C&C Red Alert 3: Gotów do wymarszu
Aktualizacja:


Przeciwnik: Alianci
Aliancki komendant Hill, który już pewnie nie jeden raz dostał od Ciebie łupnia, tym razem zdecydował się na rozwiązania artyleryjskie. Walkę z dywizjami Rozjemców pora więc zacząć.
Gdyby wróg atakował tylko tego typu jednostką, nie mielibyśmy problemu. Szkopuł jednak w tym, że Hill desygnował do walki również lotnictwo ze szczególnym uwzględnieniem myśliwców Apollo. Mimo tego sugeruje skorzystać z dobrodziejstw maszyn latających z bronią powietrze-ziemia, tyle że względu na selekcję przeciwnika, bezustannie musi im towarzyszyć obstawa.
Zastosowanie innych metod raczej wyklucza fatalnie umiejscowienie bazy, która zamknięta od północy i wschodu, jest stale narażona na ataki oblężnicze. Zawczasu wypatruj więc haubic i reaguj, np. sięgając po zwrotne śmigłowce (zależy od nacji). Tylko pierwszej artylerii ruch będzie widoczny.

Posterunki Hilla są niewielkie, choć znalazło się w nich miejsce dla niewielkiej obrony przeciwlotniczej. Oponent po kilku minutach gry do walki puści także transportery, które będą chciały wedrzeć się do naszej bazy od lewej strony. Postaw tam kilka np. czołgów by wyszły im naprzeciw.
Swoją drogą ochrona przeciwlotnicza i kilka śmigłowców na terenie bazy, skutecznie odstraszy każdego agresora, poza naturalnie Rozjemcą.
0
- Command & Conquer: Red Alert 3 - Powstanie - poradnik do gry
- Command & Conquer: Red Alert 3 - Powstanie - poradnik do gry
- C&C Red Alert 3: Wyzwania poboczne
- C&C Red Alert 3: Przyczajona śmierć
- C&C Red Alert 3: Wysoki poziom wody
- C&C Red Alert 3: Ognia z wszystkich dział
- C&C Red Alert 3: Skrzynia i czerwona beczka
- C&C Red Alert 3: Wojna kotów
- C&C Red Alert 3: Program Omega
- C&C Red Alert 3: Pokaz siły
- C&C Red Alert 3: Masz doświadczenie?
- C&C Red Alert 3: Wszystko ma dwie strony
- C&C Red Alert 3: Brudne sztuczki
- C&C Red Alert 3: Uwięziony w krzyżowym ogniu
- C&C Red Alert 3: Przeklęci Mongołowie!
- C&C Red Alert 3: Największe zagrożenie dla Ameryki
- C&C Red Alert 3: Gotów do wymarszu
- C&C Red Alert 3: Za żelazną kurtyną
- C&C Red Alert 3: Krwawe żniwo
- C&C Red Alert 3: Groźne niebo
- C&C Red Alert 3: Zawaliła się twoja kopalnia złota
- C&C Red Alert 3: Nie ma się gdzie ukryć
- C&C Red Alert 3: Końcowe odliczanie
- C&C Red Alert 3: Żadne wyzwanie dla strażnika
- C&C Red Alert 3: Zbierz co zasiałeś
- C&C Red Alert 3: Król potworów
- C&C Red Alert 3: Krąg jadu
- C&C Red Alert 3: Roboty i nindża
- C&C Red Alert 3: Szybki lub martwy
- C&C Red Alert 3: Strefa S.H.R.I.N.K.
- C&C Red Alert 3: Nadzwyczajny dowódca
- C&C Red Alert 3: Królewska bitwa
- C&C Red Alert 3: Przyjdź i weź co ci się należy
- C&C Red Alert 3: Lodołamacz
- C&C Red Alert 3: Czerwona miazga
- C&C Red Alert 3: Sala bitew
- C&C Red Alert 3: Pojedynek na morzu
- C&C Red Alert 3: Wyścig zbrojeń
- C&C Red Alert 3: Matuszka rasija
- C&C Red Alert 3: Wojna przyszłości
- C&C Red Alert 3: Wyzwania poboczne
- Command & Conquer: Red Alert 3 - Powstanie - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany361597 Legionista
Muszę przyznać, że poradnik wypada DOŚĆ SŁABO. Porady na temat wyzwań pobocznych (w sumie najważniejszych i najtrudniejszych elementach dodatku po łatwych kampaniach) są nikłe i w żaden sposób nie sugerują wygranej PRZED docelowym czasem (a zdobycie złotej gwiazdki chyba jest celem). Ja musiałem się w każdym razie wysilić by zdobyć coś przed czasem docelowym, zaś po prostu techować (siedzieć w bazie i rozwijać full armadę by zmiażdżyć wroga po pół godziny) to potrafi każdy. Niestety poradnik dał nieco ciała.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
