C&C Red Alert 3: Zamek Tesli
Aktualizacja:


Przeciwnik: Sowieci
Aby dla radzieckiej bazy odblokować przydatną cewkę, wystarczy odwiedzić ten o to zamek. Z grubsza przypomina on pierwszą misję Sowietów w kampanii i jest mało skomplikowanym labiryntem wypełnionym po brzegi elektrycznością.
Siły Moskwina pilnują tu porządku niemal na każdym kroku ale szczęśliwie się złożyło, że poza kilkoma wyjątkami nie wpadną one do naszego rozwijanego obozowiska. Systematycznie nacierać będą tylko kroczące płaszczki, wyłaniające się z południowego końca zamku. Tak więc zabezpiecz tą jedyną w sumie drogę ewakuacyjną.
Jako, że nie dysponujesz żadnymi jednostkami, które można by wzbić w powietrze, sugeruję montować głownie jednostki dalekiego zasięgu. Chodzi o to, by nie podchodzić za blisko strażników, gdyż naładowani prądem, świetnie poradzą sobie z wszelkiego rodzaju czołgami. Atak z daleka jest tu kluczem do zwycięstwa.

Baza Moskwina została ulokowana w takim samym miejscu jak Twoja, tyle, że znajduje się po drugiej stronie zamku. Możesz tam się dostać niszcząc wszystko po drodze albo wybrać ścieżkę okalającą fortecę. Do środka i tak jednak będziesz musiał się wrócić, by zdewastować wszystkie pozostałe budynki (cewki, supergeneratory). Uważaj na zrzuty toksyn.
0
- Command & Conquer: Red Alert 3 - Powstanie - poradnik do gry
- Command & Conquer: Red Alert 3 - Powstanie - poradnik do gry
- C&C Red Alert 3: Wyzwania główne
- C&C Red Alert 3: Martwe mięso
- C&C Red Alert 3: Krwawa waśń
- C&C Red Alert 3: Obrona archipelagu
- C&C Red Alert 3: Cmentarzysko satelitów
- C&C Red Alert 3: Symfonia stali
- C&C Red Alert 3: Gniew Ateny
- C&C Red Alert 3: Szabrownik
- C&C Red Alert 3: Śmierć na morzu
- C&C Red Alert 3: Chrono ty chyba nie...
- C&C Red Alert 3: Zamek Tesli
- C&C Red Alert 3: Dwie lufy
- C&C Red Alert 3: Ni stąd, ni zowąd
- C&C Red Alert 3: Gniew cesarstwa
- C&C Red Alert 3: Wyzwania główne
- Command & Conquer: Red Alert 3 - Powstanie - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany361597 Legionista
Muszę przyznać, że poradnik wypada DOŚĆ SŁABO. Porady na temat wyzwań pobocznych (w sumie najważniejszych i najtrudniejszych elementach dodatku po łatwych kampaniach) są nikłe i w żaden sposób nie sugerują wygranej PRZED docelowym czasem (a zdobycie złotej gwiazdki chyba jest celem). Ja musiałem się w każdym razie wysilić by zdobyć coś przed czasem docelowym, zaś po prostu techować (siedzieć w bazie i rozwijać full armadę by zmiażdżyć wroga po pół godziny) to potrafi każdy. Niestety poradnik dał nieco ciała.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
