Wizja kilkumilionowych społeczności internetowych coraz bardziej realna

Jednymi z najbardziej popularnych obecnie gier są różnej maści pozycje, umożliwiające równoczesne prowadzenie rozgrywki kilkunastu tysiącom osób za pośrednictwem specjalnych serwerów internetowych, funkcjonujących jako równoległe wirtualne światy. Jednakże swoista bariera technologiczna nie pozwala na skoncentrowanie wszystkich użytkowników danej aplikacji na tej samej płaszczyźnie. Nad przełamaniem owego ograniczenia pracuje ekipa programistów, zatrudnionych w firmie Damage Studios.

Radosław Grabowski

Jednymi z najbardziej popularnych obecnie gier są różnej maści pozycje, umożliwiające równoczesne prowadzenie rozgrywki kilkunastu tysiącom osób za pośrednictwem specjalnych serwerów internetowych, funkcjonujących jako równoległe wirtualne światy. Jednakże swoista bariera technologiczna nie pozwala na skoncentrowanie wszystkich użytkowników danej aplikacji na tej samej płaszczyźnie. Nad przełamaniem owego ograniczenia pracuje ekipa programistów, zatrudnionych w firmie Damage Studios.

Wspomniani developerzy tworzą właśnie produkt o nazwie Rekonstruction, mający po raz pierwszy w historii elektronicznej rozrywki skupić ponad 1.000.000 graczy w ramach jednolitego uniwersum. To ostatnie cechować się będzie bardzo wysokim stopniem skomplikowania i ogromnym dynamizmem. Natomiast warstwa fabularna przeniesie nas czterysta lat w przyszłość.

Pełna wersja omawianego tytułu powinna ujrzeć światło dzienne w czwartym kwartale 2004 roku.

Więcej informacji: https://www.damagestudios.com/

Podobało się?

0

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob
20
21

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Inne Gry

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl