Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 17 maja 2013, 15:42

Metro: Last Light - porównanie ustawień graficznych na PC

Zapraszamy do obejrzenia kilkuminutowego filmiku przedstawiającego różnice w minimalnych i maksymalnych ustawieniach graficznych gry Metro: Last Light w wersji PC. Test powstał na sprzęcie firmy AMD.

W Metro Last Light po raz drugi mamy okazję wcielić się w Artema, żyjącego w moskiewskim metrze osobnika posiadającego umiejętność porozumiewania się z tajemniczymi cieniami. Grę przygotowało studio 4A Games. Przygotowaliśmy dla Was kilkuminutowy filmik, w którym porównujemy oprawę graficzną wersji PC na ustawieniach minimalnych i maksymalnych.

Metro: Last Light

Nowe Metro jest grą bardzo piękną, byc może nawet najładniejszą w tej chwili pod względem samej oprawy wizualnej. Różnice pomiędzy maksymalnymi ustawieniami grafiki z wyłączonymi efektami PhysX i maksymalnymi, w których fizykę ustawiono na maksa nie jest specjalnie porażająca. Główne zmiany widać w rozdzielczości niektórych tekstur i nieco uboższym na minimum oświetleniu. Znika wtedy także część efektów specjalnych. Zmiany wprowadza także parametr teselacji - na przykład powierzchnia wody przy maksymalnym ustawieniu jest bardziej szczegółowa.

  1. Porównanie ustawień graficznych Metro Last Light na PC - wersja HD.
Metro: Last Light - porównanie ustawień graficznych na PC - ilustracja #3

Konfiguracja komputera testowego

Procesor

AMD FX-8350

Płyta główna

AM3+ z chipsetem AMD 990FX

Karta graficzna

AMD Radeon HD 7950 3GB GDDR5

Pamięć RAM

4GB

Przemysław Zamęcki

Przemysław Zamęcki

Grał we wszystko na wszystkim. Fan retro gratów i gier w pudełkach, które namiętnie kolekcjonował. Spoczywaj w pokoju przyjacielu - 1978-2021

więcej