C&C Red Alert 3: Wyspa Oki - opis (2)

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści
[#96] - Łodzie typu Akuła na pewno zapragną naszej zguby - Wyspa Oki - opis (2) | Cesarstwo | Command & Conquer Red Alert 3 - Powstanie - Command & Conquer: Red Alert 3 - Powstanie - poradnik do gry

[#96] - Łodzie typu Akuła na pewno zapragną naszej zguby

W sąsiedztwie rafinerii postaw jeszcze port wydając 750$ na ulepszenie nanotechnologii, wymaganej by móc zamówić u japońskich szkutników wspaniałe krążowniki [#96]. Kup ich ze trzy, co pozwoli Ci z czystym sumieniem spakować bazę konstrukcyjna w formę MCV i rozłożenie jej tym razem u stóp grobowca.

Wymienionym sposobem zapewnisz sobie błyskawiczną ochronę kopalni, i przeniesiesz bazę w bardziej przystępne miejsce. Wprawdzie mógłbyś trenować jednostki na startowej wysepce ale istniałaby przecież istotna bariera transportowa i odległościowa dla potencjalnych posiłków.

[#97] - Jedna z wielu potyczek lądowych - Wyspa Oki - opis (2) | Cesarstwo | Command & Conquer Red Alert 3 - Powstanie - Command & Conquer: Red Alert 3 - Powstanie - poradnik do gry

[#97] - Jedna z wielu potyczek lądowych

Wróg z początku nie będzie atakował zbyt wielkimi siłami ale jego potencjał zacznie systematycznie rosnąć [#97]. Grobowiec trzeba bronić od wschodu oraz zachodu, przy czym w pierwszej kolejności zajmij najbliższą wieżę [6a] , gdyż pozwoli ci to w pełni wykorzystać możliwości Rozjemców. Tych zresztą nie ruszaj, ich domyślne pozycje są idealne do przeprowadzania pięknych bombardowań.

[#98] - Ważny punkt obronny - Wyspa Oki - opis (2) | Cesarstwo | Command & Conquer Red Alert 3 - Powstanie - Command & Conquer: Red Alert 3 - Powstanie - poradnik do gry

[#98] - Ważny punkt obronny

Od zachodu zabezpiecz się stacjonarnymi działkami, podobnie jak od wschodu, choć z tej strony koniecznie włóż też kogoś do skrajnego budynku. Jest to ulubione miejsce migracji obcych inżynierów i innych jednostek więc im więcej będziesz miał tu defensorów, tym lepiej [#98].

Sowieci dysponują także dwuwirnikowcami, MiGami i Kirowami, czyli całą swoją flotą powietrzną. Śmigłowce zapewne dość szybko dadzą Ci się we znaki [#99], więc pamiętaj o funkcji danych Ci na wstępie Mecha Tengu. W jednej sekundzie potrafią przeistoczyć się w godne polecenia odrzutowce.

[#99] - Łuczniczki nie są w ciemię bite - Wyspa Oki - opis (2) | Cesarstwo | Command & Conquer Red Alert 3 - Powstanie - Command & Conquer: Red Alert 3 - Powstanie - poradnik do gry

[#99] - Łuczniczki nie są w ciemię bite

Jeśli masz dużo pieniędzy, mile widziany byłby jeszcze port u wybrzeża wysepki z grobowcem [#100]. Produkując tu polecane przeze mnie krążowniki, w mig wyeliminujesz zagrożenie towarzyszące radzieckim pancernikom.

[#100] - Robi się coraz bezpieczniej - Wyspa Oki - opis (2) | Cesarstwo | Command & Conquer Red Alert 3 - Powstanie - Command & Conquer: Red Alert 3 - Powstanie - poradnik do gry

[#100] - Robi się coraz bezpieczniej

Tyle tytułem obrony, która będzie naprawdę ciężka. Kiedy zdecydujesz się zdobyć jakąś wieżę [#101], miej pewność, że ją utrzymasz. Przykładowo ciągnij za sobą kilka działek VX, które po użyciu technika na budynku, zapewnią ochronę struktury przez czerwonymi inżynierami.

[#101] - Ta wieża za moment zmieni właściciela - Wyspa Oki - opis (2) | Cesarstwo | Command & Conquer Red Alert 3 - Powstanie - Command & Conquer: Red Alert 3 - Powstanie - poradnik do gry

[#101] - Ta wieża za moment zmieni właściciela

Rosjanie wszędzie gdzie mogli rozstawili posterunki woskowe, tak więc zbliżając się do wież, bądź przygotowany na każda ewentualność tworząc zróżnicowaną armię.

Na mapie ukryto dodatkowe jednostki, które przy sprzyjających okolicznościah można by wcielić w cesarskie szeregi. Po cyferką [7] na kierowców czekają dodatkowi Rozjemcy [#102], natomiast w kilku [8] , stalowi ronini.

[#102] - Ojczyzna wzywa panowie - Wyspa Oki - opis (2) | Cesarstwo | Command & Conquer Red Alert 3 - Powstanie - Command & Conquer: Red Alert 3 - Powstanie - poradnik do gry

[#102] - Ojczyzna wzywa panowie

Warto również zainteresować się lokacją nr [9] , gdyż właśnie tam Sowieci ulokowali swoje centrum wydobywcze. Nie wątpię, że znajdziesz zastosowanie dla tej informacji. Przejęcie ostatniej wieży zakończy scenariusz.

Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Strategiczne
2009-04-10
11:41

andrzej1 Senator

Fajne fotki i sam poradnik też spox dzięx

Komentarz: andrzej1
2010-03-21
06:48

zanonimizowany361597 Legionista

Muszę przyznać, że poradnik wypada DOŚĆ SŁABO. Porady na temat wyzwań pobocznych (w sumie najważniejszych i najtrudniejszych elementach dodatku po łatwych kampaniach) są nikłe i w żaden sposób nie sugerują wygranej PRZED docelowym czasem (a zdobycie złotej gwiazdki chyba jest celem). Ja musiałem się w każdym razie wysilić by zdobyć coś przed czasem docelowym, zaś po prostu techować (siedzieć w bazie i rozwijać full armadę by zmiażdżyć wroga po pół godziny) to potrafi każdy. Niestety poradnik dał nieco ciała.

Komentarz: zanonimizowany361597

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl