C&C Red Alert 3: Roboty i nindża
Aktualizacja:


Przeciwnik: Sowieci, Cesarstwo
Czas na wojowników ninja. Mimo iż pozornie nie powinni nam zagrozić bardziej niż alianccy szpiedzy, to jednak różnica jest odczuwalna. Budujesz się na małej wysepce, którą już za niedługo nawiedzi cała rzesza shinobi. Jakby tego było mało, w rywalizację wtrącił się jeszcze Moskwin.
Najbardziej oczywisty plan przewiduje obsianie się wieżyczkami (ze wszystkich stroni) i tak też należy postąpić. Wychowanków dojo trudno jednak ubić, gdyż korzystają ze specjalnych umiejętności i pewnie niejednokrotnie dokonają oni infiltracji Twoich budynków zakłócając ich pracę. Na horyzoncie zobaczysz też transportery szpiegowe, przewożące niszczycieli czołgów.
Moskwin z kolei zajął się produkcją terrasond, które widząc nasza bazę, raczej będą zawracać, podobnie zresztą jak płaszczki, tylko czasem decydujące się na szarżę. Sowiecki dowódca dysponuje jeszcze Ropuchami, a w jego nawodnej bazie możesz spotkać łodzie typu Akuła.

Rada na powstałe okoliczności jest jedna - natychmiastowa ofensywa. Do pierwszego ataku sił sprzymierzonych minie trochę czasu, który powinieneś wykorzystać do sformowania drobnej grupy uderzeniowej. Na początek zalecam zająć się japończykami, gdyż ich wojownicy ninja będą notorycznie podkładać Ci świnię. Naturalnie grunt to rozwalić ich bazy konstrukcyjne, a dopiero później resztę wojennej infrastruktury. Nie czekając zbytnio rusz na morski posterunek Moskwina pamiętając o jego Ropuchach i Akułach.
0
- Command & Conquer: Red Alert 3 - Powstanie - poradnik do gry
- Command & Conquer: Red Alert 3 - Powstanie - poradnik do gry
- C&C Red Alert 3: Wyzwania poboczne
- C&C Red Alert 3: Przyczajona śmierć
- C&C Red Alert 3: Wysoki poziom wody
- C&C Red Alert 3: Ognia z wszystkich dział
- C&C Red Alert 3: Skrzynia i czerwona beczka
- C&C Red Alert 3: Wojna kotów
- C&C Red Alert 3: Program Omega
- C&C Red Alert 3: Pokaz siły
- C&C Red Alert 3: Masz doświadczenie?
- C&C Red Alert 3: Wszystko ma dwie strony
- C&C Red Alert 3: Brudne sztuczki
- C&C Red Alert 3: Uwięziony w krzyżowym ogniu
- C&C Red Alert 3: Przeklęci Mongołowie!
- C&C Red Alert 3: Największe zagrożenie dla Ameryki
- C&C Red Alert 3: Gotów do wymarszu
- C&C Red Alert 3: Za żelazną kurtyną
- C&C Red Alert 3: Krwawe żniwo
- C&C Red Alert 3: Groźne niebo
- C&C Red Alert 3: Zawaliła się twoja kopalnia złota
- C&C Red Alert 3: Nie ma się gdzie ukryć
- C&C Red Alert 3: Końcowe odliczanie
- C&C Red Alert 3: Żadne wyzwanie dla strażnika
- C&C Red Alert 3: Zbierz co zasiałeś
- C&C Red Alert 3: Król potworów
- C&C Red Alert 3: Krąg jadu
- C&C Red Alert 3: Roboty i nindża
- C&C Red Alert 3: Szybki lub martwy
- C&C Red Alert 3: Strefa S.H.R.I.N.K.
- C&C Red Alert 3: Nadzwyczajny dowódca
- C&C Red Alert 3: Królewska bitwa
- C&C Red Alert 3: Przyjdź i weź co ci się należy
- C&C Red Alert 3: Lodołamacz
- C&C Red Alert 3: Czerwona miazga
- C&C Red Alert 3: Sala bitew
- C&C Red Alert 3: Pojedynek na morzu
- C&C Red Alert 3: Wyścig zbrojeń
- C&C Red Alert 3: Matuszka rasija
- C&C Red Alert 3: Wojna przyszłości
- C&C Red Alert 3: Wyzwania poboczne
- Command & Conquer: Red Alert 3 - Powstanie - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany361597 Legionista
Muszę przyznać, że poradnik wypada DOŚĆ SŁABO. Porady na temat wyzwań pobocznych (w sumie najważniejszych i najtrudniejszych elementach dodatku po łatwych kampaniach) są nikłe i w żaden sposób nie sugerują wygranej PRZED docelowym czasem (a zdobycie złotej gwiazdki chyba jest celem). Ja musiałem się w każdym razie wysilić by zdobyć coś przed czasem docelowym, zaś po prostu techować (siedzieć w bazie i rozwijać full armadę by zmiażdżyć wroga po pół godziny) to potrafi każdy. Niestety poradnik dał nieco ciała.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
