C&C Red Alert 3: Matuszka rasija
Aktualizacja:


Przeciwnik: Sowieci
Bardzo trudne wyzwanie. Byłeś tak zuchwały, że porwałeś się na walkę z najlepszymi radzieckimi dowódcami i to na ich ojczystej ziemi. W efekcie mierzymy się aż z trzema przeciwnikami, którzy za moment dosłownie rzucą się na Ciebie.
Zaczynasz na wzgórzu bez większych możliwości rozwoju pod względem logistycznym. Sowiecka armia będzie się starała przedostać na górę dwoma przejściami, wiec wypadałoby je w te pędy zabezpieczyć. Gorzej, że na pewno dadzą Ci się we znaki motomoździerze, nieśmiało ostrzeliwujące rafinerie i stacjonarną defensywę ze swoich mini artyleryjskich działek. Szykuj się również na obce śmigłowce rozmieszczając od północy fortyfikacje przeciwlotnicze.
Wszyscy trzej komendanci zaczną ponadto majstrować przy żelaznej kurtynie, imploderze próżniowym oraz zamówią wsparcie bombowych sterowców (dużo później). Nie ma więc innej rady jak tylko znaleźć sposób na zniszczenie opozycji, zanim ta uruchomi broń ostateczną. To wielkie wyzwanie, bowiem sowiecka armia bezustannie będzie ostrzeliwała nasze pozycje.
Jaką więc obrać drogę do zwycięstwa? Po raz kolejny sprawdziła się u mnie strategia z niedawno opisanego wyzwania pt. "wyścig zbrojeń", kiedy to posłużyłem się garstką szybko zmontowanych śmigłowców-VX rodem z Cesarstwa. Zadanie tu jednak jest trudniejsze, bowiem trzeba zniszczyć aż trzy ośrodki konstrukcyjne, do spółki z obiektami wojskowym (stale by wypluwały nowe jednostki) i mieć kilka odrzutowych Mecha Tengu do obrony. W ten sposób zastopujesz produkcję wojskową Sowietów, a póxniej opędzając się od niedobitków, zbierzesz na spokojnie grupę uderzeniową, która dokończy dzieła.

Jeśli się zdecydujesz na taki manewr, zalecam podniebne wojaże rozpocząć od bazy zielonych (na prawo), by przez czerwoną (środek), dostać się do fioletowej (na lewo). W tej ostatniej kwitnie produkcja lotnictwa, więc pewnie i tak stamtąd nie wrócisz.
Alternatywnie można obsiać się alianckimi Rozjemcami, które będą trzymać agresorów na dystans. Następnie skorzystać z usług Zwiastunów, by szybko dostać się do problematycznych baz. Jest to jednak zadanie karkołomne podobnie jak pomysł by wysłać imperialny rdzeń portu na wschodni obszar wodny i spróbować wyhodować sobie gigafortecę. Ewentualnie pozostaje jeszcze staromodne przebicie się przez środek krainy ciężkim sprzętem i resztą wojsk ale pamiętaj, że czas pracuje tu na korzyść Sowietów.
0
- Command & Conquer: Red Alert 3 - Powstanie - poradnik do gry
- Command & Conquer: Red Alert 3 - Powstanie - poradnik do gry
- C&C Red Alert 3: Wyzwania poboczne
- C&C Red Alert 3: Przyczajona śmierć
- C&C Red Alert 3: Wysoki poziom wody
- C&C Red Alert 3: Ognia z wszystkich dział
- C&C Red Alert 3: Skrzynia i czerwona beczka
- C&C Red Alert 3: Wojna kotów
- C&C Red Alert 3: Program Omega
- C&C Red Alert 3: Pokaz siły
- C&C Red Alert 3: Masz doświadczenie?
- C&C Red Alert 3: Wszystko ma dwie strony
- C&C Red Alert 3: Brudne sztuczki
- C&C Red Alert 3: Uwięziony w krzyżowym ogniu
- C&C Red Alert 3: Przeklęci Mongołowie!
- C&C Red Alert 3: Największe zagrożenie dla Ameryki
- C&C Red Alert 3: Gotów do wymarszu
- C&C Red Alert 3: Za żelazną kurtyną
- C&C Red Alert 3: Krwawe żniwo
- C&C Red Alert 3: Groźne niebo
- C&C Red Alert 3: Zawaliła się twoja kopalnia złota
- C&C Red Alert 3: Nie ma się gdzie ukryć
- C&C Red Alert 3: Końcowe odliczanie
- C&C Red Alert 3: Żadne wyzwanie dla strażnika
- C&C Red Alert 3: Zbierz co zasiałeś
- C&C Red Alert 3: Król potworów
- C&C Red Alert 3: Krąg jadu
- C&C Red Alert 3: Roboty i nindża
- C&C Red Alert 3: Szybki lub martwy
- C&C Red Alert 3: Strefa S.H.R.I.N.K.
- C&C Red Alert 3: Nadzwyczajny dowódca
- C&C Red Alert 3: Królewska bitwa
- C&C Red Alert 3: Przyjdź i weź co ci się należy
- C&C Red Alert 3: Lodołamacz
- C&C Red Alert 3: Czerwona miazga
- C&C Red Alert 3: Sala bitew
- C&C Red Alert 3: Pojedynek na morzu
- C&C Red Alert 3: Wyścig zbrojeń
- C&C Red Alert 3: Matuszka rasija
- C&C Red Alert 3: Wojna przyszłości
- C&C Red Alert 3: Wyzwania poboczne
- Command & Conquer: Red Alert 3 - Powstanie - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany361597 Legionista
Muszę przyznać, że poradnik wypada DOŚĆ SŁABO. Porady na temat wyzwań pobocznych (w sumie najważniejszych i najtrudniejszych elementach dodatku po łatwych kampaniach) są nikłe i w żaden sposób nie sugerują wygranej PRZED docelowym czasem (a zdobycie złotej gwiazdki chyba jest celem). Ja musiałem się w każdym razie wysilić by zdobyć coś przed czasem docelowym, zaś po prostu techować (siedzieć w bazie i rozwijać full armadę by zmiażdżyć wroga po pół godziny) to potrafi każdy. Niestety poradnik dał nieco ciała.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
