Wywiad: Jestem graczem z natury (część 2)

Przedstawiamy zapis drugiej części rozmowy z Piotrem Pieńkowskim, w której przeczytacie o dalszych wpływach branżowych wydarzeń ostatnich 10 lat na redakcję, jak i samo pismo Świat Gier Komputerowych. Dowiecie się dlaczego do ŚGK zaczęły być dodawane pełne wersje gier, oraz czy redakcja uważa, że jest to metoda na sukces pisma?

Fajek

Przedstawiamy zapis drugiej części rozmowy z Piotrem Pieńkowskim, w której przeczytacie o dalszych wpływach branżowych wydarzeń ostatnich 10 lat na redakcję, jak i samo pismo Świat Gier Komputerowych. Dowiecie się dlaczego do ŚGK zaczęły być dodawane pełne wersje gier, oraz czy redakcja uważa, że jest to metoda na sukces pisma?

Poznacie wpływ pism na niemieckich licencjach na obecny formułę i formę ŚGK, a także kulisy największej branżowej afery - (nie)porozumienia lipcowego z 1999 roku, w którym dystrybutorzy dali gazetom ultimatum, na mocy którego miały one zaprzestać publikacji pełnych wersji gier na swoich płytach. Zapraszamy do lektury ostatniej już części rozmowy z naczelnikiem Świata Gier Komputerowych, w której oprócz powyższych tematów znajdziecie jeszcze mnóstwo innych ciekawych wątków!

Wywiad: Jestem graczem z natury (część 2)

Podobało się?

0

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl