C&C Red Alert 3: Nadzwyczajny dowódca
Aktualizacja:


Przeciwnik: Sowieci, Cesarstwo
Moskwin zarządza sprzętem o jakim nasze doki póki co mogą jedynie pomarzyć. Chodzi oczywiście o mocarne pancerniki, które są do wygrania w wyzwaniu. Będzie trudno? Bynajmniej.
Do dyspozycji masz bazy wszystkich trzech nacji plus jedną wybraną, czyli razem cztery. Kenji montuje oddziału szybkiego reagowania u góry ekrany, a nadpobudliwy Moskwin na dole. Ograniczając się do rozbudowy dwóch posterunków, zagwarantujesz sobie zwycięstwo nawet w kilkanaście minut.
Już tłumaczę o co chodzi. Na warsztat powinieneś wziąć bazę Aliantów oraz Sowietów, leżące na równi z lokalizacją wrogów. Pierwszy zaatakuje dowódca radziecki, więc postaw w swoim sowieckim przyczółku jakiś bunkier rozpoczynając marsz budowniczy ku czołgom, szturmowcom i innym jednostkom zdolnym do jakiejkolwiek walki.
W międzyczasie rób to samo w obozowisku na samej górze. Postaw rafinerię, wieżyczki od wschodu, koszary, itp., itd. Kiedy już zorganizujesz sowiecką zbieraninę, poprowadź ją w szturmie na dwie kryjówki Moskwina, które na tym etapie rozgrywki są bardzo słabo rozwinięte. O ile oczywiście nie będziesz zwlekał z decyzją o natarciu.

Dobrym pomysłem wydaje się zabrać ze sobą kilka dwuwirnikowców bądź coś podobnego w działaniu, bowiem Moskwin na pewno zechce rozpocząć produkcję śmiercionośnych pancerników (baza w rogu). Jeśli jednak będziesz dostatecznie szybki, zrównasz całe czerwone zaplecze zanim pojawi się pierwszy okręt, czego Ci życzę z całego serca.
Po opanowaniu Sowietów (bazy konstrukcyjne, obiekty wojskowe), poczyń te same kroki czekającą na górze aliancką gromadą. Do tej pory pewnie przeżyła nie jeden atak ale jeśli mnie posłuchałeś i naprodukowałeś tam znaczna ilość jednostek, możesz pewnie od razu ruszyć na Kenjiego. Rzecz jasna oba te ataki można przypuścić w tym samym czasie, ale to już zależy od tego, jak potrafisz sobie radzić z administrowaniem dwóch grup uderzeniowych.
Na marginesie dodam, że na samym początku gry możesz z japońskiego posterunku wysłać sobie gdzie tylko chcesz rdzenie rafinerii, by gotówka spłynęła na Ciebie jak późniejsza chwała za triumf w misji.
0
- Command & Conquer: Red Alert 3 - Powstanie - poradnik do gry
- Command & Conquer: Red Alert 3 - Powstanie - poradnik do gry
- C&C Red Alert 3: Wyzwania poboczne
- C&C Red Alert 3: Przyczajona śmierć
- C&C Red Alert 3: Wysoki poziom wody
- C&C Red Alert 3: Ognia z wszystkich dział
- C&C Red Alert 3: Skrzynia i czerwona beczka
- C&C Red Alert 3: Wojna kotów
- C&C Red Alert 3: Program Omega
- C&C Red Alert 3: Pokaz siły
- C&C Red Alert 3: Masz doświadczenie?
- C&C Red Alert 3: Wszystko ma dwie strony
- C&C Red Alert 3: Brudne sztuczki
- C&C Red Alert 3: Uwięziony w krzyżowym ogniu
- C&C Red Alert 3: Przeklęci Mongołowie!
- C&C Red Alert 3: Największe zagrożenie dla Ameryki
- C&C Red Alert 3: Gotów do wymarszu
- C&C Red Alert 3: Za żelazną kurtyną
- C&C Red Alert 3: Krwawe żniwo
- C&C Red Alert 3: Groźne niebo
- C&C Red Alert 3: Zawaliła się twoja kopalnia złota
- C&C Red Alert 3: Nie ma się gdzie ukryć
- C&C Red Alert 3: Końcowe odliczanie
- C&C Red Alert 3: Żadne wyzwanie dla strażnika
- C&C Red Alert 3: Zbierz co zasiałeś
- C&C Red Alert 3: Król potworów
- C&C Red Alert 3: Krąg jadu
- C&C Red Alert 3: Roboty i nindża
- C&C Red Alert 3: Szybki lub martwy
- C&C Red Alert 3: Strefa S.H.R.I.N.K.
- C&C Red Alert 3: Nadzwyczajny dowódca
- C&C Red Alert 3: Królewska bitwa
- C&C Red Alert 3: Przyjdź i weź co ci się należy
- C&C Red Alert 3: Lodołamacz
- C&C Red Alert 3: Czerwona miazga
- C&C Red Alert 3: Sala bitew
- C&C Red Alert 3: Pojedynek na morzu
- C&C Red Alert 3: Wyścig zbrojeń
- C&C Red Alert 3: Matuszka rasija
- C&C Red Alert 3: Wojna przyszłości
- C&C Red Alert 3: Wyzwania poboczne
- Command & Conquer: Red Alert 3 - Powstanie - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany361597 Legionista
Muszę przyznać, że poradnik wypada DOŚĆ SŁABO. Porady na temat wyzwań pobocznych (w sumie najważniejszych i najtrudniejszych elementach dodatku po łatwych kampaniach) są nikłe i w żaden sposób nie sugerują wygranej PRZED docelowym czasem (a zdobycie złotej gwiazdki chyba jest celem). Ja musiałem się w każdym razie wysilić by zdobyć coś przed czasem docelowym, zaś po prostu techować (siedzieć w bazie i rozwijać full armadę by zmiażdżyć wroga po pół godziny) to potrafi każdy. Niestety poradnik dał nieco ciała.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
