Batman: Arkham Origins - porównanie ustawień graficznych na PC

Batman: Arkham Origins zawitał do naszych domów już kilka dni temu, a my sprawdzamy jak gra prezentuje się w wersji PC. Zapraszamy do obejrzenia kilkuminutowego filmiku przedstawiającego różnice w minimalnych i maksymalnych ustawieniach gry na sprzęcie marki AMD.

Przemysław Zamęcki

W ubiegłym tygodniu w naszych “growych” salonach znowu pojawił się Batman. Bruce Wayne penetruje ulice Gotham City, a my sprawdzamy różnice w minimalnych i maksymalnych ustawieniach graficznych w wersji PC.

Batman: Arkham Origins

Z nie do końca jasnych jeszcze powodów, Batman: Arkham Origins naszpikowany jest bugami w takim stopniu, w jakim żadna z poprzednich części. Na sprzęcie testowym w wielu miejscach pojawiało się klatkowanie zarówno na minimalnych ustawieniach (wszystkie opcje graficzne z wyjątkiem rozdzielczości “przeklikane” w lewo), jak i na maksymalnych (wszystkie opcje “przeklikane” w prawo, łącznie z PhysX).

Różnic na ustawieniach minimalnych i maksymalnych jest sporo. Przede wszystkim na maksie występują dynamiczne cienie, pojawiają się efekty postprocesowe jak na przykład flary czy poświata i promienie świetlne, a także głębia ostrości. W lustrach odbija się otoczenie, choć trzeba przyznać, że z niezbyt dużą rozdzielczością.

  1. Porównanie ustawień graficznych PC w grze Batman: Arkham Origins - wersja HD.
Batman: Arkham Origins - porównanie ustawień graficznych na PC - ilustracja #3

Konfiguracja komputera testowego

Procesor

AMD FX-8350

Płyta główna

AM3+ z chipsetem AMD 990FX

Karta graficzna

AMD Radeon HD 7950 3GB GDDR5

Pamięć RAM

4GB

Batman: Arkham Origins

Batman: Arkham Origins

PC PlayStation Xbox Mobile Nintendo
po premierze

Data wydania: 16 października 2013

Informacje o Grze
7.8

GRYOnline

7.9

Gracze

9.0

Steam

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

0

Przemysław Zamęcki

Autor: Przemysław Zamęcki

Grał we wszystko na wszystkim. Fan retro gratów i gier w pudełkach, które namiętnie kolekcjonował. Spoczywaj w pokoju przyjacielu - 1978-2021

Raport finansowy Electronic Arts. Sprzedaż cyfrowa nadal na topie

Następny
Raport finansowy Electronic Arts. Sprzedaż cyfrowa nadal na topie

Wii U w ciągu 6 miesięcy znalazło tylko 460 tysięcy nabywców. Wyniki finansowe Nintendo

Poprzedni
Wii U w ciągu 6 miesięcy znalazło tylko 460 tysięcy nabywców. Wyniki finansowe Nintendo

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl