C&C Red Alert 3: Shiro - opis (1)
Aktualizacja:
Opis
Odczytaj tajne akta, by nabrać mocy
Czwarta kampania w Powstaniu odkrywa nieznane karty historii Yuriko Omega, która za namową siostry przestała godzić się na pozostawanie w permanentnym zamknięciu. Do ucieczki z ośrodka Shiro przydadzą się rzecz jasna potężne moce psioniczne naszej małej bohaterki.
![[#112] - Dlaczego nie chciał się pan ze mną bawić - Shiro - opis (1) | Yuriko | Command & Conquer Red Alert 3 - Powstanie - Command & Conquer: Red Alert 3 - Powstanie - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/866/1051760250.jpg)
[#112] - Dlaczego nie chciał się pan ze mną bawić?
Zaraz po wyjściu z celi zostaniesz zaatakowany przez grupę strażników. Twój domyślny atak polega na złapaniu delikwenta w umysłową pułapkę [#112] i przeprowadzany jest zwykłym kliknięciem myszki. Tak możesz niszczyć nie tylko cele organiczne ale też pojazdy czy nawet budynki.
Problemy zdrowotne rozwiążesz wchodząc w zakres działania gęsto rozmieszczonych w ośrodku punktów opatrunkowych. Yuriko wprawdzie potrafi sama się łęczyc, ale trwa strasznie długo.
![[#113] - Krew człowieka zalewa - Shiro - opis (1) | Yuriko | Command & Conquer Red Alert 3 - Powstanie - Command & Conquer: Red Alert 3 - Powstanie - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/866/1051760265.jpg)
[#113] - Krew człowieka zalewa
Pierwsza dana Ci moc - wybuch psychokinetyczny [#113] - polega na strefowej eksplozji, która roznosi na strzępy wszystkich ludzi w jej obrębie i ogłusza pojazdy. Wszystkich niezbędnych informacji na temat tej i innych sił, czasu ich trwania, możesz uzyskać najeżdżając kursorem na dolny panel. Darów używasz kliknięciem na ikonkę, bądź naciskając przypisany im klawisz (wg mnie lepsze rozwiązanie).
![[#114] - Wy pójdziecie ze mną - Shiro - opis (1) | Yuriko | Command & Conquer Red Alert 3 - Powstanie - Command & Conquer: Red Alert 3 - Powstanie - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/866/1051760281.jpg)
[#114] - Wy pójdziecie ze mną
Kolejną moc zyskasz już po kilku krokach. To psychiczna dominacja [1a] [#114], dzięki której możesz przejąć kontrolę nad góra trzema żołnierzami. Sprzymierzeńcy ustawiają się tworząc żywą tarczę dla Yuriko i bronią ją do upadłego. Uważaj jednak by nie przeholować z mocą. Stosując dominację na nowych celach, może ona spowodować, że dotychczasowi niewolnicy ockną się z letargu. Pamiętaj, możesz mieć ich tylko trzech.
![[#115] - Shuriken za moment wróci do właściciela - Shiro - opis (1) | Yuriko | Command & Conquer Red Alert 3 - Powstanie - Command & Conquer: Red Alert 3 - Powstanie - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/866/1051760296.jpg)
[#115] - Shuriken za moment wróci do właściciela
Droga do drugiego komputerka [1b] upłynie pod znakiem starć z piechotą i jednym Mecha Tengu. Zdobyta umiejętność [#115] pozwala włączyć specjalną tarcze ochronną, która nie dość że chroni Yuriko, to jeszcze posiada właściwości odbijające. Możesz mieć więc pewność, że wystrzeliwane przez wrogów pociski, trafią do nich z powrotem. Niestety talent jest bardzo krótkotrwały, trwa zaledwie 5 sekund.
0
- Command & Conquer: Red Alert 3 - Powstanie - poradnik do gry
- Command & Conquer: Red Alert 3 - Powstanie - poradnik do gry
- C&C Red Alert 3: Yuriko
- C&C Red Alert 3: Shiro - mapa
- C&C Red Alert 3: Shiro - opis (1)
- C&C Red Alert 3: Shiro - opis (2)
- C&C Red Alert 3: Dakota - mapa
- C&C Red Alert 3: Dakota - opis (1)
- C&C Red Alert 3: Dakota - opis (2)
- C&C Red Alert 3: Shiro II - mapa
- C&C Red Alert 3: Shiro II - opis (1)
- C&C Red Alert 3: Shiro II - opis (2)
- C&C Red Alert 3: Yuriko
- Command & Conquer: Red Alert 3 - Powstanie - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany361597 Legionista
Muszę przyznać, że poradnik wypada DOŚĆ SŁABO. Porady na temat wyzwań pobocznych (w sumie najważniejszych i najtrudniejszych elementach dodatku po łatwych kampaniach) są nikłe i w żaden sposób nie sugerują wygranej PRZED docelowym czasem (a zdobycie złotej gwiazdki chyba jest celem). Ja musiałem się w każdym razie wysilić by zdobyć coś przed czasem docelowym, zaś po prostu techować (siedzieć w bazie i rozwijać full armadę by zmiażdżyć wroga po pół godziny) to potrafi każdy. Niestety poradnik dał nieco ciała.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
