Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS

space-sim / symulatory kosmiczne - newsy i ciekawostki (7)

Dziś premiera Elite: Dangerous
Dziś premiera Elite: Dangerous

Jakub Błażewicz, 16 grudnia 2014, 12:52

Dziś premierę ma Elite: Dangerous, czwarta odsłona słynnej serii kosmicznych symulatorów. Choć recenzji dzieła studia Frontier Developments jak na razie brak, to dotychczasowe opinie nastrajają bardziej niż optymistycznie.

Elite: Dangerous na znakomitym zwiastunie premierowym
Elite: Dangerous na znakomitym zwiastunie premierowym

Kamil Zwijacz, 11 grudnia 2014, 13:45

Kosmiczny symulator Elite: Dangerous ukaże się w pełnej wersji 16 grudnia, ale studio Frontier Developments wypuściło już znakomity zwiastun, promujący zbliżający się wielkimi krokami projekt. Przy okazji podzielono się kilkoma dodatkowymi informacjami.

Star Citizen - pełna wersja wymagać będzie minimum 8 GB pamięci RAM
Star Citizen - pełna wersja wymagać będzie minimum 8 GB pamięci RAM

Kamil Zwijacz, 14 listopada 2014, 18:53

Sean Tracy, dyrektor techniczny zajmujący się silnikiem produkcji, wyjawił, że wymagania sprzętowe pełnej wersji gry Star Citizen nie będą niższe niż te, które znamy obecnie. Oznacza to, że do zabawy potrzebować będziemy minimum 8 GB pamięci RAM, czterordzeniowego procesora i karty graficznej obsługującej biblioteki DirectX 11.

Znamy datę premiery Elite: Dangerous
Znamy datę premiery Elite: Dangerous

Michał Kułakowski, 7 listopada 2014, 19:45

Poznaliśmy oficjalną datę premiery kosmicznego symulatora Elite: Dangerous. Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, produkcja zadebiutuje jeszcze w tym roku, a dokładnie w połowie grudnia. Tytuł ukaże się wyłącznie na komputerach PC.

Star Citizen - zaprezentowano tryb FPS
Star Citizen - zaprezentowano tryb FPS

Kamil Zwijacz, 2 listopada 2014, 09:18

Twórcy nadchodzącego kosmicznego symulatora Star Citizen zaprezentowali podczas imprezy PAX Australia rozgrywkę z trybu FPS. Premiera wczesnej wersji tego elementu ma odbyć się w pierwszych miesiącach 2015 roku.

Spacebase DF-9 - premiera symulatora stacji kosmicznej Double Fine
Spacebase DF-9 - premiera symulatora stacji kosmicznej Double Fine

Marcin Skierski, 28 października 2014, 12:00

Wczoraj w serwisie cyfrowej dystrybucji Steam oficjalnie zadebiutowała pełna wersja gry Spacebase DF-9. Niezależna strategia ekonomiczna studia Double Fine do tej pory była dostępna w ramach wczesnego dostępu w usłudze firmy Valve.

Star Citizen – szczegóły na temat trybu FPS
Star Citizen – szczegóły na temat trybu FPS

Janusz Guzowski, 25 października 2014, 11:50

Członkowie studia Redacted, odpowiedzialnego za tryb FPS w grze Star Citizen, zdradzili kilka szczegółów na jego temat. Gracze będą mogli skradać się i dokonywać cichych zabójstw, niszczyć otoczenie czy modyfikować uzbrojenie. Całość wzorowana jest na takich tytułach jak Counter-Strike, Rainbow Six, Arma, Delta Force oraz Killzone.

X Rebirth otrzymało aktualizację 2.50
X Rebirth otrzymało aktualizację 2.50

Kamil Zwijacz, 14 października 2014, 10:19

X Rebirth, kosmiczny symulator studia Egosoft, otrzymało kolejną dużą aktualizację. Tym razem twórcy, oprócz naprawienia szeregu niedoróbek, zmienili również menu, dodali nowe opcje związane z kamerą i nie tylko.

Star Citizen - zaprezentowano rozgrywkę z modułu Planetside
Star Citizen - zaprezentowano rozgrywkę z modułu Planetside

Kamil Zwijacz, 12 października 2014, 11:16

Twórcy kosmicznego symulatora Star Citizen zaprezentowali rozgrywkę z wczesnej wersji modułu Planetside, umożliwiającego lądowanie na planetach i uczestniczenie w różnego rodzaju aktywnościach.

Star Citizen z 55 mln dolarów; wszystkie pieniądze idą na produkcję
Star Citizen z 55 mln dolarów; wszystkie pieniądze idą na produkcję

Kamil Zwijacz, 2 października 2014, 13:25

Chris Roberts, główny twórca kosmicznego symulatora Star Citizen, zdradził, że na produkcję gry uzbierano ponad 55 mln dolarów. Jednocześnie w opublikowanym wpisie zapewnił, że wszystkie pieniądze zebrane przed premierą tytułu idą w jego rozwój.

Elite: Dangerous - druga faza beta rozpoczęta; nowe informacje o konsolowej wersji
Elite: Dangerous - druga faza beta rozpoczęta; nowe informacje o konsolowej wersji

Kamil Zwijacz, 1 października 2014, 13:57

Studio Frontier Developments rozpoczęło drugą fazę beta testów kosmicznego symulatora Elite: Dangerous. Nowa wersja gry wprowadziła szereg mniejszych i większych zmian, o których przeczytacie w dalszej części wiadomości. Jednocześnie poznaliśmy kolejne informacje o konsolowej wersji produkcji.

Elite: Dangerous - druga faza bety rozpocznie się 30 września
Elite: Dangerous - druga faza bety rozpocznie się 30 września

Kamil Zwijacz, 20 września 2014, 18:10

30 września kosmiczny symulator Elite: Dangerous wejdzie w drugą fazę beta testów. W związku z tym studio Frontier Developments po raz kolejny zaktualizuje swoją produkcję, która ukaże się w pełnej wersji pod koniec bieżącego roku.

Double Fine porzuca Spacebase DF-9
Double Fine porzuca Spacebase DF-9

Łukasz Szliselman, 19 września 2014, 11:27

Patch 1.0 do Spacebase DF-9 ukaże się za niecały miesiąc i nie wprowadzi do gry zbyt wielkich zmian. Po premierze finalnej wersji tej strategii ekonomicznej, studio Double Fine Productions nie będzie tworzyło nowej zawartości. Zamiast tego twórcy udostępnią kod źródłowy produkcji społeczności modderskiej.

Remake pierwszego Elite do pobrania za darmo od soboty
Remake pierwszego Elite do pobrania za darmo od soboty

Janusz Guzowski, 18 września 2014, 11:17

30 lat po premierze oryginału, twórcy Elite wypuszczają remake pierwszej odsłony tego kosmicznego symulatora. Nowa wersja ma zawierać elementy nieobecne w wydaniu PC, a które zostały ciepło przyjęte w odsłonach na inne urządzenia. Grę będzie można pobierać za darmo od soboty.

Star Citizen – nowy patch dodaje tryb wyścigowy; zobacz zwiastun nowego statku
Star Citizen – nowy patch dodaje tryb wyścigowy; zobacz zwiastun nowego statku

Michał Jodłowski, 14 września 2014, 14:55

Twórcy gry Star Citizen wypuścili nowy patch opatrzony numerem 0.9, który wprowadza m.in. tryb wyścigów, a także dwa nowe statki. Z tej okazji udostępniono zwiastun łudząco przypominający brytyjskie Top Gear, w którym przedstawiony zostaje jeden z nowych pojazdów.

Elite: Dangerous – poznaliśmy cenę pełnej wersji gry i zawartość pre-ordera
Elite: Dangerous – poznaliśmy cenę pełnej wersji gry i zawartość pre-ordera

Krzysztof Nieradko, 13 września 2014, 17:51

Studio Frontier Developments ogłosiło cenę pełnej wersji gry Elite: Dangerous, którą za sprawą sklepu Frontier Store będzie można kupić za 49,99 euro. Deweloperzy poinformowali również o specjalnej przedpremierowej edycji omawianego tytułu. Pre-order kosztuje mniej, bo 40 euro, i niesie ze sobą sporo interesujących bonusów.

Transverse – konkurencja dla Elite i Star Citizen od twórców MechWarrior Online
Transverse – konkurencja dla Elite i Star Citizen od twórców MechWarrior Online

Łukasz Szliselman, 10 września 2014, 10:25

Twórcy MechWarrior Online wyjawili pierwsze konkrety na temat Transverse – ambitnego MMORPG-a science-fiction, w którym role NPC-ów przejmą gracze. Właśnie ruszyła zbiórka społecznościową na rzecz gry mogącej śmiało konkurować ze Star Citizen.

Jameson The Pilot - zapowiedziano polskiego space-sima

Kamil Zwijacz, 3 września 2014, 11:55

Jednoosobowe polskie studio Rezoner pracuje nad grą Jameson The Pilot. Tytuł będzie zabawnym kosmicznym symulatorem, oferującym ogromny świat i mnóstwo możliwości. Produkcja zostanie wydana przez 11 bit launchpad i ukaże się jesienią w Steam Early Access.

Wing Commander III: Heart of the Tiger za darmo w sklepie Origin
Wing Commander III: Heart of the Tiger za darmo w sklepie Origin

Kamil Zwijacz, 6 sierpnia 2014, 08:27

Do akcji "Specjalny prezent" w sklepie Origin dołączyła nowa produkcja. Tym razem, do 2 września, można za darmo pobrać kultowy kosmiczny symulator Wing Commander III: Heart of the Tiger. By załapać się na promocję, wystarczy być zarejestrowanym użytkownikiem platformy cyfrowej dystrybucji należącej do firmy Electronic Arts.

Elite: Dangerous zostanie wydane po polsku
Elite: Dangerous zostanie wydane po polsku

Łukasz Szliselman, 31 lipca 2014, 12:18

Elite: Dangerous w przyszłości będzie dostępne w polskiej wersji językowej. Póki co jednak w płatną betę nowego space-sima od Davida Brabena można grać jedynie po angielsku i niemiecku.

Elite: Dangerous - dostęp do bety tańszy o połowę
Elite: Dangerous - dostęp do bety tańszy o połowę

Marcin Skierski, 23 lipca 2014, 11:23

Wraz z zakończeniem testów Premium Beta gry Elite: Dangerous, można zagwarantować sobie dostęp do standardowej bety za połowę poprzedniej kwoty. Rozpocznie się ona 29 lipca, choć pewną część zawartości dla jednego gracza nabywcy pre-orderów sprawdzą już teraz.

Elite: Dangerous być może ukaże się na konsolach
Elite: Dangerous być może ukaże się na konsolach

Kamil Zwijacz, 14 lipca 2014, 14:15

David Braben, szef studia Frontier Developments, wyjawił, że w planach firmy znajdują się konsolowe wersje space-sima Elite: Dangerous. Obecnie deweloper nie ma jednak do przekazania żadnych konkretów, gdyż na razie głównym celem jest dostarczenie znakomitej gry na PC-ty.

Elite: Dangerous - standardowa beta rozpocznie się 29 lipca
Elite: Dangerous - standardowa beta rozpocznie się 29 lipca

Kamil Zwijacz, 28 czerwca 2014, 09:59

Twórcy ze studia Frontier Developments ujawnili, ze 29 lipca space-sim Elite: Dangerous wejdzie w fazę standardowych beta testów. Dostęp do nich otrzymają osoby, który wykupią pakiet za 60 euro. Jednocześnie zdradzono, że w ten sam dzień ze sprzedaży zostanie wycofany Lifetime Expansion Pack gwarantujący dostęp do nadchodzących rozszerzeń.

Star Citizen z 46 mln dolarów i nową aktualizacją
Star Citizen z 46 mln dolarów i nową aktualizacją

Kamil Zwijacz, 13 czerwca 2014, 09:26

Twórcy gry Star Citizen uzyskali od fanów ponad 46 mln dolarów na produkcję wyczekiwanego space-sima. Jednocześnie opublikowano nowy patch, zawierający poprawki modułu Arena Commander, oraz poinformowano, że część osób otrzymała dostęp do funkcjonalności multiplayer tego trybu.

Star Citizen z budżetem przekraczającym 45 mln dolarów
Star Citizen z budżetem przekraczającym 45 mln dolarów

Kamil Zwijacz, 8 czerwca 2014, 09:58

Na oficjalnej stronie kosmicznego symulatora Star Citizen poinformowano, że na produkcję gry zebrano ponad 45 mln dolarów. W związku z tym wpłacający otrzymają artefakt Hadesian oraz zestaw narzędzi do tuningowania silnika. Twórców oczywiście można cały czas wspierać, nabywając grę, statki i inne gadżety.

Star Citizen - tryb Arena Commander już dostepny
Star Citizen - tryb Arena Commander już dostepny

Kamil Zwijacz, 4 czerwca 2014, 11:04

Tryb Arena Commander, zawierający moduł Dogfighting, w końcu zadebiutował na rynku. Pierwotnie kosmiczne walki miały zostać udostępnione graczom w grudniu 2013 roku, później w kwietniu bieżącego roku, a następnie w maju, jednak nic z tego nie wychodziło, aż do dzisiaj. Twórcom nareszcie udało się wyeliminować blokujące wydanie błędy i oddać w ręce graczy build oznaczony numerem 0.8.

Star Citizen - debiut trybu Arena Commander za 3 dni
Star Citizen - debiut trybu Arena Commander za 3 dni

Kamil Zwijacz, 26 maja 2014, 09:32

Twórcom ze studia Cloud Imperium Games udało się zebrać ponad 44 mln dolarów na produkcję space-sima Star Citizen. Kwotę tę pozyskano na kilka dni przez debiutem trybu Arena Commander, zawierającego moduł kosmicznej walki Dogfighting, którego premiera odbędzie się 29 maja.

X Rebirth - aktualizacja 2.0 wprowadza sporo zmian i poprawek
X Rebirth - aktualizacja 2.0 wprowadza sporo zmian i poprawek

Marcin Skierski, 21 maja 2014, 12:25

Wczoraj w usłudze Steam udostępniono aktualizację 2.0 do gry X Rebirth. Patch przynosi ze sobą wiele zmian w mechanice rozgrywki i eliminuje problemy techniczne, na które do tej pory narzekali gracze.

Star Citizen - Dogfighing Module zostanie udostępniony 29 maja
Star Citizen - Dogfighing Module zostanie udostępniony 29 maja

Kamil Zwijacz, 17 maja 2014, 16:09

Studio Cloud Imperium Games, odpowiedzialne za kosmiczny symulator Star Citizen, poinformowało, że tryb Arena Commander, zawierający moduł Dogfighing, zostanie udostępniony 29 maja. Krótko pisząc, za kilkanaście dni fani produkcji w końcu zaczną toczyć kosmiczne boje.

EVE: Valkyrie na silniku Unreal Engine 4.0 i ze Starbuck z Battlestar Galactica na pokładzie
EVE: Valkyrie na silniku Unreal Engine 4.0 i ze Starbuck z Battlestar Galactica na pokładzie

Adrian Werner, 3 maja 2014, 16:09

Konwent FanFest okazał się bardzo owocny dla graczy wyczekujących premiery kosmicznego symulatora EVE: Valkyrie. Twórcy poinformowali, że porzucili silnik Unity na rzecz technologii Unreal Engine 4.0 i zilustrowali tę zmianę nowymi materiałami graficznymi. Ponadto ujawniono, że w jedną z postaci wcieli się aktorka Katee Sackhoff, znana m.in. z serialu Battlestar Galactica oraz filmu Riddick.

Star Citizen - prezentacja modułu Dogfighting i garść nowych szczegółów
Star Citizen - prezentacja modułu Dogfighting i garść nowych szczegółów

Kamil Zwijacz, 11 kwietnia 2014, 10:55

Twórcy gry Star Citizen zaprezentowali na targach Pax East moduł Dogfighting, który zostanie udostępniony graczom pod koniec bieżącego miesiąca lub na początku maja. Projekt, pomimo tego, że to w gruncie rzeczy alfa, już teraz wygląda świetnie i zapowiada się na to, że deweloperzy dotrzymają złożonych obietnic. Jednocześnie ujawniono kilka nowych informacji dotyczących nadchodzącego space-sima.

Elite: Dangerous - rozpoczęto wczesną fazę testów Premium Beta
Elite: Dangerous - rozpoczęto wczesną fazę testów Premium Beta

Kamil Zwijacz, 10 kwietnia 2014, 21:28

Wyczekiwany space-sim Davida Brabena i jego studia Frontier Developments - Elite: Dangerous - wszedł dziś we wczesną fazę Premium Beta. Jednocześnie ujawniono, że pełna wersja tych testów zostanie udostępniona 30 maja, a w międzyczasie rozpocznie się czwarty etap alfy.

Star Citizen - zalecane wymagania sprzętowe modułu Dogfighting
Star Citizen - zalecane wymagania sprzętowe modułu Dogfighting

Marcin Skierski, 3 kwietnia 2014, 12:55

Na oficjalnym forum dyskusyjnym studia Cloud Imperium Games pojawiły się rekomendowane wymagania sprzętowe dla modułu Dogfighting w grze Star Citizen. Pozwoli on na branie udziału w kosmicznych bitwach.

Star Citizen z 41 mln dolarów. Do gry trafi proceduralnie generowana zawartość
Star Citizen z 41 mln dolarów. Do gry trafi proceduralnie generowana zawartość

Kamil Zwijacz, 31 marca 2014, 12:38

Studio Cloud Imperium Games zebrało na produkcję kosmicznego symulatora Star Citizen aż 41 mln dolarów. Oznacza to, że do prac zaprzęgnięty zostanie zespół odpowiedzialny za system proceduralnego generowania zawartości. Akcja crowdfundingowa trwa nadal i przy 42 mln tytuł zostanie urozmaicony nowym myśliwcem, a strona internetowa projektu wzbogaci się o przewodnik Galactapedia.

Na Star Citizen zebrano ponad 40 milionów dolarów
Na Star Citizen zebrano ponad 40 milionów dolarów

Bartosz Woldański, 11 marca 2014, 12:50

Twórcom Star Citizen, gry Chrisa Robertsa, prezesa studia Cloud Imperium Games, udało się już ubierać przeszło 40 milionów dolarów. Zainteresowanie tym ambitnym space-simem wcale nie maleje – pokonywanie kolejnych barier przychodzi projektowi z łatwością.

Star Citizen otrzyma moduł Dogfighting w kwietniu – Chris Roberts potwierdza
Star Citizen otrzyma moduł Dogfighting w kwietniu – Chris Roberts potwierdza

Łukasz Szliselman, 5 marca 2014, 13:13

Chris Roberts potwierdził, że premiera Dogfighting Module – kolejnego modułu gry Star Citizen – nastąpi po targach PAX East, czyli najprawdopodobniej w kwietniu 2014 roku. Co ciekawe, obecnie nad kosmicznym symulatorem studia Cloud Imperium Games pracuje ponad 200 osób.

Star Citizen - uzbierano ponad 39 mln dolarów na produkcję nowego space-sima Chrisa Robertsa
Star Citizen - uzbierano ponad 39 mln dolarów na produkcję nowego space-sima Chrisa Robertsa

Kamil Zwijacz, 23 lutego 2014, 12:06

Chris Roberts, szef studia Cloud Imperium Games, poinformował, że na produkcję space-sima uzbierano ponad 39 mln dolarów. Oczywiście to nie koniec akcji i po dobiciu do 40 mln dolarów, powstanie specjalny zespół pracujący nad technologią odpowiedzialną za proceduralne generowanie zawartości.

FTL: Advanced Edition – ujawniono nowe szczegóły darmowego dodatku do niezależnej strategii kosmicznej
FTL: Advanced Edition – ujawniono nowe szczegóły darmowego dodatku do niezależnej strategii kosmicznej

Łukasz Szliselman, 18 lutego 2014, 11:47

FTL: Advanced Edition, darmowy dodatek do FTL: Faster Than Light, wprowadzi do tej niezależnej strategii kosmicznej kolejne systemy dające większe możliwości taktyczne. Twórcy ujawnili nowe szczegóły rozszerzenia, ale póki co nie wiedzą, kiedy uda im się ukończyć prace.

Star Citizen - Dogfighting Module zadebiutuje w kwietniu?
Star Citizen - Dogfighting Module zadebiutuje w kwietniu?

Kamil Zwijacz, 13 lutego 2014, 09:33

Studio Cloud Imperium Games planuje wypuścić moduł Dogfighting, umożliwiający toczenie kosmicznych starć, niedługo po oficjalnej prezentacji trybu na targach PAX East. Odbędą się one w dniach 11 - 13 kwietnia, więc jeżeli wszystko pójdzie zgodnie z planem, to w tym samym miesiącu otrzymamy moduł, który pierwotnie miał ujrzeć światło dzienne pod koniec 2013 roku.

Elite: Dangerous wchodzi w drugą fazę testów alfa. Kosmiczny symulator Davida Brabena otrzymuje multiplayer
Elite: Dangerous wchodzi w drugą fazę testów alfa. Kosmiczny symulator Davida Brabena otrzymuje multiplayer

Łukasz Szliselman, 6 lutego 2014, 13:24

Rozpoczęła się druga faza testów alfa kosmicznego symulatora Elite: Dangerous. Gra studia Frontier Developments z Davidem Brabenem na czele oferuje obecnie cztery warianty trybu multiplayer, które umożliwiają zarówno rywalizację, jak i współpracę między graczami. Z tej okazji opublikowano nowy film prezentujący wieloosobową rozgrywkę w akcji.

EVE: Valkyrie tytułem startowym Oculus Rift. Okulary do wirtualnej rzeczywistości będą niezbędne do zabawy
EVE: Valkyrie tytułem startowym Oculus Rift. Okulary do wirtualnej rzeczywistości będą niezbędne do zabawy

Łukasz Szliselman, 6 lutego 2014, 11:49

EVE: Valkyrie to pierwsza gra w pełni dedykowana wirtualnej rzeczywistości. Z tego powodu produkcja będzie wymagała do działania okularów Oculus Rift. Nie wiemy, kiedy dokładnie zadebiutuje ten kosmiczny symulator studia CCP, ale stanie się to w dniu premiery konsumenckich wersji urządzenia firmy Oculus VR.

EVE Online – wielka bitwa ze stycznia przyciągnęła 15 tys. nowych graczy
EVE Online – wielka bitwa ze stycznia przyciągnęła 15 tys. nowych graczy

Adam Zechenter, 6 lutego 2014, 11:22

Jak poinformowała firma CCP, w ostatnim czasie po EVE Online sięgnęło 15 tys. nowych graczy. Przyczyną tego jest oczywiście wielka bitwa z udziałem 2 tys. graczy z końca stycznia, o której pisały media na całym świecie. Niejako przy okazji dowiedzieliśmy się, że wydawca tego popularnego sieciowego symulatora zamierza postawić w stolicy Islandii pomnik poświęcony grze i ludziom w nią zaangażowanym. Co ciekawe, na monumencie znajdą się imiona wszystkich graczy aktywnych (czyli opłacających abonament) 1 marca.

EVE Online – wielka bitwa sprzed kilku dni zostanie uczczona pomnikiem
EVE Online – wielka bitwa sprzed kilku dni zostanie uczczona pomnikiem

Adam Zechenter, 30 stycznia 2014, 17:45

Islandzki producent popularnego symulatora sieciowego EVE Online zamierza uczcić pamięć jednej w większych bitew w historii gry. Na miejscu starcia, w którym brało udział ponad dwa tysiące graczy, a zniszczonych zostało 75 statków klasy Titan, stanie kosmiczny pomnik, nazwany „Titanomachy”.

EVE Online – kończy się kolejna ogromna bitwa z udziałem tysięcy graczy
EVE Online – kończy się kolejna ogromna bitwa z udziałem tysięcy graczy

Adam Zechenter, 28 stycznia 2014, 10:22

W EVE Online doszło do kolejnej wielkiej bitwy z udziałem ok. 2000 graczy. Straty wynoszą na razie, w teoretycznej wartości prawdziwej waluty, ponad 200 tys. dolarów (!). Batalia między frakcjami CFC i PL trwa od wielu godzin i powoli się kończy.

Star Control - pierwsze informacje na temat kolejnej odsłony cyklu
Star Control - pierwsze informacje na temat kolejnej odsłony cyklu

Adrian Werner, 4 stycznia 2014, 06:58

Studio Stardock ujawniło pierwsze konkrety odnośnie nowej odsłony cyklu Star Control. Produkcja będzie prequelem, zaoferuje rozbudowany tryb multiplayer i zmierza zarówno na pecety, jak i konsole PlayStation 4 oraz Xbox One.

Zapowiedziano grę Cosmonautica – kosmiczny symulator skupiony na handlu
Zapowiedziano grę Cosmonautica – kosmiczny symulator skupiony na handlu

Krzysztof Mysiak, 19 grudnia 2013, 14:13

Niezależne studio Chasing Carrots oficjalnie zapowiedziało przeznaczoną na pecety grę Cosmonautica. Będzie to symulator kosmiczny, w którym położony zostanie nacisk na ekonomiczny aspekt rozgrywki. Niestety, nie podano przewidywanego terminu wydania produkcji.

Elite: Dangerous – ruszyła pierwsza faza testów alfa. Zobacz nowy zwiastun
Elite: Dangerous – ruszyła pierwsza faza testów alfa. Zobacz nowy zwiastun

Łukasz Szliselman, 13 grudnia 2013, 12:17

Studio Frontier Developments udostępniło pierwszy moduł testowy gry Elite: Dangerous w wersji alfa. Osoby, które wpłaciły co najmniej 200 funtów mogą dzięki temu brać udział w singleplayerowych starciach kosmicznych. Przy tej okazji warto obejrzeć nowy zwiastun produkcji.

Zbiórka na Star Citizen osiągnęła 33 miliony dolarów
Zbiórka na Star Citizen osiągnęła 33 miliony dolarów

Michał Orlikowski, 27 listopada 2013, 10:15

Gromadzenie funduszy na kosmiczny symulator Star Citizen bije kolejne rekordy. Tym razem przekroczony został pułap 33 milionów dolarów.

Star Citizen z 30 milionami dolarów i ulepszonym trybem Squadron 42
Star Citizen z 30 milionami dolarów i ulepszonym trybem Squadron 42

Bartosz Woldański, 24 listopada 2013, 14:20

Studio Cloud Imperium Games ma już w kieszeni 30 milionów dolarów na ambitny projekt, jakim jest Star Citizen. Gracze nie zwalniają tempa i od samego rozpoczęcia zbiórki pieniędzy wspierają chętnie tę grę, która z tygodnia na tydzień, z miesiąca na miesiąca, staje się bardziej rozbudowana dzięki kolejnym wpłatom.

„Star Citizen nigdy nie zostanie wykastrowany na potrzeby słabszych platform” – zapewnia Chris Roberts
„Star Citizen nigdy nie zostanie wykastrowany na potrzeby słabszych platform” – zapewnia Chris Roberts

Łukasz Szliselman, 19 listopada 2013, 14:17

Chris Roberts zapewnił, że Star Citizen jest tytułem rdzennie pecetowym i nigdy nie zostanie ograniczony na potrzeby konsol. Wydanie gry na PlayStation 4 i Xboksie One jest możliwe, ale tylko wtedy, gdy właściciele tych platform zgodzą się na warunki studia Cloud Imperium Games.