Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość pozostałe 7 kwietnia 2011, 11:06

autor: Kono

Premiera miniserialu Mortal Kombat już w przyszłym tygodniu

Wszystko wskazuje na to, że nadchodzące tygodnie będą bardzo ekscytujące dla fanów marki Mortal Kombat. 21 kwietnia zadebiutuje niedawno ozłocona najnowsza odsłona serii. Natomiast w przyszłym tygodniu będziemy mogli zobaczyć pierwszy odcinek webowego serialu umieszczonego w tym samym uniwersum.

Wszystko wskazuje na to, że nadchodzące tygodnie będą bardzo ekscytujące dla fanów marki Mortal Kombat. 21 kwietnia zadebiutuje niedawno ozłocona najnowsza odsłona serii. Natomiast w przyszłym tygodniu będziemy mogli zobaczyć pierwszy odcinek webowego serialu umieszczonego w tym samym uniwersum.

Produkcja ma się pojawić już 13 kwietnia około godziny 1.00 w nocy na kanale Youtube grupy Machinima. Cztery godziny wcześniej, w tym samym miejscu, będzie można zobaczyć jak reżyser projektu – Kevin Tancharoen – wraz z aktorami gra w nadchodzący na Xboxa 360 i PlayStation 3 Mortal Kombat.

Premiera miniserialu Mortal Kombat już w przyszłym tygodniu - ilustracja #1

Michael Jai White jako Jax

Serial został oficjalnie zapowiedziany w styczniu bieżącego roku. Miesiąc później firma Warner Bros. Interactive Entertainment poruszyła temat jego obsady. W rolę Jaxa wcieli się Michael Jai White – znany m.in. z kreacji w Mrocznym Rycerzu. Na planie będą mu towarzyszyć Jeri Ryan (Star Trek: Voyager) jako porucznik Sonya Blade, a także Darren Shahlavi (300) w skórze Kano.

Jak zapewnia firma Warner Bros. miniserial będzie antologią filmów krótkometrażowych, a każdy z nich będzie ukazywać nieznane dotąd fakty z życia zarówno bohaterów serii, jak i innych postaci należących do uniwersum Mortal Kombat. Na całość ma się składać 9 odcinków, jednak ekipa nie wyjawiła kiedy możemy się spodziewać publikacji kolejnych odsłon.

Przypominamy, że wszystko zaczęło się od niespełna 8-minutowego filmiku, który w sieci pojawił się jeszcze w czerwcu ubiegłego roku. Spotkał on się z wielkim zainteresowaniem fanów marki, bowiem obejrzało go ponad 10 milionów osób. Możemy więc przypuszczać, że serial nie będzie odbiegał od konwencji zwiastuna i zostanie przyjęty równie entuzjastycznie.