Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 19 stycznia 2010, 13:55

autor: Jiker

Startuje CDPROgram - nowy program lojalnościowy CD Projektu

CD Projekt poinformował o starcie otwartych testów CDPROgramu – nowego programu lojalnościowego firmy, skierowanego do stałych klientów.

CD Projekt poinformował o starcie otwartych testów CDPROgramu – nowego programu lojalnościowego firmy, skierowanego do stałych klientów.

CDPROgram umożliwia graczom ściąganie wybranych gier z oferty serwisu Good Old Games, uruchomionego przez CD Projekt w 2008 roku (wymagana rejestracja). Do zakupów wykorzystywana jest nowa waluta, tzw. CDPunkty, która zastąpiła wirtualne pieniądze (wPLN). Punkty lojalnościowe otrzymuje się za zakup gier z katalogu CD Projektu i ich rejestrację na łamach CDProjekt.pl.

Aktualnie w ofercie CDPROgramu znajduje się dwanaście pozycji (do dziesięciu tytułów z czasu bety doszły Dukem Nukem 3D: Atomic Edition oraz Myst: Masterpiece Edition):

Gry za 300 CDPunktów:

  1. Disciples 2 Gold
  2. Heroes of Might and Magic III: Complete Edition
  3. Prince of Persia: Sands of Time
  4. Sacred Gold
  5. Sensible Soccer 2006
  6. Duke Nukem 3D: Atomic Edition

Gry za 150 CDPunktów:

  1. Broken Sword: The Sleeping Dragon
  2. Cannon Fodder
  3. Flatout
  4. Gorky 17
  5. Simon the Sorcerer 2
  6. Myst: Masterpiece Edition

CD Projekt obiecuje, że co miesiąc baza będzie rozbudowywane o kolejne tytuły, a gracze mają mieć realny wpływ na ich wybór. Ponadto firma liczy na reakcję z Waszej strony, w tym komentarze, w których zamieścicie propozycje nt. rozwoju CDPROgramu. Więcej informacji na jego temat znajdziecie w tym miejscu.

GOL Newsroom

Zapraszamy Was do polubienia profilu Newsroomu na Facebooku. Znajdziecie tam nie tylko najciekawsze wiadomości, ale i szereg miłych dodatków.