Star Citizen - zapis prezentacji z targów gamescom

Na targach gamescom studio Cloud Imperium zorganizowało trwającą ponad 50 minut prezentację rozgrywki z Star Citizen. Ponadto ujawniono, czego możemy się spodziewać w kilku następnych aktualizacjach wersji alfa.

Adrian Werner

Na targach gamescom nie mogło zabraknąć studia Cloud Imperium, które pracuje obecnie nad kosmicznym symulatorem Star Citizen. Prezes firmy, Chris Roberts, omówił postępy projektu i zorganizował na żywo jego demo, które łącznie trwało ponad 52 minuty. Biorąc pod uwagę fakt, że jest to wciąż alfa, produkcja robiła bardzo dobre wrażenie, zarówno pod względem mechaniki, jak i poziomu dopracowania technicznego.

Autorzy pokazali także zwiastun mającego się ukazać wkrótce patcha, który rozwinie grę do poziomu alfa 2.5. Ponadto Cloud Imperium poinformowało o planach względem kolejnych wersji gry. Aktualizacja 2.6 doda wyczekiwany moduł gwiezdnego marine, który pozwoli graczom na potyczki w stylu FPS na zamkniętych arenach. Lista grywalnych statków rozszerzy się o dwa nowe modele - Aegis Vanguard Hoplite oraz The Drake Herald. Ponadto obejmujący starcia kosmiczne moduł Arena Commander otrzyma lepszą optymalizację oraz kilka nowych funkcji.

Twórcy porzucili plany wydania Alfy 2.7 i zamiast tego gra przeskoczy potem od razu do 3.0, przynosząc masę ulepszeń i nowości. Wirtualne uniwersum rozszerzy się o system Stanton, z planetami Hurston, Microtech, Crusader, Delamare oraz Arc Corp, dwunastoma księżycami oraz ponad trzydziestoma stacjami kosmicznymi i wszystkie te lokacje będą w pełni otwarte do zwiedzana i zabawy.

Wersja 3.0 przyniesie także system proceduralnego generowania powierzchni planet, wraz z opcją płynnego wchodzenia w atmosferę (w wersji bardziej zaawansowanej niż to, co pokazano na gamescomie). Wreszcie aktywowane zostaną także podstawowe profesje - kupca, doręczyciela towarów, pirata, najemnika i łowcy głów.

Dotychczasowy prosty system interakcji zastąpią nowe rozwiązania. Zamiast obecnego jednego klawisza „użyj” pojawi się menu pozwalające na wiele różnych akcji. W planach są także duże ulepszenia dla technologii odpowiedzialnych za zachowanie przedmiotów, generowanie misji oraz kod sieciowy.

  1. Oficjalna strona gry
  2. Star Citizen – kompendium wiedzy
Star Citizen

Star Citizen

PC
przed premierą

Data wydania: 2028

Informacje o Grze
Przed premierą
1940
graczy czeka na grę.
Czekasz?
Podobało się?

11

Adrian Werner

Autor: Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl