C&C Red Alert 3: Końcowe odliczanie
Aktualizacja:


Przeciwnik: Alianci
Następne wyzwanie poświęcone Gilesowi. Aliancki dowódca przestał bawić się z nami w kotka i myszkę i wystawił ciężką artylerie, a konkretnie to pięć akceleratorów protonowych.
Wiadomość o uruchomieniu każdego kolejnego będziesz dostawał systematycznie. Wróg zaczyna praktycznie na tym samym poziomie co Ty, czyli od zalążka bazy. Dopiero po postawieniu odpowiedniej infrastruktury, będzie mógł pozwolić sobie na niszczycielce działa.
Nie musisz obawiać się desantów. Giles skoncentruje się na akceleratorach oraz na ochronie przeciwlotniczej. Poza myśliwcami Apollo kupi też jednak kilka Mścicieli, które maja mu zapewnić ochronę przed okrętami czy amfibiami. Łatwo więc nie będzie, bo trzeba przygotować się na każdą ewentualność, a czas nagli.

Siermiężny szturm na wszystkie bazy raczej odpada. Pozostaje broń dalekosiężna jak pancerniki czy lotniskowce ale to już bardziej zależy od preferencji grającego i dostępnego arsenału. Jak sądzę nie musze się zbytnio rozwodzić nad kolejnością niszczenia akceleratorów. Czas potrzebny na ich ładowanie masz na ekranie, wystarczy kliknąć.
0
- Command & Conquer: Red Alert 3 - Powstanie - poradnik do gry
- Command & Conquer: Red Alert 3 - Powstanie - poradnik do gry
- C&C Red Alert 3: Wyzwania poboczne
- C&C Red Alert 3: Przyczajona śmierć
- C&C Red Alert 3: Wysoki poziom wody
- C&C Red Alert 3: Ognia z wszystkich dział
- C&C Red Alert 3: Skrzynia i czerwona beczka
- C&C Red Alert 3: Wojna kotów
- C&C Red Alert 3: Program Omega
- C&C Red Alert 3: Pokaz siły
- C&C Red Alert 3: Masz doświadczenie?
- C&C Red Alert 3: Wszystko ma dwie strony
- C&C Red Alert 3: Brudne sztuczki
- C&C Red Alert 3: Uwięziony w krzyżowym ogniu
- C&C Red Alert 3: Przeklęci Mongołowie!
- C&C Red Alert 3: Największe zagrożenie dla Ameryki
- C&C Red Alert 3: Gotów do wymarszu
- C&C Red Alert 3: Za żelazną kurtyną
- C&C Red Alert 3: Krwawe żniwo
- C&C Red Alert 3: Groźne niebo
- C&C Red Alert 3: Zawaliła się twoja kopalnia złota
- C&C Red Alert 3: Nie ma się gdzie ukryć
- C&C Red Alert 3: Końcowe odliczanie
- C&C Red Alert 3: Żadne wyzwanie dla strażnika
- C&C Red Alert 3: Zbierz co zasiałeś
- C&C Red Alert 3: Król potworów
- C&C Red Alert 3: Krąg jadu
- C&C Red Alert 3: Roboty i nindża
- C&C Red Alert 3: Szybki lub martwy
- C&C Red Alert 3: Strefa S.H.R.I.N.K.
- C&C Red Alert 3: Nadzwyczajny dowódca
- C&C Red Alert 3: Królewska bitwa
- C&C Red Alert 3: Przyjdź i weź co ci się należy
- C&C Red Alert 3: Lodołamacz
- C&C Red Alert 3: Czerwona miazga
- C&C Red Alert 3: Sala bitew
- C&C Red Alert 3: Pojedynek na morzu
- C&C Red Alert 3: Wyścig zbrojeń
- C&C Red Alert 3: Matuszka rasija
- C&C Red Alert 3: Wojna przyszłości
- C&C Red Alert 3: Wyzwania poboczne
- Command & Conquer: Red Alert 3 - Powstanie - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany361597 Legionista
Muszę przyznać, że poradnik wypada DOŚĆ SŁABO. Porady na temat wyzwań pobocznych (w sumie najważniejszych i najtrudniejszych elementach dodatku po łatwych kampaniach) są nikłe i w żaden sposób nie sugerują wygranej PRZED docelowym czasem (a zdobycie złotej gwiazdki chyba jest celem). Ja musiałem się w każdym razie wysilić by zdobyć coś przed czasem docelowym, zaś po prostu techować (siedzieć w bazie i rozwijać full armadę by zmiażdżyć wroga po pół godziny) to potrafi każdy. Niestety poradnik dał nieco ciała.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
