CD Projekt poinformował o starcie otwartych testów CDPROgramu – nowego programu lojalnościowego firmy, skierowanego do stałych klientów.
CD Projekt poinformował o starcie otwartych testów CDPROgramu – nowego programu lojalnościowego firmy, skierowanego do stałych klientów.
CDPROgram umożliwia graczom ściąganie wybranych gier z oferty serwisu Good Old Games, uruchomionego przez CD Projekt w 2008 roku (wymagana rejestracja). Do zakupów wykorzystywana jest nowa waluta, tzw. CDPunkty, która zastąpiła wirtualne pieniądze (wPLN). Punkty lojalnościowe otrzymuje się za zakup gier z katalogu CD Projektu i ich rejestrację na łamach CDProjekt.pl.
Aktualnie w ofercie CDPROgramu znajduje się dwanaście pozycji (do dziesięciu tytułów z czasu bety doszły Dukem Nukem 3D: Atomic Edition oraz Myst: Masterpiece Edition):
Gry za 300 CDPunktów:
Gry za 150 CDPunktów:
CD Projekt obiecuje, że co miesiąc baza będzie rozbudowywane o kolejne tytuły, a gracze mają mieć realny wpływ na ich wybór. Ponadto firma liczy na reakcję z Waszej strony, w tym komentarze, w których zamieścicie propozycje nt. rozwoju CDPROgramu. Więcej informacji na jego temat znajdziecie w tym miejscu.
0

Autor: Piotr Doroń
Z wykształcenia dziennikarz i politolog. W GRYOnline.pl od 2004 roku. Zaczynał od zapowiedzi i recenzji, by po roku dołączyć do Newsroomu i już tam pozostać. Obecnie szef tego działu, gdzie zarządza zespołem złożonym zarówno ze specjalistów w swoim fachu, jak i ambitnych żółtodziobów, chętnych do nauki oraz pracy na najwyższych obrotach. Były redaktor niezapomnianego emu@dreams, gdzie zagnała go fascynacja emulacją i konsolami, a także recenzent magazynu GB More. Miłośnik informacji, gier (długo by wymieniać ulubione gatunki), Internetu, dobrej książki sci-fi i fantasy, nie pogardzi również dopieszczonym serialem lub filmem. Mąż, ojciec trójki dzieci, esteta, zwolennik umiaru w życiu prywatnym.