Dzięki agencji ratingowej PEGI dowiedzieliśmy się, że w planach jest Mortal Kombat Kollection Online, czyli zestaw zremasterowanych wersji pierwszych trzech odsłon cyklu.

Bazy danych instytucji zajmujących się przydzielaniem kategorii wiekowych są od dawna doskonałym źródłem informacji o niezapowiedzianych produkcjach. Najnowszym tego przykładem stał się projekt Mortal Kombat Kollection Online, który pojawił się na stronie europejskiej agencji PEGI (Pan European Game Information).
Możemy tam przeczytać, że produkcja zmierza na pecety oraz konsole Xbox One, PlayStation 4 i Nintendo Switch. Premiera miała nastąpić wczoraj, co oczywiście się nie stało. Opóźnienia w porównaniu z danymi przekazanymi instytucjom typu PEGI nie są jednak niczym zaskakującym, zwłaszcza że projekt nie został jeszcze oficjalnie zapowiedziany. Spodziewamy się, że ujawnienie kolekcji jest tylko kwestią czasu, gdyż tego typu przecieki z agencji ratingowych rzadko okazują się nieprawdziwe.
Z informacji zawartych na stronie PEGI wynika, że Mortal Kombat Kollection Online zaoferuje trzy pierwsze odsłony cyklu („trójka” najpewniej dostępna będzie w formie Ultimate Mortal Kombat 3). Produkcje mają posiadać ulepszoną grafikę i rozgrywkę oraz rozbudowane funkcje sieciowe.
Warto przypomnieć, że to nie pierwszy raz, gdy słyszymy o Mortal Kombat Kollection Online. Pod koniec 2018 r. pojawiły się plotki, że nad tak zatytułowanym projektem pracuje studio Blind Squirrel Games. Ostatecznie produkcję skasowano w ubiegłym roku. Jak pokazuje rating PEGI, będąca właścicielem marki firma Warner Bros. nie porzuciła jednak tego pomysłu.
Nie wiadomo jedynie, czy Mortal Kombat Kollection Online zbudowane zostanie na projekcie Blind Squirrel Games, czy też może produkcja została opracowana od zera.
Więcej:Według przecieków, iPhone 17e trafi do sklepów w ograniczonej liczbie zaledwie kilku milionów sztuk
GRYOnline
Gracze
Steam
13

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.