Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS

konsole vs PC Najnowsze wiadomości i informacje

Dying Light 2 z najlepszą grafiką na PC
Dying Light 2 z najlepszą grafiką na PC

Frozen, 24 maja 2019, 20:56

Przedstawiciel studia Techland udzielił serwisowi Wccftech wywiadu odnośnie Dying Light 2, nadchodzącej kontynuacji popularnej gry z otwartym światem. Dowiedzieliśmy się z niego, że tytuł w wersji na PC będzie obsługiwał zaawansowane opcje graficzne niedostępne na konsolach.

Metro Exodus jest hitem, ale głównie na konsolach, a nie na PC
Metro Exodus jest hitem, ale głównie na konsolach, a nie na PC

Adrian Werner, 23 maja 2019, 11:52

THQ Nordic poinformowało, że Metro Exodus sprzedaje się doskonale, ale głównie na konsolach. Wysoki przychód to niemal w całości zasługa wersji na PlayStation 4 i Xboksa One. Firma odmówiła komentarza w sprawie szczegółowych wyników wydania pecetowego.

Analitycy: do 2022 r. 20 milionów pecetowców przesiądzie się na konsole
Analitycy: do 2022 r. 20 milionów pecetowców przesiądzie się na konsole

Aquma, 29 kwietnia 2019, 12:46

Analitycy firmy Jon Peddie Research przekonują, że do 2022 roku nawet 20 milionów graczy pecetowych może zdecydować się na porzucenie swojej platformy na rzecz konsoli lub usługi streamingowej.

Dead Cells sprzedało się w ponad milionie egzemplarzy, najlepiej na PC
Dead Cells sprzedało się w ponad milionie egzemplarzy, najlepiej na PC

Adrian Werner, 24 marca 2019, 09:45

Podczas GDC 2019 studio Motion Twin zdradziło, że sprzedaż Dead Cells przekroczyła milion egzemplarzy. Najlepiej poradziła sobie wersja pecetowa, a na drugim miejscu jest wydanie na Nintendo Switch.

PC drugą największą platformą dla Monster Hunter World
PC drugą największą platformą dla Monster Hunter World

Aquma, 15 marca 2019, 09:22

Antoine Molant z firmy Capcom poinformował, że komputery PC okazały się być drugą najważniejszą platformą w przypadku wydanego w zeszłym roku Monster Hunter: World.

Metro Exodus - testy wydajności i porównanie graficzne PC z konsolami
Metro Exodus - testy wydajności i porównanie graficzne PC z konsolami

Adrian Werner, 14 lutego 2019, 09:36

W sieci pojawiły się pierwsze testy wydajności Metro Exodus. Wydaje się, że gra została dobrze zoptymalizowana, nawet przy włączonym ray-tracingu. Ponadto opublikowano filmik z porównaniem graficznym wersji na PC, Xboksa One i PlayStation 4.

Raport GDC 2019 – PC wciąż najatrakcyjniejszą platformą dla deweloperów
Raport GDC 2019 – PC wciąż najatrakcyjniejszą platformą dla deweloperów

Ender, 25 stycznia 2019, 20:30

Według raportu GDC 2019, opartego na ankiecie przeprowadzonej wśród czterech tysięcy deweloperów z całego świata, najatrakcyjniejszą platformą do produkcji gier pozostają wciąż bezapelacyjnie komputery PC.

LG: gracze pecetowi są „najszybsi”, a xboksowi – „najlepsi”
LG: gracze pecetowi są „najszybsi”, a xboksowi – „najlepsi”

Vergil, 15 stycznia 2019, 16:21

Firma LG nawiązała współpracę z Activision i poddała próbie graczy bawiących się na trzech platformach. Pomimo że celem, jaki jej przyświecał, było wyłonienie „najlepszej” grupy, sprawa jest nieco bardziej złożona.

Assassin's Creed Odyssey - porównanie graficzne wersji na PC oraz Xboksa One i PlayStation 4
Assassin's Creed Odyssey - porównanie graficzne wersji na PC oraz Xboksa One i PlayStation 4

Serek, 1 października 2018, 20:07

Na kanale Candyland znalazł się krótki film porównujący wersje gry Assassin's Creed Odyssey na PC, Xboksa One i PlayStation 4. Na ekranie możemy zobaczyć między innymi, ile klatek na sekundę oferuje każda z nich.

Ubisoft: rekordowy kwartał, sprzedaż gier na PC wyższa niż na Xbox One
Ubisoft: rekordowy kwartał, sprzedaż gier na PC wyższa niż na Xbox One

ElMundo, 18 lipca 2018, 09:25

Jak co kwartał, Ubisoft opublikował wyniki finansowe za ostatnie trzy miesiące działalności – najnowsze informacje mogą napawać Francuzów optymizmem, bowiem drugi kwartał 2018 roku był rekordowy pod względem sprzedaży.

Gracze konsolowi wolą fizyczne wersje gier. Pecetowi? Niekoniecznie
Gracze konsolowi wolą fizyczne wersje gier. Pecetowi? Niekoniecznie

ElMundo, 19 czerwca 2018, 09:18

Najnowszy raport firmy Nielsen pokazuje, że raczej nie zapowiada się na rychłe zniknięcie z rynku gier w formie pudełkowej, przynajmniej na konsolach. W przypadku pecetów jest zgoła odmiennie - popularne „krążki” odchodzą do lamusa.

Prezes Take-Two: pecety stały się bardzo ważną częścią tego, co robimy
Prezes Take-Two: pecety stały się bardzo ważną częścią tego, co robimy

Aquma, 17 maja 2018, 12:36

Strauss Zelnick – prezes firmy Take-Two Interactive – podkreśla znaczenie pecetów dla jego firmy i branży jako takiej. Jego zdaniem zbliżamy się do momentu, w którym platformy przestaną mieć znaczenie.

Developerzy zaskoczeni dobrą sprzedażą Hellblade na PC
Developerzy zaskoczeni dobrą sprzedażą Hellblade na PC

Adrian Werner, 26 kwietnia 2018, 11:35

Ludzie ze studia Ninja Theory zdradzili, że ku ich zaskoczeniu wersja pecetowa Hellblade: Senua's Sacrifice poradziła sobie równie dobrze jak wydanie na PlayStation 4. W rezultacie autorzy zamierzają w przyszłych projektach więcej uwagi poświęcić PC.

Twórcy Agony zmuszeni do niewielkiej autocenzury
Twórcy Agony zmuszeni do niewielkiej autocenzury

Jakub Mirowski, 15 kwietnia 2018, 13:10

Deweloperzy z bydgoskiego studia Madmind ujawnili, że aby móc wydać grę Agony na konsolach PlayStation 4 i Xbox One, są zmuszeni do autocenzury. Uspokajają jednak, że będzie ona ograniczona do absolutnego minimum.

Far Cry 5 – porównanie grafiki na PC, Xboksie One i PS4
Far Cry 5 – porównanie grafiki na PC, Xboksie One i PS4

Aquma, 9 kwietnia 2018, 10:40

Na kanale Candyland pojawiło się porównanie grafiki w najnowszej strzelance od Ubisoftu – Far Cry 5. Testy zostały przeprowadzone na pecetach oraz podstawowych wersjach konsol PS4 i Xbox One.

Kingdom Come Deliverance - porównanie graficzne (PC, PS4 Pro, XOne X)
Kingdom Come Deliverance - porównanie graficzne (PC, PS4 Pro, XOne X)

Riddick, 15 lutego 2018, 14:25

Premiera Kingdom Come: Deliverance już za nami, tymczasem kanał Candyland w serwisie YouTube przygotował porównanie graficzne różnych wydań tej ogromnej gry RPG.

GDC 2018 - PC najpopularniejszą platformą wśród deweloperów, a lootboksy nigdzie się nie wybierają
GDC 2018 - PC najpopularniejszą platformą wśród deweloperów, a lootboksy nigdzie się nie wybierają

Adrian Werner, 25 stycznia 2018, 13:10

Otrzymaliśmy wyniki tegorocznych ankiet GDC badających preferencje deweloperów. Z odpowiedzi prawie 4 tys. osób wynika, że wzmocniła się pozycja pecetów i konsol, a lekko osłabiła urządzeń mobilnych. Ponadto 11% z respondentów przyznało, że w tworzonej przez nich właśnie grze znajdą się lootboksy.

Ubisoft zachwyca się PC: „Coraz więcej ludzi zdaje sobie sprawę, o ile lepsze są pecety”
Ubisoft zachwyca się PC: „Coraz więcej ludzi zdaje sobie sprawę, o ile lepsze są pecety”

Aquma, 18 stycznia 2018, 11:06

Ubisoft przygotował specjalny, dwuminutowy film wideo, na którym pracownicy firmy rozpływają się w zachwytach nad… pecetami, jako platformą do gier.

Digi-Capital: w 2022 roku branża gier będzie warta 230 miliardów dolarów
Digi-Capital: w 2022 roku branża gier będzie warta 230 miliardów dolarów

Aquma, 17 stycznia 2018, 14:02

Przygotowany przez firmę Digi-Capital raport Games Report Q1 2018 przedstawia bardzo pozytywny obraz przyszłości branży gier. Zgodnie z przewidywaniami analityków, w 2022 roku rynek gier ma być wart przeszło 230 mld dolarów - w dużej mierze dzięki platformie PC.

Wiedźmin 3: Dziki Gon - porównanie grafiki w 4K (PC vs. PS4 Pro vs. XOne X)
Wiedźmin 3: Dziki Gon - porównanie grafiki w 4K (PC vs. PS4 Pro vs. XOne X)

Góral, 22 grudnia 2017, 17:51

Na kanale Candyland w serwisie YouTube opublikowano porównanie graficzne gry Wiedźmin 3: Dziki Gon w wersji na konsole PlayStation 4 Pro i Xbox One X z edycją PC-tową.

Podsumowanie rynku gier w 2017 roku: pecety na równi z konsolami
Podsumowanie rynku gier w 2017 roku: pecety na równi z konsolami

godrikus, 21 grudnia 2017, 21:34

Jako że zbliża się koniec roku, pora na wszelkiego rodzaju podsumowania. Dziś możemy przyjrzeć się statystykom związanym z rynkiem gier wideo od GamesIndustry.biz. Okazuje się, że zyski ze sprzedaży na komputerach osobistych są niemal tak wysokie jak te ze sprzedaży produkcji na wszystkie konsole razem wzięte - a i tak obie te grupy platform są daleko w tyle za urządzeniami mobilnymi.

Tak prezentuje się The Elder Scrolls V: Skyrim Special Edition na PS4 Pro, XOne X i PC-tach
Tak prezentuje się The Elder Scrolls V: Skyrim Special Edition na PS4 Pro, XOne X i PC-tach

Góral, 3 grudnia 2017, 09:39

Doczekaliśmy się kolejnego porównania grafiki w grze The Elder Scrolls V: Skyrim Special Edition. Tym razem pod lupę wzięto wersje na najmocniejsze urządzenia - konsole PlayStation 4 Pro i Xbox One X oraz PC-ty.

Zobacz, jak wygląda Star Wars: Battlefront II na XOne, XOne X i PC
Zobacz, jak wygląda Star Wars: Battlefront II na XOne, XOne X i PC

Góral, 14 listopada 2017, 16:49

Jeżeli jesteście ciekawi, jak wygląda strzelanka Star Wars: Battlefront II na konsolach Xbox One i Xbox One X oraz na mocnym komputerze osobistym, to zapraszamy do rozwinięcia wiadomości, gdzie znajdziecie krótki materiał wideo porównujący te platformy.

Assassin's Creed Origins - porównanie graficzne pokazuje, na jakiej platformie gra wygląda najlepiej
Assassin's Creed Origins - porównanie graficzne pokazuje, na jakiej platformie gra wygląda najlepiej

Adrian Werner, 29 października 2017, 10:19

W sieci pojawił się ciekawy filmik z Assassin's Creed Origins, który z detalami pokazuje różnice w jakości grafiki pomiędzy wersjami gry na PC, PlayStation 4 oraz Xboksa One.

Na której platformie Wolfenstein II działa i wygląda najlepiej?
Na której platformie Wolfenstein II działa i wygląda najlepiej?

Vergil, 26 października 2017, 19:07

Wolfenstein II: The New Colossus jutro wyląduje na sklepowych półkach. Sprawdźmy więc, jak najnowsze dzieło studia Machines Games prezentuje się na poszczególnych platformach.

Xbox One X to odpowiednik peceta z 16GB RAM i GeForce GTX 1070
Xbox One X to odpowiednik peceta z 16GB RAM i GeForce GTX 1070

Entelarmer, 14 czerwca 2017, 09:25

Serwis Wccftech przeprowadził wywiad z Jessem Rapczakiem ze studia Wildcard. Według twórcy konsola Xbox One X ma pozwolić na granie w ARK: Survival Evolved w rozdzielczości 1080p przy stałych 60 klatkach na sekundę.

Kondycja polskiego rynku gier – profil polskiego gracza
Kondycja polskiego rynku gier – profil polskiego gracza

luckie, 24 maja 2017, 09:30

Kontynuujemy cykl newsów poświęconych kondycji polskiego rynku gier, oparty na badaniach przygotowanych z okazji Digital Dragons 2017. Dziś przeanalizujemy, kto w Polsce gra w gry wideo oraz jakie platformy wybierane są najczęściej.

Cyfrowa dystrybucja zdominowała amerykański rynek gier

Góral, 20 kwietnia 2017, 11:55

Według raportu stowarzyszenia Entertainment Software Association, w 2016 roku 74% przychodów z gier w USA zostało wygenerowanych w ramach cyfrowej dystrybucji (sprzedaż pełnych wersji, dodatków, subskrypcji itd.). Podano również wiele innych danych statystycznych na temat amerykańskich graczy, związanych np. z popularnością pecetów i konsol.

Najlepsze ekskluzywne gry na wszystkie platformy według Metacritic
Najlepsze ekskluzywne gry na wszystkie platformy według Metacritic

Góral, 30 marca 2017, 16:53

W serwisie Metacritic opublikowano listę najlepszych ekskluzywnych gier na wszystkie najważniejsze platformy sprzętowe. Okazało się, że największym wygranym jest Nintendo i seria The Legend of Zelda.

Badania dla GDC 2017 - PC wciąż najchętniej wybieraną przez producentów gier platformą

AlexB, 13 stycznia 2017, 17:55

Według badania przeprowadzonego na potrzeby tegorocznego Game Developers Conference, producenci gier wciąż najczęściej wybierają komputery osobiste jako jedną z docelowych platform dla swoich tytułów. Na pecety stawia aż 53% deweloperów. Ciekawe są też dane dotyczące popularności wirtualnej rzeczywistości.

Założyciel Epic Games o branży gier wideo i świetlanej przyszłości PC-ów
Założyciel Epic Games o branży gier wideo i świetlanej przyszłości PC-ów

Góral, 9 stycznia 2017, 21:05

Tim Sweeney, założyciel studia Epic Games, wypowiedział się w serwisie Glixel o historii swojej firmy oraz o przyszłości branży gier wideo, która według niego należy do PC-tów i wirtualnej rzeczywistości.

EA tworzy gry najpierw na PC, a potem optymalizuje je pod konsole
EA tworzy gry najpierw na PC, a potem optymalizuje je pod konsole

luckie, 17 listopada 2016, 11:10

Firma Electronic Arts zapewnia, że wydawane przez nią pecetowe wersje gier nie są zwykłymi portami. To właśnie najpierw na PC powstają ich produkcje, które dopiero później przenoszone są na słabsze konsole.

"Aroganccy durnie" i rasiści - skandaliczne słowa Michaela Pachtera o PC-towych graczach

Jakub Mirowski, 23 września 2016, 09:52

Michael Pachter, analityk grupy Wedbush Securities, stwierdził w wywiadzie z serwisem Daily Star, że PC-towi gracze to "aroganccy durnie", i porównał ich do rasistów. Jak nietrudno się domyślić, jego wypowiedź wywołała spore poruszenie w branżowych mediach.

Sony chce, aby PlayStation 4 Pro przyciągnęło do siebie PC-towych graczy
Sony chce, aby PlayStation 4 Pro przyciągnęło do siebie PC-towych graczy

Makek, 10 września 2016, 16:33

Serwis The Guardian przeprowadził wywiad z Andrew Housem, szefem Sony Interactive Entertainment. Przyznał on, że zapowiedziana ostatnio konsola PlayStation 4 Pro ma stanowić alternatywę przede wszystkim dla komputerów osobistych. Mocniejsza wersja PS4 ma więc w zamyśle przyciągnąć do siebie PC-towych graczy.

Pro Evolution Soccer 2017 na PC okrojone względem PS4 i XOne
Pro Evolution Soccer 2017 na PC okrojone względem PS4 i XOne

Góral, 3 sierpnia 2016, 09:50

Adam Bhatti, odpowiedzialny w Konami za markę Pro Evolution Soccer, wyjawił, że tegoroczna odsłona serii na PC-tach, podobnie jak dwie poprzednie, zostanie okrojona względem wydania na konsole PlayStation 4 i Xbox One.

Quake Champions tylko na PC, bo ma być grą bez ograniczeń
Quake Champions tylko na PC, bo ma być grą bez ograniczeń

Makek, 30 czerwca 2016, 12:54

Tim Willits, jeden z twórców oryginalnego Quake’a, udzielił wywiadu serwisowi GameSpot, w którym odpowiedział na pytania związane z nadchodzącą produkcją id Software - Quake Champions. Wyjaśnił on, dlaczego gra pojawi się tylko na PC, oraz jak ważna jest dla dewelopera wysoka częstotliwość odświeżania.

Raport finansowy Activision Blizzard - świetne wyniki giganta
Raport finansowy Activision Blizzard - świetne wyniki giganta

Góral, 6 maja 2016, 10:42

Koncern Activision Blizzard pochwalił się najnowszymi wynikami finansowymi. W okresie 1 stycznia - 31 marca bieżącego roku firma uzyskała 1,45 miliarda dolarów przychodu. Dowiedzieliśmy się też, że m.in. konsole generują większe przychody niż pecety, a Destiny ma 30 milionów graczy i otrzyma w tym roku kolejny duży dodatek.

Prognoza na 2019 rok – rynek gier wart ponad 100 mld USD, PC czołową platformą
Prognoza na 2019 rok – rynek gier wart ponad 100 mld USD, PC czołową platformą

Draug, 16 marca 2016, 11:46

Firma analityczna DFC Intelligence podzieliła się prognozą na najbliższe lata. Napędzany przez PC, rynek gier ma osiągnąć wartość przekraczającą 100 miliardów dolarów do 2019 roku. Motorem tego wzrostu będą jakoby e-sport i wirtualna rzeczywistość.

Wieści ze świata (Game Trailers, Plague Inc.: Evolved, The Division) 9/2/2016
Wieści ze świata (Game Trailers, Plague Inc.: Evolved, The Division) 9/2/2016

Entelarmer, 9 lutego 2016, 12:40

Dziś piszemy m.in. o zamknięciu serwisu Game Trailers, zaprzeczeniu przez Ubisoft, jakoby Tom Clancy's The Division na PC ucierpiało przez ograniczenia konsol, oraz o dacie premiery pełnej wersji gry Plague Inc.: Evolved. Witajcie w wieściach ze świata - codziennej porcji krótkich wiadomości.

Tom Clancy's The Division – wersja PC ograniczona przez konsole, konsole otrzymają opcje graficzne
Tom Clancy's The Division – wersja PC ograniczona przez konsole, konsole otrzymają opcje graficzne

Hed, 7 lutego 2016, 14:30

Pecetowa wersja Tom Clancy's The Division nie rozwinie skrzydeł przez edycje na konsole – twórcy przyznali, że musieli ją ograniczyć, by posiadacze Xboksów One i PlayStation 4 nie poczuli się traktowani niesprawiedliwie. Na platformach Sony i Microsoftu pojawią się za to opcje graficzne rodem z komputerów, które pozwolą przyspieszyć działanie gry.

Cyfrowa dystrybucja w październiku - rynek wart 5,5 mld dolarów; Fallout 4 ze 100 mln dolarów przychodu
Cyfrowa dystrybucja w październiku - rynek wart 5,5 mld dolarów; Fallout 4 ze 100 mln dolarów przychodu

Góral, 25 listopada 2015, 12:09

Firma SuperData opublikowała kolejny raport dotyczący rynku cyfrowej dystrybucji. Okazało się, że w październiku wart był on 5,5 miliarda dolarów, a Fallout 4 wygenerował w pierwszych dniach sprzedaży 100 milionów dolarów, z czego większość na PC-tach.

Raport finansowy Take-Two Interactive - NBA 2K16 wielkim sukcesem
Raport finansowy Take-Two Interactive - NBA 2K16 wielkim sukcesem

Góral, 6 listopada 2015, 12:50

W drugim kwartale roku fiskalnego 2016 firma Take-Two Interactive Software zanotowała 347 milionów dolarów przychodu i 54 miliony zysku. Na wynik wpłynęła przede wszystkim gra NBA 2K16, którą w ciągu kilku dni po premierze wysłano do sklepów w ponad 4 milionach egzemplarzy.

Słabe wyniki finansowe Ubisoftu; wzrost udziału pecetów w sprzedaży gier firmy
Słabe wyniki finansowe Ubisoftu; wzrost udziału pecetów w sprzedaży gier firmy

Adrian Werner, 5 listopada 2015, 11:05

Firma Ubisoft opublikowała raport z wynikami finansowymi za pierwszą połowę roku rozliczeniowego 2015. Brak dużych premier spowodował, że nie udało się wypracować zysków. Spośród platform sprzętowych największy udział w sprzedaży miało PlayStation 4, ale dystans do konsoli firmy Sony mocno zmniejszyły pecety.

Raport finansowy Electronic Arts - duży spadek znaczenia PC-tów, świetne wyniki gier sportowych
Raport finansowy Electronic Arts - duży spadek znaczenia PC-tów, świetne wyniki gier sportowych

Góral, 30 października 2015, 10:38

Firma Electronic Arts ujawniła wyniki finansowe za kwartał zakończony 30 września bieżącego roku. Przy okazji podzielono się danymi sprzedażowymi na poszczególnych platformach sprzętowych, z których wynika, że w kontekście gier EA pecety radzą sobie obecnie gorzej niż konsole poprzedniej generacji, nie wspominając o najnowszych urządzeniach.

Kondycja polskiego rynku gier – PC kontra konsole
Kondycja polskiego rynku gier – PC kontra konsole

luckie, 1 października 2015, 11:50

Pecety to ulubiona platforma sprzętowa Polaków. Dziś przyjrzymy się, jakie znaczenie w tej kwestii mają finanse oraz stosunek producentów konsol do polskiego rynku.

Rozkład sprzedaży Wiedźmina 3 na konsolach i PC
Rozkład sprzedaży Wiedźmina 3 na konsolach i PC

luckie, 22 września 2015, 10:10

Choć nie znamy dokładnych wyników sprzedaży Wiedźmina 3, wiemy mniej więcej, jak rozkładała się sprzedaż gry na PC i konsolach w pierwszych tygodniach od premiery. Studio CD Projekt RED podało też proporcje kupionych wydań pudełkowych i elektronicznych.

PES 2016 – obejrzyj porównanie graficzne wersji PC i PS4
PES 2016 – obejrzyj porównanie graficzne wersji PC i PS4

Maiman, 17 września 2015, 12:00

Na łamach tvgry.pl opublikowaliśmy porównanie jakości grafiki w Pro Evolution Soccer 2016 w wydaniu na PC oraz PlayStation 4. Czas zestawień nadszedł też na YouTube, gdzie nieustannie pojawiają się nowe materiały o charakterze porównawczym.

Rynek growego sprzętu komputerowego przyniósł w ubiegłym roku 21,5 miliarda dolarów przychodu
Rynek growego sprzętu komputerowego przyniósł w ubiegłym roku 21,5 miliarda dolarów przychodu

Ender, 10 września 2015, 18:00

Według firmy badawczej Jon Peddie Research, w ubiegłym roku światowy rynek sprzętu komputerowego dla graczy przyniósł ponad 21,5 miliarda dolarów przychodu, a więc dwa razy więcej niż cały sektor konsolowy w tym samym czasie.

Pro Evolution Soccer 2016 - znamy wymagania sprzętowe wersji PC [news zaktualizowany]
Pro Evolution Soccer 2016 - znamy wymagania sprzętowe wersji PC [news zaktualizowany]

Góral, 20 sierpnia 2015, 16:17

Firma Konami ujawniła wymagania sprzętowe PC-towej wersji gry Pro Evolution Soccer 2016. Dodatkowo dowiedzieliśmy się, że owa edycja będzie brzydsza od tych przeznaczonych dla konsol PlayStation 4 i Xbox One.

Metal Gear Solid V: The Phantom Pain najładniejsze na PC-tach - sprawdź różnice graficzne
Metal Gear Solid V: The Phantom Pain najładniejsze na PC-tach - sprawdź różnice graficzne

Góral, 7 sierpnia 2015, 14:42

Firma Konami, wydawca gry Metal Gear Solid V: The Phantom Pain, wyjawiła szczegóły związane z oprawą graficzną w poszczególnych wersjach produkcji. Najładniejszą produkcją będą cieszyć się PC-towcy.