Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 10 kwietnia 2003, 09:36

SuperPower 2 w produkcji

Firma DreamCatcher podała do wiadomości, iż zawarła umowę ze studiem GolemLabs, na mocy której wyda drugą część strategii turowej zatytułowanej SuperPower (grę pod tytułem GlobalPower wydała w Europie firma GMX Media). Była to pierwsza nie-przygodowa pozycja w planie wydawniczym DreamCatchera i okazała się sporym sukcesem, dlatego też wspólnie z zespołem GolemLabs, podjęto decyzję o stworzeniu jej drugiej części. Wstępnie planuje się, że gra trafi do sprzedaży pod koniec 2004 roku.

Firma DreamCatcher podała do wiadomości, iż zawarła umowę ze studiem GolemLabs, na mocy której wyda drugą część strategii turowej zatytułowanej SuperPower (grę pod tytułem GlobalPower wydała w Europie firma GMX Media). Była to pierwsza nie-przygodowa pozycja w planie wydawniczym DreamCatchera i okazała się sporym sukcesem, dlatego też wspólnie z zespołem GolemLabs, podjęto decyzję o stworzeniu jej drugiej części. Wstępnie planuje się, że gra trafi do sprzedaży pod koniec 2004 roku.

W oświadczeniu prasowym czytamy, iż SuperPower 2 ponownie pozwoli nam poprowadzić wybraną nację (czasy współczesne) do międzynarodowej dominacji. Sequel wprowadzi szereg unowocześnień, w tym poprawioną grafikę 3D, wyższy poziom komputerowego A.I., możliwość gry w trybie multiplayer i bardziej rozbudowane misje. Zmieni się też nieco charakter rozgrywki, tzn. takie elementy jak polityka, ekonomia czy zjawiska socjalne nabiorą większego znaczenia i staną się tak samo ważne jak siła militarna. Podobnie jak w części pierwszej, tak i tu znajdziemy jedną z największych baz danych współczesnych jednostek wojskowych.

Oficjalne strony producenta i wydawcy:

http://www.golemlabs.com/

http://www.dreamcatchergames.com/

Przemysław Bartula

Przemysław Bartula

W 2000 roku dołączył do ekipy tworzącej serwis GRYOnline.pl i realizuje się w nim po dziś dzień. Zaczął od napisania kilku recenzji, a potem płynnie poszły newsy, wpisy encyklopedyczne i cała masa innych aktywności. Na przestrzeni 20 lat uczestniczył w tworzeniu niemal wszystkich działów i projektów firmy; przez lata piastował stanowisko szefa encyklopedii gier i szefa newsroomu, a ostatecznie trafił do zarządu firmy GRY-OnLine S.A. Obecnie jest dużo bardziej zaangażowany w aktywności zarządcze aniżeli redaktorskie. Posiada dyplom technika elektrotechnika i inżyniera budownictwa wodnego.

więcej