Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 7 lutego 2003, 09:01

Przedsmak możliwości Blitzkriegu już w przyszłym tygodniu

Oficjalna strona internetowa strategii czasu rzeczywistego zatytułowanej Blitzkrieg donosi, iż 14 lutego wypuszczona zostanie wersja demonstracyjna tego tytułu. Dodam, że producentem gry jest rosyjska firma Nival Interactive, zaś sama gra w oczach wielu miłośników RTS-ów tego typu pretenduje do miana pogromcy znanej serii Sudden Strike.

Oficjalna strona internetowa strategii czasu rzeczywistego zatytułowanej Blitzkrieg donosi, iż 14 lutego wypuszczona zostanie wersja demonstracyjna tego tytułu. Dodam, że producentem gry jest rosyjska firma Nival Interactive, zaś sama gra w oczach wielu miłośników RTS-ów tego typu pretenduje do miana pogromcy znanej serii Sudden Strike.

Demo zawierać będzie trzy misje dedykowane rozgrywce w trybie single player, po jednej dla strony Niemieckiej, Rosyjskiej i Alianckiej.

Poniżej krótka charakterystyka gry:

Blitzkrieg to strategia czasu rzeczywistego rozgrywająca się w czasie II Wojny Światowej. Gracze mogą uczestniczyć w szeregu historycznych starć dowodząc zarówno siłami alianckimi, rosyjskimi i niemieckimi (między innymi: niemiecka kampania w Polsce, Rosji i Tunezji; alianckie walki w Norwegii, Francji i we Włoszech oraz rosyjskie zmagania na Ukrainie i w Finlandii). Gra posiada całkowicie trójwymiarową grafikę (trójwymiarowe jednostki), a rozgrywka jest typowa dla RTSów i przypomina tą znaną z serii Sudden Strike, tzn. w każdej misji dostajemy szereg jednostek i musimy tak je wykorzystać, by wykonać powierzone przez dowództwo zadanie.

  • Trzy kampanie z łącznie 21 ekscytującymi misjami.
  • Ponad 150 typów pojazdów i innych maszyn bojowych.
  • Ponad 40 rodzajów piechoty.
  • Ponad 250 typów budynków i instalacji naziemnych.
  • Możliwość gry w trybie single i multiplayer.
  • Każdy element na mapie może zostać uszkodzony lub zniszczony, począwszy od samych oddziałów wojskowych, a skończywszy na zabudowaniach cywilnych.
  • Możliwość gry wieloosobowej za pośrednictwem sieci lokalnej i Internetu.
  • Zaimplementowany generator map.
  • Możliwość przejęcia i wykorzystania sprzętu porzuconego przez wroga.
  • Możliwość budowania mostów polowych, kopania okopów, minowania i rozminowywania określonych terenów, wezwania wsparcia lotniczego, itp.

Gra ma zostać wydana w niemieckiej wersji językowej w marcu tego roku, zaś w angielskojęzycznej jeszcze w pierwszej połowie roku.

Przemysław Bartula

Przemysław Bartula

W 2000 roku dołączył do ekipy tworzącej serwis GRYOnline.pl i realizuje się w nim po dziś dzień. Zaczął od napisania kilku recenzji, a potem płynnie poszły newsy, wpisy encyklopedyczne i cała masa innych aktywności. Na przestrzeni 20 lat uczestniczył w tworzeniu niemal wszystkich działów i projektów firmy; przez lata piastował stanowisko szefa encyklopedii gier i szefa newsroomu, a ostatecznie trafił do zarządu firmy GRY-OnLine S.A. Obecnie jest dużo bardziej zaangażowany w aktywności zarządcze aniżeli redaktorskie. Posiada dyplom technika elektrotechnika i inżyniera budownictwa wodnego.

więcej