C&C Red Alert 3: Sala bitew
Aktualizacja:


Przeciwnik: Sowieci, Alianci, Cesarstwo
Były czołgi, jest piechota. W wyzwaniu posłużymy się wyłącznie jednostkami szkolonymi w różnego rodzaju koszarach, by wydrzeć Imperium Wschodzącego Słońca wynalazek nanoroju.
Do wyboru masz oczywiście infanterię wszystkich trzech nacji ale wydaje mi się, że alianccy pacyfikatorzy znacznie lepiej sobie poradzą na tym unikatowym placu boju. Są zdecydowanie lepiej wyszkoleni niż ich radzieccy koledzy, którzy mimo iż byliby tańsi i liczniejsi, sprawiają wrażenie jakby pierwszy raz w życiu trzymali karabin. Na cesarską piechotę z kolei trzeba wydać zbyt dużo pieniędzy aby rozpocząć masowy trening, do czego właśnie dążymy.
Grunt to dobrze zacząć i nie dać się opanować przez siły wroga. Masz do utrzymania aż trzy bazy i w każdej musisz bardzo błyskawicznie zacząć szkolić żołnierzy-obrońców. Pamiętaj o bardzo przydatnej funkcji klawisza shift, który naciśnięty przy zakupie jednostki, wprowadza pięcioosobową kolejkę. Namawiam to zamawiania dosłownie setek, niech nasi wojacy wychodzą z koszar przez cały scenariusz. Im ich więcej tym lepiej.
Nie bez kozery wspomniałem o pacyfikatorach, czyli o podstawowej formie piechura z karabinem. Innych do wygrania misji naprawdę Ci nie potrzeba. I tak walczysz z piechotą, a zarządzając dziesiątkami żołnierzy, masz ogromną siłę rażenia, nawet przy budynkach. Kanonierzy, panowie z bazookami kosztują zbyt wiele i są bez szans w starciu ze standardowym uzbrojeniem lub katanami. Daruj sobie też psy, czy niedźwiedzie.

Fundusze - bardzo ważna rzecz. Szkoląc tylko pacyfikatorów wystarczy Ci pięć rafinerii, choć można postawić nawet sześć. Jeszcze raz podkreślam, że bardzo ważny jest tu start. Musisz odpowiednio zsynchronizować budowanie ośrodków przetwórczych rudy i szkolenie żołnierzy.
Odpieraj ataki i nie czekaj zbyt długo, bo taki radziecki bombowiec może zrzucić Ci na głowę baniak z toksycznymi odpadami. Dysponując trzema batalionami rusz jednym na wybranego wroga. Kiedy ten padnie na kolana przed naszą armią, idź na następnego, strategicznie dołączając brygadę z kolejnej bazy. No i oczywiście cały czas trenuj nowych żołdaków, bo nigdy nie wiadomo, kto za chwilę Cię odwiedzi.
Jeśli nie wychodzi Ci ten scenariusz, zawsze możesz eksperymentować z próbą odblokowania niesamowitych pustoszycieli, kriolegionstów czy specjalnych komandosów. Możliwości jest wiele.
0
- Command & Conquer: Red Alert 3 - Powstanie - poradnik do gry
- Command & Conquer: Red Alert 3 - Powstanie - poradnik do gry
- C&C Red Alert 3: Wyzwania poboczne
- C&C Red Alert 3: Przyczajona śmierć
- C&C Red Alert 3: Wysoki poziom wody
- C&C Red Alert 3: Ognia z wszystkich dział
- C&C Red Alert 3: Skrzynia i czerwona beczka
- C&C Red Alert 3: Wojna kotów
- C&C Red Alert 3: Program Omega
- C&C Red Alert 3: Pokaz siły
- C&C Red Alert 3: Masz doświadczenie?
- C&C Red Alert 3: Wszystko ma dwie strony
- C&C Red Alert 3: Brudne sztuczki
- C&C Red Alert 3: Uwięziony w krzyżowym ogniu
- C&C Red Alert 3: Przeklęci Mongołowie!
- C&C Red Alert 3: Największe zagrożenie dla Ameryki
- C&C Red Alert 3: Gotów do wymarszu
- C&C Red Alert 3: Za żelazną kurtyną
- C&C Red Alert 3: Krwawe żniwo
- C&C Red Alert 3: Groźne niebo
- C&C Red Alert 3: Zawaliła się twoja kopalnia złota
- C&C Red Alert 3: Nie ma się gdzie ukryć
- C&C Red Alert 3: Końcowe odliczanie
- C&C Red Alert 3: Żadne wyzwanie dla strażnika
- C&C Red Alert 3: Zbierz co zasiałeś
- C&C Red Alert 3: Król potworów
- C&C Red Alert 3: Krąg jadu
- C&C Red Alert 3: Roboty i nindża
- C&C Red Alert 3: Szybki lub martwy
- C&C Red Alert 3: Strefa S.H.R.I.N.K.
- C&C Red Alert 3: Nadzwyczajny dowódca
- C&C Red Alert 3: Królewska bitwa
- C&C Red Alert 3: Przyjdź i weź co ci się należy
- C&C Red Alert 3: Lodołamacz
- C&C Red Alert 3: Czerwona miazga
- C&C Red Alert 3: Sala bitew
- C&C Red Alert 3: Pojedynek na morzu
- C&C Red Alert 3: Wyścig zbrojeń
- C&C Red Alert 3: Matuszka rasija
- C&C Red Alert 3: Wojna przyszłości
- C&C Red Alert 3: Wyzwania poboczne
- Command & Conquer: Red Alert 3 - Powstanie - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany361597 Legionista
Muszę przyznać, że poradnik wypada DOŚĆ SŁABO. Porady na temat wyzwań pobocznych (w sumie najważniejszych i najtrudniejszych elementach dodatku po łatwych kampaniach) są nikłe i w żaden sposób nie sugerują wygranej PRZED docelowym czasem (a zdobycie złotej gwiazdki chyba jest celem). Ja musiałem się w każdym razie wysilić by zdobyć coś przed czasem docelowym, zaś po prostu techować (siedzieć w bazie i rozwijać full armadę by zmiażdżyć wroga po pół godziny) to potrafi każdy. Niestety poradnik dał nieco ciała.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
