Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 4 czerwca 2007, 14:44

autor: Katarzyna Grysiewicz

Podwodny świat widziany z perspektywy prehistorycznych kreatur

O tym, że firma Destination Software Incorporated szykuje pozycje, przygotowane na podstawie już zrealizowanych, jak i nadchodzących produkcji filmowych kanału przyrodniczego National Geographic, informowaliśmy Was w listopadzie ubiegłego roku. Obecnie poznaliśmy szczegóły na temat jednej z zapowiedzianych wówczas pozycji o nazwie Sea Monsters: A Prehistoric Adventure.

O tym, że firma Destination Software Incorporated szykuje pozycje, przygotowane na podstawie już zrealizowanych, jak i nadchodzących produkcji filmowych kanału przyrodniczego National Geographic, informowaliśmy Was w listopadzie ubiegłego roku. Obecnie poznaliśmy szczegóły na temat jednej z zapowiedzianych wówczas pozycji o nazwie Sea Monsters: A Prehistoric Adventure. Gra pojawi się w październiku br., kiedy to na ekrany kin wejdzie jej pierwowzór.

Podwodny świat widziany z perspektywy prehistorycznych kreatur - ilustracja #1

Developerzy zapowiedzieli, że do dyspozycji użytkownika zostanie oddanych sześć prehistorycznych morskich kreatur, z których każda będzie odznaczała się odmiennymi cechami i umiejętnościami. Wcielając się w jedną z nich trzeba będzie przemierzać kolejne lokacje w celu odnalezienia sześćdziesięciu skamielin, ukrytych na przestrzeni interaktywnego wirtualnego środowiska. Nieliniowy przebieg zabawy pozwoli graczowi na dowolne przemierzanie podwodnego świata.

Podwodny świat widziany z perspektywy prehistorycznych kreatur - ilustracja #2

Zebranie odpowiedniej ilości kości odblokuje nowe prehistoryczne monstra oraz da szansę na obejrzenie fragmentów filmów, przygotowanych przez National Geographic i poświęconych konkretnym skamielinom. Interesujące bonusy będą dostępne także po zaliczeniu licznych zadań, zamieszczonych w każdej lokacji i przeznaczonych dla jednej z sześciu sterowanych kreatur.