Zapraszamy do zapoznania się z kilkuminutowym filmem prezentującym grę Call of Duty: Ghosts w minimalnych i maksymalnych ustawieniach graficznych. Test został wykonany na komputerze z procesorem Intel Core i5 i kartą graficzną GeForce GTX 660 Ti.
Call of Duty: Ghosts można już od kilku dni kupić czy to w sklepie normalnym czy cyfrowym, pora więc na przygotowanie filmiku prezentującego różnice w jakości oprawy graficznej na minimalnych i maksymalnych ustawieniach. Jak zwykle nie bawimy się w ekspertów i to im zostawiamy fachowe oceny użytej technologii. Dla nas liczy się to, jak gra wygląda.
A wygląda średnio, nawet wtedy, kiedy wszystkie opcje w menu ustawimy tak, by obraz był wyświetlany z najwyższą jakością. Tekstrury są często rozmyte (co ciekawe, zdarzają się miejsca, gdzie na minimum wyglądają lepiej, zupełnie tak, jakby silnik przy maksymalnych ustawieniach na komputerze testowym nie nadążył z wczytaniem tekstur w wyższej rozdzielczości), a obiekty nie grzeszą liczbą polygonów. U progu nowej generacji od gry klasy AAA można wymagać więcej. Aby może jednak nie generalizować należy dodać, że nowy CoD ma tzw. “momenty”, dla których warto dać jej szansę.
Procesor | Intel Core i5-2500 CPU @3.30 GHz |
Płyta główna | msi P67A-GD55 (B3) |
Karta graficzna | GeForce GTX 660 Ti 2GB GDDR5 |
Pamięć RAM | 8GB |
Więcej:Destrukcja w Battlefield 6 sprawia, że ta z 2042 wygląda jak żart. Zobacz wideo porównawcze
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic

Autor: Przemysław Zamęcki
Grał we wszystko na wszystkim. Fan retro gratów i gier w pudełkach, które namiętnie kolekcjonował. Spoczywaj w pokoju przyjacielu - 1978-2021