Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość pozostałe 18 czerwca 2013, 12:43

autor: Hed

Remember Me – porównanie ustawień graficznych na PC vs PS3 vs X360

W krótkim materiale wideo prezentujemy grę Remember Me w minimalnych i maksymalnych ustawieniach graficznych na PC. Zestawiamy też edycję pecetową z wydaniami na Xboksa 360 i PlayStation 3.

Wydana niedawno gra Remember Me cieszy oko ciekawym kierunkiem artystycznym – możemy zwiedzić w niej między innymi futurystyczną wersję Paryża. Postanowiliśmy sprawdzić jak produkcja studia Dontnod prezentuje się na poszczególnych platformach sprzętowych. W poniższym porównaniu zestawiamy także sceny z edycji pecetowej w minimalnych oraz maksymalnych ustawieniach graficznych. Różnice nie są duże, bo autorzy nie zadbali o zbyt wiele opcji.

Remember Me – porównanie ustawień graficznych na PC vs PS3 vs X360 - ilustracja #1

W pecetowej wersji Remember Me można wpłynąć tylko na takie elementy jak rozdzielczość, antyaliasing, jakość grafiki i cieni oraz funkcję supersampling. Wiąże się to z tym, że działa ona w DirectX 9, więc nie oferuje żadnych specjalnych dodatków względem konsol Xbox 360 lub PlayStation 3. Istotne jest to, że w grze cały czas występuje ziarnisty filtr graficzny, który może zakłócać płynność animacji – usunięcie go jest możliwe, ale wymaga użycia zewnętrznych plików.

Remember Me – porównanie ustawień graficznych na PC vs PS3 vs X360 - ilustracja #3

Procesor

AMD FX-8350

Płyta główna

AM3+ z chipsetem AMD 990FX

Karta graficzna

AMD Radeon HD 7950 3GB GDDR5

Pamięć RAM

4GB

GOL Newsroom

Zapraszamy Was do polubienia profilu Newsroomu na Facebooku. Znajdziecie tam nie tylko najciekawsze wiadomości, ale i szereg miłych dodatków.

Remember Me

Remember Me