Firma Take-Two Interactive podzieliła się wynikami sprzedaży osiągniętymi przez swoje najpopularniejsze marki. Wśród nich prym wiedzie Grand Theft Auto IV, które sprzedało się w nakładzie 20 milionów egzemplarzy. Tym samym, wszystkie odsłony serii trafiły do rąk 100 milionów graczy.
Mateusz Kądziołka
Firma Take-Two Interactive podzieliła się wynikami sprzedaży osiągniętymi przez swoje najpopularniejsze marki. Wśród nich prym wiedzie Grand Theft Auto IV, które sprzedało się w nakładzie 20 milionów egzemplarzy. Tym samym, wszystkie odsłony serii trafiły do rąk 100 milionów graczy.

Oprócz chwalenia się niewątpliwym sukcesem Grand Theft Auto IV, firma Take-Two opublikowała również wyniki osiągnięte przez inne wydawane przez nią gry.
Oczywiście amerykański gigant nie zapomniał przypomnieć nam o tym, że w rankingu serwisu Metacritic.com, o którym pisaliśmy w lutym, został on uznany za najlepszego wydawcę roku 2010. Dodatkowo, firma opowiedziała o strategii, która gwarantuje im takie sukcesy. Zakłada ona skupienie się na wydawaniu tytułów AAA, wydłużaniu ich żywotności poprzez kolejne dodatki, a także zwiększeniu ilości kanałów dystrybucji (np. Civilization World na Facebooku).
Więcej:Po dwóch latach przerwy niesztampowy serial Netflixa powraca z trzecim sezonem
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
0