C&C Red Alert 3: Wyspa Sachalin - opis (1)

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Opis

Dołącz do sowieckich posiłków

Kenji musi przeżyć

Rozpoczynamy kampanię Imperium Wschodzącego Słońca, w której na początek pokierujemy... Sowietami. Brzmi to pewnie zaskakująco ale wszystko pokrótce wyjaśni się po starcie. Rosjanie atakują japońskie terytorium, a Ty musisz pomóc broniącemu się Kenjiemu [1] małą dywersją.

[#80] - Pasuje jak ulał - Wyspa Sachalin - opis (1) | Cesarstwo - Command & Conquer: Red Alert 3 - Powstanie - poradnik do gry

[#80] - Pasuje jak ulał

Pod kontrolą masz tylko pojazd-szpieg, którym trzeba jakoś dostać się na wskazany na mapie skrawek lądu. Nic bardziej prostego. Zaznacz najpierw swój transporter, a później poszukaj wzrokiem jakiejś rosyjskiej jednostki klikając ją prawym klawiszem myszki. Przybierzesz kształt celu [#80], co bez problemu pozwoli przedostać się przez obszar zajęty przez wroga. Popłyń więc gdzie każą [2] [#81].

[#81] - Sami przyjaciele wokół - Wyspa Sachalin - opis (1) | Cesarstwo - Command & Conquer: Red Alert 3 - Powstanie - poradnik do gry

[#81] - Sami przyjaciele wokół

Zdobądź sowiecki bunkier dla VIP-ów

To tez w miarę łatwe zadanie. Przetransportowany zostałeś w rejon głównej bazy Sowietów i teraz musisz wykorzystać swój cały czas aktywny kamuflaż do drobnego sabotażu. Przejmując docelowy bunkier [3] , opanujesz jednocześnie część radzieckich wojsk, które pójdą na wojnę w Twoim imieniu.

[#82] - Niedźwiadki i kilku poborowych, czyli jak Sowieci chronią swoje flanki - Wyspa Sachalin - opis (1) | Cesarstwo - Command & Conquer: Red Alert 3 - Powstanie - poradnik do gry

[#82] - Niedźwiadki i kilku poborowych, czyli jak Sowieci chronią swoje flanki

Drogi do bunkra wiodą dwie. Jedna jest na północy ale tą z miejsca odradzam, gdyż tu wejścia na teren zaplecza pilnują niedźwiedzie bojowe, a te jak być może pamiętasz, w mig potrafią rozpoznać przebierańców. Polecam więc południową [4] , mimo iż też patrolowaną przez drapieżniki [#82]. Uważeni studiując jednak ich ruchy można opóźnić moment wykrycia albo nawet przy odrobinie szczęścia przejść niezauważonym.

W przypadku dekonspiracji wyładuj wojowników ninja, którzy w okamgnieniu poradzą sobie z zagrożeniem. Inżynierem natomiast wejdź do budynku [#83].

[#83] - Trochę łobuzerstwa nie zaszkodzi - Wyspa Sachalin - opis (1) | Cesarstwo - Command & Conquer: Red Alert 3 - Powstanie - poradnik do gry

[#83] - Trochę łobuzerstwa nie zaszkodzi

Zniszcz wysuniętą bazę Sowietów

Zniszcz sowiecki posterunek

Walki o wyspę nie ustają. To nawet dobra dla Ciebie informacja, bowiem musisz teraz poświęcić się powołaniu do życia mocarnej armii, dzięki której zniszczysz główny przyczółek agresorów kładąc kres im kolonialnym zapędom.

[#84] - To kiedy ta japońska kampania - Wyspa Sachalin - opis (1) | Cesarstwo - Command & Conquer: Red Alert 3 - Powstanie - poradnik do gry

[#84] - To kiedy ta japońska kampania?

Pamiętaj, że ciągle aktywne jest zadanie polegające na zachowaniu przy życiu Kenjiego [1] . Chodzi o to, by Sowieci nie wygrali bitwy, która bezustannie toczy się na Twoich oczach. Działaj mimo wszystko rozważnie, spokojnie obserwując rozwój wypadków. Radzieckie wojska stopniowo zaczną zyskiwać przewagę ale potrwa to dobre kilka, kilkanaście minut.

Twórz więc w tajemnicy formacje jednostek bojowych kupując wszystko to, czego zwyczajowo używasz do przeprowadzania inwazji [#84]. W międzyczasie przydałoby się jednak też zająć się posterunkiem [5] z północno-zachodniego rogu mapy.

Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Strategiczne
2009-04-10
11:41

andrzej1 Senator

Fajne fotki i sam poradnik też spox dzięx

Komentarz: andrzej1
2010-03-21
06:48

zanonimizowany361597 Legionista

Muszę przyznać, że poradnik wypada DOŚĆ SŁABO. Porady na temat wyzwań pobocznych (w sumie najważniejszych i najtrudniejszych elementach dodatku po łatwych kampaniach) są nikłe i w żaden sposób nie sugerują wygranej PRZED docelowym czasem (a zdobycie złotej gwiazdki chyba jest celem). Ja musiałem się w każdym razie wysilić by zdobyć coś przed czasem docelowym, zaś po prostu techować (siedzieć w bazie i rozwijać full armadę by zmiażdżyć wroga po pół godziny) to potrafi każdy. Niestety poradnik dał nieco ciała.

Komentarz: zanonimizowany361597

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl