Dragon Age: Inkwizycja na PC – porównanie ustawień graficznych
W sieci zaczęły pojawiać się pierwsze filmy, które porównują rożne ustawienia grafiki w pecetowej edycji gry Dragon Age: Inkwizycja. Dzięki nim możemy przekonać się jak bardzo oprawa tytułu będzie różniła się na najsłabszych i najmocniejszych konfiguracjach sprzętowych.
Michał Kułakowski
Niemiecki kanał Candyland w serwisie YouTube opublikował porównanie ustawień graficznych gry Dragon Age: Inkwizycja. Gracze mogą przekonać się jak wygląda ona w akcji przy najniższym oraz najwyższym poziomie detali. Na pierwszy rzut oka różnice nie są aż tak drastyczne, jak można byłoby się spodziewać, ale dodatkowe efekty graficzne z pewnością zwiększają imersję grających. Nie zabrakło jednak pewnych widocznych mankamentów. Jeżeli uruchomimy tytuł korzystając z minimalnych ustawień, modele postaci wydają się zrobione z plastiku, co zauważamy szczególnie jeżeli przyjrzymy się ich włosom. Widać również, że niektóre elementy otoczenia potrafią pojawiać się znikąd, tuż przed naszym nosem. Produkcja wygląda jednak wówczas i tak znacznie lepiej od swojego poprzednika z 2011 roku.
Przypomnijmy, że dzieło studia BioWare powstało w oparciu o silnik Frostbite 3 i jeżeli wierzyć oficjalnym wymaganiom sprzętowym, obsługuje ono szeroką gamę konfiguracji. Gra powinna więc bez problemu współpracować nawet z kilkuletnimi kartami graficznymi oraz komputerami. Polska premiera Dragon Age: Inkwizycja zaplanowana została na 20 listopada. Przed debiutem możecie zapoznać się z recenzją przygotowaną przez nasz serwis.
Dragon Age: Inkwizycja jest trzecią częścią cyklu cRPG, który narodził się w 2009 roku. Dewelopingu tytułu kolejny raz podjęło się studio BioWare we współpracy z koncernem Electronic Arts. Akcja gry osadzona została w fantastycznym świecie Thedas, a głównym motywem fabuły jest inwazja demonów. Gracz staje na czele Inkwizycji z zadaniem powstrzymania bestii z Pustki oraz odkrycia, kto stoi za ich sprowadzeniem do świata śmiertelników. Dragon Age: Inkwizycja pojawi się równocześnie na komputerach PC oraz konsolach Xbox 360, Xbox One, PlayStation 3 oraz PlayStation 4.
- Recenzja Dragon Age: Inkwizycja – najlepsze RPG od czasu Skyrima
- Kompendium wierdzy Dragon Age: Inkwizycja
- Oficjalna strona internetowa gry Dragon Age: Inkwizycja

Dragon Age: Inkwizycja
Dragon Age: Inquisition
Data wydania: 18 listopada 2014
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
- BioWare
- EA / Electronic Arts
- Dragon Age (marka)
- gry RPG
- porównanie graficzne
- PC
- X360
- PS3
- PS4
- XONE
Komentarze czytelników
zanonimizowany881864 Generał
Cóż widać spora różnica między low a ultra :)
No i tego się spodziewałem już się bałem że będzie znikoma .
zanonimizowany881864 Generał
Widzę niektórzy wola system walki walnij palka zabij na hita lub 4 :D
Czyli system walki którego w ogóle nie ma czyli system walki z wieku 20 walnij zabij bez efektów bez ruchu bez animacji :) W dupie macie mmo zagrajcie więcej w mmo :) A nie piszecie takie bzdury .
rpg-7 Generał
@misteriolalista
Polska język trudna język?
Ale nie poddawaj się, może w końcu Ci się kiedyś uda sklecić jedno, poprawne zdanie w tym języku.
Predi2222 Legend

Jedyną różnicę jaką widzę pomiędzy low a ultra w nietórych momentach to wygładzenie. W ciemniejszych miejscach już jest większa różnica.
Malaga Senator
za dużo penerskich animacji w czasie walki, jakieś piruety salta cuda wianki... to może fajnie wygląda w tekkenie, ale w rpg, które nie robi sobie szydery z gatunku wygląda to komicznie.
Niestety motion capture czy mimika twarzy wciąż wygląda jak drewno, taki HL2 lepiej oddawał emocje niż to co tu pokazują