Dead Island: Riptide - porównanie ustawień graficznych na PC

Zapraszamy do obejrzenia kilkuminutowego filmiku ukazującego różnice w minimalnych i maksymalnych ustawieniach graficznych w grze Dead Island: Riptide. Test powstał na sprzęcie firmy AMD.

Przemysław Zamęcki

Firma Techland po raz drugi daje graczom szansę na złojenie skóry paskudnym martwiakom w grze Dead Island: Riptide. Tym razem na odizolowaną od świata wyspę ekipa pogromców zombie trafia wprost z okrętu, który rozbija się na przybrzeżnych skałach. Jak zwykle w przypadku ważnych tytułów przyjrzeliśmy się oprawie graficznej nieco dokładniej, czego owocem jest filmik prezentujący różnice w minimalnych i maksymalnych ustawieniach poziomu grafiki.

Dead Island: Riptide

Główne różnice pomiędzy minimalnymi i maksymalnymi ustawieniami dotyczą jakości teksur, co najbardziej widoczne jest we fragmentach filmu ukazujących obóz mieszkańców i fragment plaży. Niewiele lub prawie wcale za to nie różnią się modele postaci w scenkach przerywnikowych. Warto za tym w tym miejscu skupić się na drugim planie, gdzie wszelkie zmiany widać znacznie lepiej.

  1. Porównanie ustawień graficznych w grze Dead Island: Riptide - wersja HD
Dead Island: Riptide - porównanie ustawień graficznych na PC - ilustracja #3

Konfiguracja komputera testowego

Procesor

AMD FX-8350

Płyta główna

AM3+ z chipsetem AMD 990FX

Karta graficzna

AMD Radeon HD 7950 3GB GDDR5

Pamięć RAM

4GB

Dead Island Riptide

Dead Island Riptide

PC PlayStation Xbox
po premierze

Data wydania: 23 kwietnia 2013

Informacje o Grze
6.9

GRYOnline

7.5

Gracze

8.6

Steam

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

0

Przemysław Zamęcki

Autor: Przemysław Zamęcki

Grał we wszystko na wszystkim. Fan retro gratów i gier w pudełkach, które namiętnie kolekcjonował. Spoczywaj w pokoju przyjacielu - 1978-2021

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Inne Gry
2013-04-29
20:42

Duality Konsul

Duality

A ja widziałem:

- Nową postać
- Nowe skille + 10 stopniowy system levelowania broni, której używamy.
- Nowe potwory i ich odmiany + mini bossowie
- Nowe przedmioty i modyfikacje
- Bronienie fortów
- Ulepszanie towarzyszy
- Zmienne warunki pogodowe
- Łodzie
- Jaskinie
- Zwiększony lvl cap
- Lepsze i ostrzejsze tekstury + dużo usprawnień względem podstawki

Komentarz: Duality
2013-04-29
20:55

Jonasz95 Pretorianin

Jonasz95

Czas na nowy Chrome Engine

Komentarz: Jonasz95
2013-04-29
22:15

roman11 Konsul

Z tymi zmiennymi warunkami pogodowymi o tyle bym nie przesadzał, że jak ze słońca pojawił się deszcz, to myślałem, że mi komputer padł (w ułamku sekundy zrobiło się szaro :))

No ale to myślę sobie poprawi jakiś patch. Także całość - prawie spoko (na razie - grałem dopiero z 2h)

Komentarz: roman11
2013-04-29
22:18

.:Jj:. Legend

.:Jj:.

Widziałem tylko pryskajacą wodę przy wodospadzie, iskry na statku, bardziej szczegółowy pasek Sama i o wiele ładniejszy mokry piach na plaży. That's all.

Powiedz że żartujesz bo nijak ma się to do rzeczywistości :)

Absolutnie nie gloryfikuję DI ani DI:R bo mają sporo wad ale nie przesadzajmy...

Komentarz: .:Jj:.
2013-04-30
12:27

malyb89 Legend

malyb89

Chodzi mi oczywiście o różnice w ustawieniach min/max. Poza tymi drobnymi szczegółami gra imho wygląda tak samo. ;)

Komentarz: malyb89

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl