Tom Clancy’s The Division - wysyp nowych materiałów wideo
Do sieci trafiło zatrzęsienie nowych materiałów wideo z Tom Clancy’s The Division. Poza tradycyjnymi zapisami rozgrywki pojawiły się wśród nich m.in. prezentacje systemów craftingu i edytora postaci oraz porównania obecnej wersji gry z tym, co pokazano podczas targów E3 2013.

Do premiery Tom Clancy’s The Division pozostały już niecałe dwa miesiące, więc wydawca gry, czyli firma Ubisoft, robi ostatnio co może, aby maksymalnie zwiększyć zainteresowanie projektem przed premierą. Najnowszym tego przejawem było zorganizowanie niedawno pokazów, podczas których umożliwiono wielu redakcjom zabawę z prawie ukończoną wersją produkcji. Na podstawie jednej z tych imprez napisaliśmy własną zapowiedź, a teraz do sieci trafił spory zestaw materiałów video przygotowanych przez różne serwisy i magazyny.
Wśród opublikowanych filmików znalazły się oczywiście klasyczne zapisy rozgrywki, ale nie zabrakło także innych materiałów. Dwa z nich stanowią porównania najnowszej wersji gry na konsoli Xbox One z demem pokazanym w 2013 roku podczas targów E3. Natomiast inne prezentują system craftingu oraz edytor postaci.
Przypomnijmy, że Tom Clancy’s The Division zmierza na pecety oraz konsole Xbox One i PlayStation 4. Premiera zaplanowana została na 8 marca tego roku. Debiut gry na rynku poprzedzi obszerna beta i wezmą w niej udział m.in. osoby, które kupią ten tytuł w pre-orderze. Warto dodać, że wczoraj firma Ubisoft poinformowała, że testy ruszą 28 stycznia na Xboksie One i dzień później na pozostałych dwóch platformach sprzętowych.
Na Tom Clancy’s The Division czekamy już bardzo długo. Gra została zapowiedziana podczas targów E3 w 2013 roku i początkowo miała ukazać się w drugiej połowie 2014 roku. Autorzy natrafili jednak na sporo problemów podczas produkcji i projekt zaliczył długą serię poślizgów.
Jeszcze dłużej musieli czekać fani odpowiedzialnego za tę grę szwedzkiego studia Massive. Ostatnim projektem zespołu był bowiem wydany siedem lat temu dodatek Soviet Assault do RTS-a World in Conflict. Zespół został wykupiony w 2008 roku przez firmę Ubisoft i potem przez długi czas zajmował się jedynie pomaganiem innym deweloperom przy superprodukcjach pokroju Far Cry 3, czy kolejnych odsłon cyklu Assassin’s Creed.
- Graliśmy w Tom Clancy's The Division - my, zrujnowany Nowy Jork i horda bandytów
- Tom Clancy’s The Division – oficjalna strona gry

GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
- gameplaye
- kreatory / tworzenie postaci
- Massive Entertainment / Ubisoft Massive
- crafting
- porównanie graficzne
- The Division (marka)
- PC
- PS4
- XONE
Komentarze czytelników
amigo2000 Generał
Tak Ubisoft się podniecał tym silnikiem i jak to obiecywał, że gra będzie tak wyglądać... Każdy, kto ich zna wie, że to było niemożliwe by grafika tak wyglądała w finalnym produkcie, a zmiany w grafice są widoczne. Cieniowanie, detale postaci, otoczenia. Technologia idzie do przodu, a grafika zamiast być lepsza to jest gorsza niż 3 lata temu :| 29 stycznia przekonam się, co tak naprawdę oferuję ta gra, bo po materiałach ciężko jednoznacznie stwierdzić czy będzie z tego coś więcej niż zwykły średniak.
zanonimizowany812566 Generał
Jest ładnie, lecz w porównaniu do prezentacji z 2013 wygląda tragicznie. Co nie zmienia faktu że gra i tak będzie średniakiem. Wiedźmin 3 Dziki Gon też miał ogromny downgrade ale ludzi to nie obchodziło bo gra była niesamowita pod wszystkimi względami. Tak czy siak: czy to na PC czy na PS4 wyglądała i tak fenomenalnie. A co do grafiki: Wiedźmin 3, Batman Arkham Knight, Battlefront czy AC:S wyglądają dużo lepiej od tej gry. I tak nie czekam.
casevil Pretorianin

Oczywiście, że zmiany w grafice są widoczne - gameplay 2013 to PC, reszta to Xbox. Poczekajmy na wersję PC :)
Rockus Chorąży

Zobaczymy czy ubi wyjątkowo nie zepsuje tej gry.