Encyklopedia Gier Top Gry Daty premier Beta testy Screeny Redakcja poleca Katalog firm SłownikStrategiczneMMOWWW
Okładka Civilization World (WWW)

Civilization World WWW

Civilization Network | Civ World

Przeglądarkowa wersja jednej z najbardziej kultowych serii gier strategicznych, opracowana przez studio Firaxis Games pod okiem Sida Meiera. Podczas zabawy zarządzamy państwami, tworzymy nowe technologie, dbamy o rozwój miast oraz prowadzimy wojny.

Strategiczne | zagraj za darmo

WWW
Okładka Civilization World (WWW)

Angielskie napisy i dialogi

data premiery gry w wersji WWW:

6lipca2011

Civilization Network to gra strategiczna wyprodukowana z myślą o serwisie społecznościowym Facebook. W przeciwieństwie do oryginalnych, pecetowych odsłon popularnej serii, stworzonych przez projektanta Sida Meiera, mamy tu do czynienia z pozycją o wiele mniej skomplikowaną.

Mimo to twórcom udało się zachować w Civilization Network niemal wszystkie podstawowe elementy, dzięki którym seria ta cieszy się niesłabnącą popularnością wśród fanów strategii. W grze zarządzamy państwami, tworzymy nowe technologie, dbamy o rozwój miast oraz prowadzimy wojny.

Niezwykle istotnym elementem rozgrywki jest tu również tworzenie koalicji z innymi graczami. Tylko w ten sposób możliwe jest bowiem osiąganie największych sukcesów, których ukoronowaniem jest budowa imponujących cudów świata.

Zobacz pełny opis gry

Tryb gry: massive online multiplayer   Tryb multiplayer:   Internet    

Oczekiwania czytelników: 6.4 / 10 na podstawie 20 głosów czytelników.

Gry podobne do Civilization World

Wymagania wiekowe Civilization World

odpowiednia dla każdego wieku

Testujemy Civilization World

Przed premierą 28 lipca 2011, 10:03

Jednym z bardziej kontrowersyjnych elementów Civilization World jest to, że gra w pewnym momencie się kończy – po przebyciu wszystkich dwudziestu jeden epok następuje podsumowanie i wyłonienie zwycięzców. W tym momencie zabawa zaczyna się od początku, a gracze z władców kosmosu znów stają się jaskiniowcami. Z jednej strony sprawia to, że tracimy praktycznie wszystko, na co często długo pracowaliśmy, ale z drugiej pozwala słabszym graczom na „kolejne podejście”. W tej chwili trudno ocenić, na ile rozwiązanie to przypadnie użytkownikom do gustu.