Firma Konami, wydawca gry Metal Gear Solid V: The Phantom Pain, wyjawiła szczegóły związane z oprawą graficzną w poszczególnych wersjach produkcji. Najładniejszą produkcją będą cieszyć się PC-towcy.
Kamil Zwijacz
Firma Konami odważyła się zaprezentować różnice graficzne w poszczególnych wersjach nadchodzącej skradanki Metal Gear Solid V: The Phantom Pain jeszcze przed jej premierą, za co należy się wydawcy pochwała, gdyż trzeba przyznać, że nie są to małe różnice. Wszystkie materiały w oryginalnej jakości znajdziecie na oficjalnej stronie, a poniżej zamieszczamy kilka screenów. Co rzuca się w oczy? Oprócz oczywistej przepaści pomiędzy past-genami, a najnowszymi konsolami, widoczna jest także spora przewaga komputerów PC nad PlayStation 4. Jednak więcej niż 1000 słów powiedzą Wam widoczne poniżej grafiki. Jednocześnie wydawca podzielił się szczegółami technicznymi. Posiadacze PlayStation 4 będą się cieszyć rozdzielczością 1080p, a użytkownicy Xboksa One 900p. Na obu platformach sprzętowych pogramy za to w 60 klatkach na sekundę.
Platforma | PlayStation 3 | Xbox 360 | PlayStation 4 | Xbox One | PC |
Rozdzielczość | 720p | 720p | 1080p | 900p | Maksymalnie 3840x2160 |
Animacja | 30 FPS | 30 FPS | 60 FPS | 60 FPS | Maksymalnie 60 FPS |
Premiera Metal Gear Solid V: The Phantom Pain odbędzie się na wszystkich docelowych platformach sprzętowych 1 września bieżącego roku, jednak opóźnieniu uległ sieciowy tryb Metal Gear Online. Zabawę w multiplayerze najpierw rozpoczną gracze konsolowi, którzy rzucą się w wir wieloosobowej walki 6 października. PC-towcy poczekają do stycznia 2016 roku.
Dodatkowo, jeżeli jeszcze nie widzieliście, koniecznie zerknijcie na najnowsze materiały wideo z targów gamescom, na których Konami pokazało kilkuminutowy zwiastun i znacznie obszerniejszy fragment rozgrywki.
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic