C&C Red Alert 3: Wyspa Sachalin - opis (2)

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści
[#85] - Opancerzonym sterowcom nic nie straszne - Wyspa Sachalin - opis (2) | Cesarstwo - Command & Conquer: Red Alert 3 - Powstanie - poradnik do gry

[#85] - Opancerzonym sterowcom nic nie straszne

To dość duży kłopot, bowiem w obecnej sytuacji, bardzo trudno się tam dostać. Droga morska, pomimo, iż na upartego jest tu możliwa, odpada ze względu na koncentrację rosyjskiej marynarki w strefie potencjalnego ostrzału - szkoda na to pieniędzy. Pozostaje wariant powietrzny, czyli zatrudnienie np. Kirowów [#85]. Aby misji podołać bezwarunkowo potrzebujesz jednak minimum dwa, bowiem jeden najprawdopodobniej zostanie zestrzelony zanim zdoła zaliczyć wszystkie cele. Oczywiście opcjonalnie możesz kombinować ale wątpię czy znajdziesz na to czas, śpiesząc się na front.

[#86] - Ropuchy potrzebne od zaraz - Wyspa Sachalin - opis (2) | Cesarstwo - Command & Conquer: Red Alert 3 - Powstanie - poradnik do gry

[#86] - Ropuchy potrzebne od zaraz

Przed atakiem na radziecka bazę [6] upewnij się, że dysponujesz godziwymi siłami. Należy zadbać nie tylko o mięso armatnie, które będzie rozjeżdżało pierwszą linię sowieckiej obrony ale także o rozwiązania typowo przeciwlotnicze. Wróg lubuje się w produkcji dwuwirnikowców [#86], więc dobrze byłoby przeciwstawić się im gromadą Ropuch, żniwiarzami i naturalnie MiGami.

[#87] - Zapatrzony w cel - Wyspa Sachalin - opis (2) | Cesarstwo - Command & Conquer: Red Alert 3 - Powstanie - poradnik do gry

[#87] - Zapatrzony w cel

Z samolotami jednak uważaj, gdyż goście z kontynentu swoją bazę wręcz obsypali wieżyczkami przeciwlotniczymi. MiGów używaj więc mając pewność, że w trakcie akcji nie runą zaraz w dół. Mając na uwadze problemy z radzieckimi śmigłowcami, rekomenduje w pierwszej kolejności niszczyć lotniska [#87].

Dobrym pomysłem wydaje się ponadto skruszenie sowieckiej obrony stacjonarnej wyrzutniami V4 [#88]. Od bazy do bazy masz niedaleko więc w razie spodziewanego odwetu, możesz się szybko schować za pancernymi kolegami. Takimi akcjami zdemontujesz nieprzyjemne cewki Tesli, czy też inne działka (z głównej drogi sięgniesz nawet lotnisko).

[#88] - Przecieranie szlaków - Wyspa Sachalin - opis (2) | Cesarstwo - Command & Conquer: Red Alert 3 - Powstanie - poradnik do gry

[#88] - Przecieranie szlaków

Jednym z wariantów kontruderzenia jest zaatakowanie radzieckiego matecznika od tyłu (droga przy krawędzi mapy). Na zapleczu natkniesz się na centrum energetycznie, i choć brzmi to zachęcająco, w rzeczywistości jest trochę inaczej. Supergeneratory (są dwa) trzeba eliminować z głową, gdyż wybuchając potrafią ranić wszystko wokół, co może być dość niebezpieczne dla kontrolowanych oddziałów. Z tej strony jest ponadto o wiele ciaśniej, a i do infrastruktury wojskowej wroga jakoś dalej.

Dlatego też natarcie sugeruję przeprowadzić od frontu [#89]. Podjęcie decyzji może zapewne przyspieszyć wybudowany po jakimś czasie imploder próżniowy.

[#89] - Pamiętaj, by nastawić się na destrukcję wskazanych konstrukcji - Wyspa Sachalin - opis (2) | Cesarstwo - Command & Conquer: Red Alert 3 - Powstanie - poradnik do gry

[#89] - Pamiętaj, by nastawić się na destrukcję wskazanych konstrukcji

Kiedy tylko zaatakujesz zdezorientowanych Sowietów, sojusznicze oddziały poczują wiatr w żagle, wydatnie pomagając Ci w odniesieniu zwycięstwa. Jego świętowanie zakłóci jednak pewne zdarzenie...

Zniszcz rozgniatacze

Oto bowiem radziecki dowódca na pole bitwy rzuci [7] jeszcze garść rozgniataczy (bodaj sześć). To jak bardzo namieszają zależy od jakości armii, która zostanie Ci po ataku na bazę. Tak czy inaczej w strefie lądowania walców zawsze możesz sobie wcześniej ustawić jakąś prewencję, która momentalnie podejmie się wyzwania. Przy odrobinie szczęścia dwuwirnikowce przewożące radzieckie wynalazki, mogą zostać zestrzelone przez siły podległe Tobie bądź Kenjiemu.

Ostatni rozgniacz rozbity w pył [#90], oznaczać będzie zakończenie pierwszego rozdziału.

[#90] - Niemiła niespodzianka - Wyspa Sachalin - opis (2) | Cesarstwo - Command & Conquer: Red Alert 3 - Powstanie - poradnik do gry

[#90] - Niemiła niespodzianka

Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Strategiczne
2009-04-10
11:41

andrzej1 Senator

Fajne fotki i sam poradnik też spox dzięx

Komentarz: andrzej1
2010-03-21
06:48

zanonimizowany361597 Legionista

Muszę przyznać, że poradnik wypada DOŚĆ SŁABO. Porady na temat wyzwań pobocznych (w sumie najważniejszych i najtrudniejszych elementach dodatku po łatwych kampaniach) są nikłe i w żaden sposób nie sugerują wygranej PRZED docelowym czasem (a zdobycie złotej gwiazdki chyba jest celem). Ja musiałem się w każdym razie wysilić by zdobyć coś przed czasem docelowym, zaś po prostu techować (siedzieć w bazie i rozwijać full armadę by zmiażdżyć wroga po pół godziny) to potrafi każdy. Niestety poradnik dał nieco ciała.

Komentarz: zanonimizowany361597

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl