Warhammer 40,000: Dawn of War II w złocie
Przedstawiciele firmy wydawniczej THQ poinformowali, iż Warhammer 40,000: Dawn of War II, kontynuacja znakomitej strategii czasu rzeczywistego, właśnie osiągnęła złoty status i pojechała do tłoczni.
Maciej Myrcha
Przedstawiciele firmy wydawniczej THQ poinformowali, iż Warhammer 40,000: Dawn of War II, kontynuacja znakomitej strategii czasu rzeczywistego, właśnie osiągnęła złoty status i pojechała do tłoczni.

Przypomnijmy, iż Dawn of War II ponownie przenosi nas do uniwersum Warhammera 40,000, stworzonego przez firmę Games Workshop. Mroczny, osadzony w gotyckim klimacie, a jednocześnie technologicznie zaawansowany świat, pełen wewnętrznych konfliktów, po raz kolejny znalazł swoje odzwierciedlenie w grze autorstwa Relic Entertainment. Gracze otrzymują nieliniową kampanię, pełną zwrotów akcję okraszoną znakomitymi efektami wizualnymi oraz korzystającą z dobrodziejstw silnika Essence, pozwalającego m.in. na wizualizację dowolnych zniszczeń otoczeń, w których rozgrywają się walki. Dla zwolenników zmagań wieloosobowych również przygotowano pełne wsparcie w tym zakresie.
Jeśli nie zdarzy się nic nieprzewidzianego, Warhammer 40,000: Dawn of War II ukaże się na półkach sklepowych 20 lutego tego roku. Po więcej informacji na temat gry zapraszamy do naszej Encyklopedii, gdzie znajdziecie również m.in.:

GRYOnline
Gracze
Steam
- Relic Entertainment
- THQ
- PC
Komentarze czytelników
Miniu Senator

Mnie przeraza bardzo mala ilosc map do multiplayera . Dwie mapy 1/1 oraz tylko trzy 3/3 to za malo . Powaznie zastanawiam sie przez to nad kupnem.
zanonimizowany59755 Legend
O cholera. Panowie. Jest kiepsko, jeśli wierzyć linkom kloszarda.
_Luke_ Legend

Najgorsze jest to, ze nigdzie nie natknalem sie na obietnice w stylu: w dniu premiery udostepnimy wam (tym z legalnym kluczem) pakiet map multi. Bez tego niech sie nawet nie wyglupiaja.
j0nas Centurion
Od czasu kiedy GTA4 dostawał 100% za skopanie rozgrywki względem poprzednich części jakoś nie wierzę recenzentom, beta się ściąga to niedługo się sam przekonam. Martwi mnie tylko ilość map MP, chociaż jak się patrzy na Starcraft, Warcraft 3, Command & Conquer, Company of heroes, Supreme Commander, [dowolna nazwa RTS granego po sieci], to gra się w kilka najpopularniejszych map a reszta jest tylko dla statystyki.