorów tego spektaklu - Wyspa Sigma - opis (2) | Sowieci | Command & Conquer Red Alert 3 - Powstanie - Command & Conquer: Red Alert 3 - Powstanie - poradnik do gry

[#48] - Okręty oraz MiGi powinny ubezpieczać głównych aktorów tego spektaklu

Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Strategiczne
2009-04-10
11:41

andrzej1 Senator

Fajne fotki i sam poradnik też spox dzięx

Komentarz: andrzej1
2010-03-21
06:48

zanonimizowany361597 Legionista

Muszę przyznać, że poradnik wypada DOŚĆ SŁABO. Porady na temat wyzwań pobocznych (w sumie najważniejszych i najtrudniejszych elementach dodatku po łatwych kampaniach) są nikłe i w żaden sposób nie sugerują wygranej PRZED docelowym czasem (a zdobycie złotej gwiazdki chyba jest celem). Ja musiałem się w każdym razie wysilić by zdobyć coś przed czasem docelowym, zaś po prostu techować (siedzieć w bazie i rozwijać full armadę by zmiażdżyć wroga po pół godziny) to potrafi każdy. Niestety poradnik dał nieco ciała.

Komentarz: zanonimizowany361597

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl