„Wieści ze świata” to codzienna porcja krótkich wiadomości. Dziś piszemy m.in. o szansach na pecetową wersję Super Street Fighter IV, planie wydawniczym firmy SEGA, filmach ze skasowanego Hero, a także kolejnych wojownikach w Marvel vs. Capcom 3. Zapraszamy do lektury.
„Wieści ze świata” to codzienna porcja krótkich wiadomości. Dziś piszemy m.in. o szansach na pecetową wersję Super Street Fighter IV, planie wydawniczym firmy SEGA, filmach ze skasowanego Hero, a także kolejnych wojownikach w Marvel vs. Capcom 3. Zapraszamy do lektury.
Christian Svensson, prowadzący program Ask Capcom with Steve, oznajmił, że jest optymistą w kontekście wydania bijatyki Super Street Fighter IV w wersji na komputery osobiste. Według niego jest to rozwiązanie ciągle rozważane przez Capcom i niewykluczone, że w niedalekiej przyszłości oficjalna informacja na jego temat ujrzy światło dzienne.
Przedstawiciele amerykańskiej Academy Of Interactive Arts & Sciences poinformowali, że piątym przedstawicielem branży elektronicznej rozrywki niebędącym zaangażowanym bezpośrednio w projektowanie gier, któremu zostanie przyznana nagroda za całokształt osiągnięć, będzie Bing Gordon, były szef firmy Electronic Arts. Dołączy on do zacnego grona dotychczasowych czterech laureatów, czyli Douga Lowensteina, Howarda Lincolna, Minoru Arakawy oraz Kena Kutaragi. Wyróżnienie zostanie przyznane Gordonowi podczas czternastej gali Interactive Achievement Awards (odbędzie się ona 10 lutego w Las Vegas).
Firma SEGA dokonała zmian w planie wydawniczym na 2011 rok. Po ich wdrożeniu, prezentuje się on następująco:
Shogun 2: Total War
Firma Avatar Reality, odpowiedzialna za stworzenie platformy MMO Blue Mars (działającej na bazie silnika CryENGINE 2 i określanej mianem kosmicznego Sceond Life), poinformowała, że ostatecznie rezygnuje ze wspierania pecetowej wersji produkcji. Zostanie ona pozbawiona przede wszystkim nowości dostarczanych w formie dodatków (łatki usuwające błędy będą jeszcze przez jakiś czas publikowane). Aktualnie Avatar Reality reorganizuje szeregi w celu podbicia rynku produktów Apple (iPhone, iPad, iPod Touch). W tym celu tworzy specjalną wersję Blue Mars przystosowaną do działania na tych urządzeniach.
Okazuje się, że Final Fantasy Type-0 to nie jedyny znak towarowy związany z marką Final Fantasy, jaki w ostatnim czasie zdecydowała się zarejestrować firma Square Enix. Serwis Siliconera donosi o złożeniu wniosków odnoszących się także do tytułów Final Fantasy Type-1, Type-2 oraz Type-3. Czyżby szykowała nam się nowa seria z akcją osadzoną w uniwersum FF?
Firma Crytek znana szerzej z prac nad serią Crysis oraz silnikami graficznymi z rodziny CryENGINE, poszukuje programistów i grafików, mogących pochwalić się doświadczeniem w projektowaniu aplikacji przeznaczonych pod system iOS (działa na nim m.in. iPhone, iPad, iPod Touch). W chwili obecnej nie wiemy, czy oznacza to chęć wyjścia na rynek gier mobilnych, czy coś zupełnie innego.
W Sieci opublikowane zostały filmy prezentujące w akcji grę akcji TPP o tytule Hero – skasowaną produkcję nieistniejącej firmy Midway. W samej grze wcielilibyśmy się w jednego z tytułowych bohaterów, walczących na terenie miasta z nieumarłymi mutantami, ożywionych przez tajemniczą siłę. W całość zamieszane byłyby oczywiście wojsko.
Poznaliśmy imiona dwóch głównych wojowników, w których wcielimy się w świetnie zapowiadającej się bijatyce Marvel vs. Capcom 3: The Fate of Two Worlds (X360, PS3). Są nimi Akuma (po stronie Capcom) oraz Taskmaster (Marvel). Po raz kolejny potwierdziły się zatem plotki z połowy ubiegłego roku. Pełna wersja gry zadebiutuje na europejskim rynku 18 lutego.
Polecamy Waszej uwadze najnowsze obrazki w galeriach...
Breach PC
Breach X360
Fight Night Champion X360
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover
...a także najnowsze filmy z gier:
Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - Z dziennika dewelopera - Postacie
Dead Space 2 - grawitacyjne przypadki Gramy!
Przegląd Tygodnia - Magia Nekromorfów video magazyn
Shogun 2: Total War - trailer #2 (PL)
F.3.A.R. - Z dziennika dewelopera #2 (PL) - kooperacja
Gracze
0

Autor: Piotr Doroń
Z wykształcenia dziennikarz i politolog. W GRYOnline.pl od 2004 roku. Zaczynał od zapowiedzi i recenzji, by po roku dołączyć do Newsroomu i już tam pozostać. Obecnie szef tego działu, gdzie zarządza zespołem złożonym zarówno ze specjalistów w swoim fachu, jak i ambitnych żółtodziobów, chętnych do nauki oraz pracy na najwyższych obrotach. Były redaktor niezapomnianego emu@dreams, gdzie zagnała go fascynacja emulacją i konsolami, a także recenzent magazynu GB More. Miłośnik informacji, gier (długo by wymieniać ulubione gatunki), Internetu, dobrej książki sci-fi i fantasy, nie pogardzi również dopieszczonym serialem lub filmem. Mąż, ojciec trójki dzieci, esteta, zwolennik umiaru w życiu prywatnym.