C&C Red Alert 3: Shiro II - opis (1)
Aktualizacja:
Opis
Zabij wszystkich
Wracamy do ośrodka Shiro, gdzie więziona jest Izumi. Nie bez znaczenia jest również fakt przebywania wewnątrz doktora Shimady, z którym jak wiemy Yuriko pragnie zamienić kilka psionicznych słów.
![[#130] - Niełatwo być ochroniarzem w Shiro - Shiro II - opis (1) | Yuriko | Command & Conquer Red Alert 3 - Powstanie - Command & Conquer: Red Alert 3 - Powstanie - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/866/1053751796.jpg)
[#130] - Niełatwo być ochroniarzem w Shiro
Zaczynasz w otoczeniu rzeszy piechurów. Walka ze wszystkimi naraz nie jest najlepszym rozwiązaniem, więc na wstępie postaraj się przysunąć bliżej ściany, będzie łatwiej [#130]. Stopniowo niszcząc wrogów (uważaj na katany), w końcu dostaniesz informację o nowym wyzwaniu.
Dostań się na niższy poziom
Oto najbardziej pracowita część scenariusza. Na mapie uaktywniły się cztery windy [1] , i któraś z nich prowadzi do dr Shimady. W rzeczywistości zadanie zostało tak przygotowane, że bez względu na wybraną kolejność, będzie nią ta ostatnia. Zmusza nas to oczywiście do eksploracji całego Shiro, o co chyba nie masz większych pretensji [#131].
![[#131] - W zaciszu ośrodka czekają na nas różne niespodzianki - Shiro II - opis (1) | Yuriko | Command & Conquer Red Alert 3 - Powstanie - Command & Conquer: Red Alert 3 - Powstanie - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/866/1053751812.jpg)
[#131] - W zaciszu ośrodka czekają na nas różne niespodzianki
W sali, w której lewitujesz wychodzą cztery korytarze. Nie ma większego znaczenia, jaki wybierzesz do zbadania na początek, choć namawiam do zostawienia południowego na sam koniec. Ta część kompleksu nazwana pomieszczeniami testowania i koronacji Oni, jest wypełniona po brzegi mechanicznymi królami, stwarzając realne zagrożenie dla wątłej póki co Yuriko.
![[#132] - Tam musi być coś ważnego - Shiro II - opis (1) | Yuriko | Command & Conquer Red Alert 3 - Powstanie - Command & Conquer: Red Alert 3 - Powstanie - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/866/1053751828.jpg)
[#132] - Tam musi być coś ważnego
Lepiej będzie zadbać o jej moce decydując się na sektor ochrony i administracji, kwadrat przetrzymywania i duplikacji oraz laboratoria nanotechniczne. Te trzy charakteryzują się zbliżonym poziomem trudności.
Zauważ jak na poradnikowej mapie rozlokowano terminale [2] [#132] dodające kolejne talenty naszej podopiecznej. W większości przepadków na jedną strefę przypada ich trzy, w lokacji z królami Oni postawiono dwa, a w startowej jeden. Łącznie dwanaście, czyli dokładnie tyle i potrzebujesz punktów.
![[#133] - Zbędna infrastruktura - Shiro II - opis (1) | Yuriko | Command & Conquer Red Alert 3 - Powstanie - Command & Conquer: Red Alert 3 - Powstanie - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/866/1053751843.jpg)
[#133] - Zbędna infrastruktura
W każdej części ośrodka natkniesz się ponadto na jeden budynek, który dba o dostarczenie zbrojnych posiłków [#133]. Niszcz te konstrukcje [3] kiedy tylko znajdziesz się w ich sąsiedztwie, nawet jeśli nie zawsze wydają się działać.
0
- Command & Conquer: Red Alert 3 - Powstanie - poradnik do gry
- Command & Conquer: Red Alert 3 - Powstanie - poradnik do gry
- C&C Red Alert 3: Yuriko
- C&C Red Alert 3: Shiro - mapa
- C&C Red Alert 3: Shiro - opis (1)
- C&C Red Alert 3: Shiro - opis (2)
- C&C Red Alert 3: Dakota - mapa
- C&C Red Alert 3: Dakota - opis (1)
- C&C Red Alert 3: Dakota - opis (2)
- C&C Red Alert 3: Shiro II - mapa
- C&C Red Alert 3: Shiro II - opis (1)
- C&C Red Alert 3: Shiro II - opis (2)
- C&C Red Alert 3: Yuriko
- Command & Conquer: Red Alert 3 - Powstanie - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany361597 Legionista
Muszę przyznać, że poradnik wypada DOŚĆ SŁABO. Porady na temat wyzwań pobocznych (w sumie najważniejszych i najtrudniejszych elementach dodatku po łatwych kampaniach) są nikłe i w żaden sposób nie sugerują wygranej PRZED docelowym czasem (a zdobycie złotej gwiazdki chyba jest celem). Ja musiałem się w każdym razie wysilić by zdobyć coś przed czasem docelowym, zaś po prostu techować (siedzieć w bazie i rozwijać full armadę by zmiażdżyć wroga po pół godziny) to potrafi każdy. Niestety poradnik dał nieco ciała.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
