Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość pozostałe 18 czerwca 2013, 12:43

autor: Hed

Remember Me – porównanie ustawień graficznych na PC vs PS3 vs X360

W krótkim materiale wideo prezentujemy grę Remember Me w minimalnych i maksymalnych ustawieniach graficznych na PC. Zestawiamy też edycję pecetową z wydaniami na Xboksa 360 i PlayStation 3.

Wydana niedawno gra Remember Me cieszy oko ciekawym kierunkiem artystycznym – możemy zwiedzić w niej między innymi futurystyczną wersję Paryża. Postanowiliśmy sprawdzić jak produkcja studia Dontnod prezentuje się na poszczególnych platformach sprzętowych. W poniższym porównaniu zestawiamy także sceny z edycji pecetowej w minimalnych oraz maksymalnych ustawieniach graficznych. Różnice nie są duże, bo autorzy nie zadbali o zbyt wiele opcji.

Remember Me – porównanie ustawień graficznych na PC vs PS3 vs X360 - ilustracja #1

W pecetowej wersji Remember Me można wpłynąć tylko na takie elementy jak rozdzielczość, antyaliasing, jakość grafiki i cieni oraz funkcję supersampling. Wiąże się to z tym, że działa ona w DirectX 9, więc nie oferuje żadnych specjalnych dodatków względem konsol Xbox 360 lub PlayStation 3. Istotne jest to, że w grze cały czas występuje ziarnisty filtr graficzny, który może zakłócać płynność animacji – usunięcie go jest możliwe, ale wymaga użycia zewnętrznych plików.

Remember Me – porównanie ustawień graficznych na PC vs PS3 vs X360 - ilustracja #3

Procesor

AMD FX-8350

Płyta główna

AM3+ z chipsetem AMD 990FX

Karta graficzna

AMD Radeon HD 7950 3GB GDDR5

Pamięć RAM

4GB