Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS

porównanie graficzne - newsy i ciekawostki (5)

Dishonored: Definitive Edition - zobacz porównanie graficzne starej i nowej wersji
Dishonored: Definitive Edition - zobacz porównanie graficzne starej i nowej wersji

Kamil Zwijacz, 26 sierpnia 2015, 09:15

W serwisie Polygon dokonano porównania graficznego gry Dishonored: Definitive Edition z konsoli PlayStation 4 z oryginalną wersją z Xboksa 360. Produkcja zadebiutuje w Polsce 28 sierpnia.

Uncharted: Kolekcja Nathana Drake'a – porównanie oprawy graficznej z PlayStation 3
Uncharted: Kolekcja Nathana Drake'a – porównanie oprawy graficznej z PlayStation 3

Michał Kułakowski, 21 sierpnia 2015, 19:25

Dzięki analizie serwisu Digital Foundry dowiedzieliśmy się, na jakie zmiany i poprawki w oprawie graficznej gier wychodzących w skład pakietu Uncharted: Kolekcja Nathana Drake'a mogą liczyć gracze, którzy w październiku nabędą go na PlayStation 4.

Metal Gear Solid V: The Phantom Pain najładniejsze na PC-tach - sprawdź różnice graficzne
Metal Gear Solid V: The Phantom Pain najładniejsze na PC-tach - sprawdź różnice graficzne

Kamil Zwijacz, 7 sierpnia 2015, 14:42

Firma Konami, wydawca gry Metal Gear Solid V: The Phantom Pain, wyjawiła szczegóły związane z oprawą graficzną w poszczególnych wersjach produkcji. Najładniejszą produkcją będą cieszyć się PC-towcy.

Need for Speed – screeny kontra rzeczywistość
Need for Speed – screeny kontra rzeczywistość

Łukasz Szliselman, 24 lipca 2015, 10:40

Nowy Need for Speed będzie mógł się poszczycić bardzo realistyczną grafiką. Ukazuje to porównanie screenów z gry do autentycznych zdjęć. Na pierwszy rzut oka różnice są niemal niedostrzegalne.

The Vanishing of Ethan Carter - zobacz różnice w grafice między wersjami na PC i PlayStation 4
The Vanishing of Ethan Carter - zobacz różnice w grafice między wersjami na PC i PlayStation 4

Adrian Werner, 18 lipca 2015, 11:59

W sieci pojawił się filmik z The Vanishing of Ethan Carter pokazujący różnice w oprawie graficznej między wydaniem gry na pecety i wydaną niedawno konwersją na PlayStation 4. Edycja konsolowa została przestawiona na silnik Unreal Engine 4 i za kilka tygodni to samo czeka komputerowy pierwowzór.

Darksiders II: Deathinitive Edition – nowe screeny pozwalają zobaczyć usprawnienia graficzne
Darksiders II: Deathinitive Edition – nowe screeny pozwalają zobaczyć usprawnienia graficzne

Krzysztof Nieradko, 29 czerwca 2015, 20:25

W sieci pojawiło się kilka grafik, które pozwalają porównać pod względem wizualnym standardowe, konsolowe Darksiders II z jego odświeżoną edycją – tworzonym z myślą o konsolach Xbox One i PlayStation 4 Darksiders II: Deathinitive Edition.

Batman: Arkham Knight na PC z gorszymi teksturami i bez efektów dostępnych na konsolach
Batman: Arkham Knight na PC z gorszymi teksturami i bez efektów dostępnych na konsolach

Michał Kułakowski, 24 czerwca 2015, 18:30

Kolejne porównywania pecetowej oraz konsolowej wersji Batman: Arkham Knight wskazują na to, że ta pierwsza, mimo fatalnej stabilności nawet na najlepszych konfiguracjach sprzętowych, posiada gorszej jakości tekstury oraz nie obsługuje wielu dodatkowych efektów graficznych.

The Division – gameplay, porównanie grafiki, season pass i kolekcjonerka
The Division – gameplay, porównanie grafiki, season pass i kolekcjonerka

Michał Jodłowski, 18 czerwca 2015, 13:55

W Internecie pojawił się zapis rozgrywki w trybie multiplayer z The Division, a także filmik porównujący oprawę graficzną z buildów zaprezentowanych na targach E3 w 2013, 2014 i bieżącym roku. Ponadto poznaliśmy zawartość edycji kolekcjonerskiej gry i (poniekąd) przepustki sezonowej.

Wiedźmin 3: Dziki Gon – zobacz porównanie ustawień grafiki
Wiedźmin 3: Dziki Gon – zobacz porównanie ustawień grafiki

Kamil Zwijacz, 21 maja 2015, 15:02

W serwisie PCGamingWiki opublikowano artykuł, w którym porównano ustawienia grafiki w grze Wiedźmin 3: Dziki Gon. Warto więc sprawdzić jak poszczególne efekty wizualne wpływają na wygląd i wydajność produkcji.

Wiedźmin 3: Dziki Gon – grafika daleka od płynnej na konsolach
Wiedźmin 3: Dziki Gon – grafika daleka od płynnej na konsolach

Jakub Błażewicz, 20 maja 2015, 17:31

Serwis Eurogamer opublikował raport dotyczący płynności grafiki w konsolowych wydaniach gry Wiedźmin 3: Dziki Gon. Choć obie wersje prezentują odmienną liczbę wyświetlanych klatek na sekundę, to według autorów żadna z nich nie oferuje w pełni płynnego obrazu.

Wiedźmin 3: Dziki Gon – różnice graficzne między wersjami na PC i PS4
Wiedźmin 3: Dziki Gon – różnice graficzne między wersjami na PC i PS4

Michał Jodłowski, 16 maja 2015, 12:00

W sieci pojawił się film, w którym porównano graficzne różnice w Wiedźminie 3 między wersjami na pecety i PlayStation 4. Dokonano ponadto podobnego porównania dla ustawień graficznych wewnątrz edycji na komputery osobiste. Oba filmy były usuwane na prośbę studia CD Projekt RED, które jednak oficjalnie odniosło się do całej sprawy.

Grand Theft Auto V na PC – porównanie ustawień grafiki
Grand Theft Auto V na PC – porównanie ustawień grafiki

Łukasz Szliselman, 16 kwietnia 2015, 12:03

Serwis PCGamingWiki dokonał porównania ustawień grafiki w pecetowej wersji Grand Theft Auto V. Sprawdź, jak poszczególne efekty wizualne wpływają na wygląd gry i które z nich są najbardziej wymagające.

Dark Souls II: Scholar of the First Sin - obejrzyj filmik pokazujący ulepszenia graficzne
Dark Souls II: Scholar of the First Sin - obejrzyj filmik pokazujący ulepszenia graficzne

Adrian Werner, 6 lutego 2015, 09:23

W sieci pojawił się filmik pokazujący w akcji ulepszenia graficzne, jakie zaoferuje Dark Souls II: Scholar of the First Sin w porównaniu z podstawową wersją gry.

GTA V – bonusy przedpremierowe wersji PC i małe porównanie edycji komputerowej z konsolowymi
GTA V – bonusy przedpremierowe wersji PC i małe porównanie edycji komputerowej z konsolowymi

Piotr Bicki, 16 stycznia 2015, 18:33

Firma Rockstar ujawniła bonusy, jakie czekają na graczy, którzy zdecydują się zamówić przed premierą Grand Theft Auto V w wersji PC. Ci, którzy złozą pre-order w tym miesiącu, otrzymają bonusową kasę do wykorzystania w trakcie rozgrywki oraz jedną darmową produkcję z katalogu studia. W sieci pojawiło się też porównanie edycji PC z wydaniami na Xboksa One i PlayStation 4.

Grand Theft Auto V - GTX 770 nie uciągnie gry w 1080p i 60 FPS-ach (plotka)
Grand Theft Auto V - GTX 770 nie uciągnie gry w 1080p i 60 FPS-ach (plotka)

Kamil Zwijacz, 11 stycznia 2015, 11:24

W sieci pojawiły się nowe, niepotwierdzone informacje dotyczące PC-towej wersji Grand Theft Auto V. Według materiałów graficznych zamieszczonych na forum NFOHump, komputer z procesorem i5 3570K, 8 GB pamięci RAM i kartą graficzną MSI GeForce GTX 770 Lightning nie uciągnie gry w najwyższych ustawieniach w 1080p i 60 FPS-ach. Przy okazji opublikowano screeny prezentujące niskie i wysokie ustawienia.

Dragon Age: Inkwizycja na PC – porównanie ustawień graficznych
Dragon Age: Inkwizycja na PC – porównanie ustawień graficznych

Michał Kułakowski, 17 listopada 2014, 18:45

W sieci zaczęły pojawiać się pierwsze filmy, które porównują rożne ustawienia grafiki w pecetowej edycji gry Dragon Age: Inkwizycja. Dzięki nim możemy przekonać się jak bardzo oprawa tytułu będzie różniła się na najsłabszych i najmocniejszych konfiguracjach sprzętowych.

Watch Dogs - czy takie Chicago ładne, jak je malują?
Watch Dogs - czy takie Chicago ładne, jak je malują?

Jakub Burski, 15 kwietnia 2014, 15:24

Premiera najnowszego hitu firmy Ubisoft Montreal zbliża się wielkimi krokami. Już pod koniec maja będziemy mieli okazję zdemolować Chicago i uprzykrzać życie jego mieszkańcom, a to wszystko za pomocą telefonu komórkowego. Zanim to jednak nastąpi, możemy sprawdzić czy poza rozwałką, w pecetowej wersji sanboksowego Watch Dogs będzie na co popatrzeć i co podziwiać.

Tomb Raider: Definitive Edition - zobacz różnice graficzne względem wersji na PS3

Kamil Zwijacz, 15 stycznia 2014, 10:37

Serwis IGN opublikował porównanie graficzne gry akcji Tomb Raider: Definitive Edition, dedykowanej konsolom PlayStation 4 i Xbox One, z jej pierwotną wersją, wydaną na PlayStation 3 i Xboksie 360.

FIFA 14 – porównanie wersji na Xboksa One i PlayStation 4
FIFA 14 – porównanie wersji na Xboksa One i PlayStation 4

Michał Orlikowski, 1 grudnia 2013, 10:25

Do sieci trafiło porównanie dostępnych na PlayStation 4 i Xboksa One edycji najnowszej odsłony piłkarskiej serii FIFA. Wersja działająca na silniku EA Sports Ignite dostępna jest wyłącznie na konsolach nowej generacji.

Assassin's Creed IV: Black Flag - pórównanie grafiki na PC i Xboksie 360
Assassin's Creed IV: Black Flag - pórównanie grafiki na PC i Xboksie 360

Przemysław Zamęcki, 22 listopada 2013, 14:07

Zapraszamy do zapoznania się z kilkuminutowym filmikiem prezentującym różnice i podobieństwa graficzne w grze Assassin's Creed IV: Black Flag w edycjach na PC i Xboksa 360. W przypadku wersji PC sprawdzamy również jak gra wygląda na minimalnych i maksymalnych ustawieniach grafiki.

Call of Duty: Ghosts - porównanie ustawień graficznych na PC
Call of Duty: Ghosts - porównanie ustawień graficznych na PC

Przemysław Zamęcki, 18 listopada 2013, 11:48

Zapraszamy do zapoznania się z kilkuminutowym filmem prezentującym grę Call of Duty: Ghosts w minimalnych i maksymalnych ustawieniach graficznych. Test został wykonany na komputerze z procesorem Intel Core i5 i kartą graficzną GeForce GTX 660 Ti.

Battlefield 4 - porównanie ustawień grafiki na PC
Battlefield 4 - porównanie ustawień grafiki na PC

Przemysław Zamęcki, 4 listopada 2013, 14:47

Battlefield 4 w ubiegłym tygodniu trafił do sprzedaży, a my przyglądamy mu się pod kątem różnic w minimalnych i maksymalnych ustawieniach grafiki. Zapraszamy do obejrzenia kilkuminutowego filmiku.

Batman: Arkham Origins - porównanie ustawień graficznych na PC
Batman: Arkham Origins - porównanie ustawień graficznych na PC

Przemysław Zamęcki, 30 października 2013, 13:23

Batman: Arkham Origins zawitał do naszych domów już kilka dni temu, a my sprawdzamy jak gra prezentuje się w wersji PC. Zapraszamy do obejrzenia kilkuminutowego filmiku przedstawiającego różnice w minimalnych i maksymalnych ustawieniach gry na sprzęcie marki AMD.

Battlefield 4 w 900p na PlayStation 4 i 720p na Xboksie One - porównanie
Battlefield 4 w 900p na PlayStation 4 i 720p na Xboksie One - porównanie

Marcin Skierski, 29 października 2013, 13:12

W kilku serwisach branżowych pojawiły się pierwsze porównania poszczególnych wersji gry Battlefield 4. Wygląda na to, że najwyższym poziomem oprawy graficznej będą mogli cieszyć się posiadacze odpowiednio mocnych pecetów. Z kolei na PlayStation 4 oraz Xboksie One twórcom nie udało się uzyskać obiecanej rozdzielczości 1080p. Na konsoli Microsoftu osiągnięto tylko 720p.

Pro Evolution Soccer 2014 - porównanie grafiki Xbox 360 vs PlayStation 3
Pro Evolution Soccer 2014 - porównanie grafiki Xbox 360 vs PlayStation 3

Przemysław Zamęcki, 26 września 2013, 12:53

Zapraszamy do zapoznania się z kilkuminutowym filmem porównującym jakość oprawy graficznej w najnowszej edycji gry Pro Evolution Soccer. Jak zwykle zachęcamy do wynajdywania ewentualnych różnic i komentowania.

Total War: ROME II - porównanie ustawień graficznych PC
Total War: ROME II - porównanie ustawień graficznych PC

Przemysław Zamęcki, 16 września 2013, 14:08

Zapraszamy do obejrzenia kilkuminutowego filmiku prezentującego różnice w minimalnych i maksymalnych ustawieniach graficznych w grze Total War: ROME II. Test powstał na komputerze wyposażonym w podzespoły firmy AMD.

FIFA 14 wersja demonstracyjna - porównanie grafiki PC, PS3 i Xbox 360
FIFA 14 wersja demonstracyjna - porównanie grafiki PC, PS3 i Xbox 360

Przemysław Zamęcki, 13 września 2013, 13:07

Zapraszamy do zapoznania się z krótkim filmikiem prezentującym oprawę graficzną i płynność animacji najnowszej odsłony serii FIFA. Materiał powstał na podstawie wersji demonstracyjnych.

Lost Planet 3 - porównanie ustawień graficznych na PC
Lost Planet 3 - porównanie ustawień graficznych na PC

Przemysław Zamęcki, 2 września 2013, 17:39

Zapraszamy do obejrzenia kilkuminutowego filmiku porównującego przygotowaną przez Spark Unlimited grę w minimalnych i maksymalnych ustawieniach grafiki. Test został przygotowany na komputerze wykorzystującym podzespoły marki AMD.

Castlevania: Lords of Shadow - porównanie grafiki PC vs PS3
Castlevania: Lords of Shadow - porównanie grafiki PC vs PS3

Przemysław Zamęcki, 31 lipca 2013, 15:10

Zapraszamy do obejrzenia porównania grafiki w grze Castlevania: Lords of Shadow wersji pecetowej i na konsolę PS3. Test został wykonany na komputerze z podzespołami marki AMD.

Porównanie rzeczywistości i świata gry Metro: Last Light - zobacz wideo
Porównanie rzeczywistości i świata gry Metro: Last Light - zobacz wideo

Maciej Jałowiec, 27 lipca 2013, 07:30

Zapraszamy do obejrzenia materiału zawierającego fragmenty gry Metro: Last Light i rzeczywiste ujęcia nakręcone podczas wyprawy do Moskwy.

Company of Heroes 2 - porównanie ustawień graficznych na PC
Company of Heroes 2 - porównanie ustawień graficznych na PC

Przemysław Zamęcki, 1 lipca 2013, 14:58

Zapraszamy do obejrzenia kilkuminutowego filmiku porównującego minimalne i maksymalne ustawienia opcji graficznych w grze Company of Heroes 2. Test został wykonany na sprzęcie firmy AMD.

Remember Me – porównanie ustawień graficznych na PC vs PS3 vs X360
Remember Me – porównanie ustawień graficznych na PC vs PS3 vs X360

Szymon Liebert, 18 czerwca 2013, 12:43

W krótkim materiale wideo prezentujemy grę Remember Me w minimalnych i maksymalnych ustawieniach graficznych na PC. Zestawiamy też edycję pecetową z wydaniami na Xboksa 360 i PlayStation 3.

Call of Juarez: Gunslinger - porównanie ustawień graficznych na PC
Call of Juarez: Gunslinger - porównanie ustawień graficznych na PC

Przemysław Zamęcki, 3 czerwca 2013, 14:30

Zapraszamy do obejrzenia krótkiego filmiku prezentującego wizualne ustawienia minimum i maksimum w grze Call of Juarez: Gunslinger polskiej firmy Techland.

GRID 2 - porównanie ustawień graficznych na PC
GRID 2 - porównanie ustawień graficznych na PC

Przemysław Zamęcki, 29 maja 2013, 12:45

Zapraszamy do obejrzenie kilkuminutowego filmiku prezentującego grę GRID 2 w minimalnych i maksymalnych ustawieniach graficznych. Test powstał na sprzęcie AMD.

Metro: Last Light - porównanie grafiki X360 vs PS3
Metro: Last Light - porównanie grafiki X360 vs PS3

Przemysław Zamęcki, 23 maja 2013, 13:20

Zapraszamy do zapoznania się z kilkuminutowym filmikiem będącym porównaniem oprawy graficznej w konsolowych wersjach gry Metro: Last Light autorstwa ekipy 4A Games.

Metro: Last Light - porównanie ustawień graficznych na PC
Metro: Last Light - porównanie ustawień graficznych na PC

Przemysław Zamęcki, 17 maja 2013, 15:42

Zapraszamy do obejrzenia kilkuminutowego filmiku przedstawiającego różnice w minimalnych i maksymalnych ustawieniach graficznych gry Metro: Last Light w wersji PC. Test powstał na sprzęcie firmy AMD.

Dead Island: Riptide - porównanie ustawień graficznych na PC
Dead Island: Riptide - porównanie ustawień graficznych na PC

Przemysław Zamęcki, 29 kwietnia 2013, 10:34

Zapraszamy do obejrzenia kilkuminutowego filmiku ukazującego różnice w minimalnych i maksymalnych ustawieniach graficznych w grze Dead Island: Riptide. Test powstał na sprzęcie firmy AMD.

Injustice: Gods Among Us – porównanie grafiki Xbox 360 vs PlayStation 3
Injustice: Gods Among Us – porównanie grafiki Xbox 360 vs PlayStation 3

Szymon Liebert, 24 kwietnia 2013, 10:33

Gra Injustice: Gods Among Us trafiła niedawno na Xboksa 360 i PlayStation 3. Która z wersji jest ładniejsza? Próbujemy odpowiedzieć na to pytanie w naszym porównaniu grafiki z obu konsol.

Bioshock: Infinite - porównanie grafiki Xbox 360 vs PlayStation 3
Bioshock: Infinite - porównanie grafiki Xbox 360 vs PlayStation 3

Przemysław Zamęcki, 6 kwietnia 2013, 15:54

Zapraszamy do obejrzenia filmiku prezentującego różnice graficzne w najnowszym hicie studia 2K, czyli w Bioshock: Infinite. Czy schodząca ze sceny generacja ma szanse w starciu z PC?

Porównanie silnika Unreal Engine 4 działającego na PS4 i PC
Porównanie silnika Unreal Engine 4 działającego na PS4 i PC

Marcin Skierski, 30 marca 2013, 11:00

Elemental to nazwa jednego z dem technologicznych silnika Unreal Engine 4, które zostało właśnie zaprezentowane w wersji na PlayStation 4. Jest to świetna okazja do porównania go z tą samą technologią działającą na PC, pokazywaną kilka miesięcy temu.

Bioshock Infinite - porównanie ustawień graficznych na PC
Bioshock Infinite - porównanie ustawień graficznych na PC

Przemysław Zamęcki, 26 marca 2013, 16:40

Zapraszamy do obejrzenia kilkuminutowego filmu porównującego minimalne i maksymalne ustawienia graficzne na PC najnowszej propozycji studia 2K, czyli w grze Bioshock: Infinite. Test powstał na sprzęcie firmy AMD.

Resident Evil 6 - porównanie grafiki PC/X360/PS3
Resident Evil 6 - porównanie grafiki PC/X360/PS3

Przemysław Zamęcki, 25 marca 2013, 16:40

Zapraszamy do obejrzenia porównania graficznego gry Resident Evil 6. Materiały pochodzą z wersji PC z maksymalnymi ustawieniami wizualnymi oraz edycji konsolowych Xbox 360 i PlayStation 3. Test został wykonany na sprzęcie firmy AMD.

Sniper: Ghost Warrior 2 - porównanie grafiki PC/X360/PS3
Sniper: Ghost Warrior 2 - porównanie grafiki PC/X360/PS3

Przemysław Zamęcki, 21 marca 2013, 13:05

Zapraszamy do obejrzenia kilkuminutowego filmiku przedstawiającego różnice graficzne w grze Sniper: Ghost Warrior 2 na komputerach PC oraz konsolach Xbox 360 i PlayStation 3. Test został przygotowany na sprzęcie firmy AMD.

ArmA III - porównanie ustawień graficznych wersji alfa
ArmA III - porównanie ustawień graficznych wersji alfa

Przemysław Zamęcki, 19 marca 2013, 09:43

Zapraszamy do obejrzenia kilkuminutowego filmiku porównującego oprawę graficzną wersji alfa gry ArmA III, która od kilku dni dostępna jest za pośrednictwem usługi dystrybucji elektronicznej Steam. Test został wykonany na sprzęcie firmy AMD.

SimCity - porównanie ustawień graficznych
SimCity - porównanie ustawień graficznych

Szymon Liebert, 18 marca 2013, 13:05

Zobacz jak SimCity wygląda w najniższych i najwyższych ustawieniach graficznych w naszym porównaniu. Różnica jest diametralna i pokazuje zupełnie różne oblicza gry studia Maxis.

Starcraft II: Heart of the Swarm - porównanie ustawień graficznych i komentarz redakcji dotyczący premiery gry
Starcraft II: Heart of the Swarm - porównanie ustawień graficznych i komentarz redakcji dotyczący premiery gry

Przemysław Zamęcki, 13 marca 2013, 14:19

Zapraszamy do obejrzenia filmiku prezentującego różnicę w wyglądzie gry Starcraft II: Heart of the Swarm na minimalnych i maksymalnych ustawieniach graficznych. Na deser zaś komentarz redakcji dotyczący premiery nowego rozdziału w jednym z najpopularniejszych uniwersów.

Tomb Raider - porównanie ustawień graficznych na PC
Tomb Raider - porównanie ustawień graficznych na PC

Przemysław Zamęcki, 8 marca 2013, 11:09

Zapraszamy do kilkuminutowego filmiku ukazującego różnice w minimalnych i maksymalnych ustawieniach graficznych w pecetowej wersji gry Tomb Raider. Test został wykonany na sprzęcie firmy AMD.

Tomb Raider - porównanie grafiki Xbox 360 vs PS3
Tomb Raider - porównanie grafiki Xbox 360 vs PS3

Przemysław Zamęcki, 5 marca 2013, 09:56

Zapraszamy do obejrzenia filmiku prezentującego różnice graficzne w grze Tomb Raider na konsolach Xbox 360 i PlayStation 3.

PlanetSide 2 – porównanie ustawień graficznych MMOFPS-a free-to-play
PlanetSide 2 – porównanie ustawień graficznych MMOFPS-a free-to-play

Szymon Liebert, 27 lutego 2013, 16:45

PlanetSide 2 to jedna z ciekawszych strzelanek free-to-play dostępnych na rynku, która jednak ma sławę źle zoptymalizowanej. Postanowiliśmy porównać różne ustawienia graficzne z tego tytułu, aby sprawdzić jak prezentuje się on w akcji. Test powstał na sprzęcie firmy AMD.

Crysis 3 - porównanie grafiki PC vs PS3
Crysis 3 - porównanie grafiki PC vs PS3

Przemysław Zamęcki, 25 lutego 2013, 11:37

Zapraszamy do obejrzenia filmiku, na którym staramy się pokazać różnice poziomu oprawy graficznej gry Crysis 3 w wersji PC (Ustawienia minimalne i maksymalne) oraz PlayStation 3. Test powstał na sprzęcie firmy AMD.