Battlefield 4 w ubiegłym tygodniu trafił do sprzedaży, a my przyglądamy mu się pod kątem różnic w minimalnych i maksymalnych ustawieniach grafiki. Zapraszamy do obejrzenia kilkuminutowego filmiku.
Czwarta część Battlefielda co prawda nie zaskakuje jeżeli chodzi o tryb kampanii przeznaczony dla jednego gracza, ale stanowi ona świetny materiał do tego, by przyjrzeć się grze pod względem jakości oprawy graficznej. Zapraszamy do obejrzenia kilkuminutowego filmu prezentującego różnice pomiędzy istawieniami niskimi a ultra.
Battlefield 4 pozwala na duży zakres swobody jeżeli chodzi o konfigurację ustawień odpowiadających za wizualną stronę gry. My skupiliśmy się na dwóch predefiniowanych ustawieniach: niskich oraz ultra. Na komputerze testowym gra działała płynnie niezależnie od powziętego wyboru, przy czym jak sami zauważycie, różnice w jakości oprawy nie należą do największych. Stąd, aby prościej wyłapać wszelkie zmiany większość nagranego materiału spowolniliśmy od 50 do 70 %. Dzięki temu łatwiej dostrzec wszelkie niuanse, różnice w jakości tekstur, odbić światła czy efektach postprocesowych.
Procesor | Intel Core i5-2500 CPU @3.30 GHz |
Płyta główna | msi P67A-GD55 (B3) |
Karta graficzna | GeForce GTX 660 Ti 2GB GDDR5 |
Pamięć RAM | 8GB |
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
0

Autor: Przemysław Zamęcki
Grał we wszystko na wszystkim. Fan retro gratów i gier w pudełkach, które namiętnie kolekcjonował. Spoczywaj w pokoju przyjacielu - 1978-2021