Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 29 stycznia 2009, 10:40

autor: Filip Grabski

Plany twórców Obliviona na 2009 rok

Oj, chyba musimy zacząć zazdrościć Japończykom magazynu Famitsu. Pojawiają się w nim zawsze ciekawe informacje dotyczące najbliższej przyszłości gier komputerowych i dzisiaj mamy przyjemność donieść za owym magazynem o planach studia Bethesda Softworks.

Oj, chyba musimy zacząć zazdrościć Japończykom magazynu Famitsu. Pojawiają się w nim zawsze ciekawe informacje dotyczące najbliższej przyszłości gier komputerowych i dzisiaj mamy przyjemność donieść za owym magazynem o planach studia Bethesda Softworks.

W materiale dla xboxowej edycji wspomnianego magazynu, twórcy m.in. czwartej odsłony The Elder Scrolls opowiedzieli o swoich zamiarach na najbliższy rok. Po pierwsze, włodarze firmy wyrazili zadowolenie ze sprzedaży Fallouta 3 w Japonii - Bethesda jest jednym z niewielu zachodnich producentów, którzy odnieśli jako taki sukces na tym rynku (Fallout 3 i Oblivion sprzedały się w ilości ponad 100000 kopii). Poza tym, kontynuując triumfalny marsz, firma zamierza wydać i/lub wyprodukować dużo nowych gier w 2009 roku. Szefowie pozostają przy tym bardzo optymistyczni – twierdzą, że z ich logiem pojawią się tylko gry mogące osiągnąć w recenzjach ocenę przynajmniej 80%.

Najciekawsze zostawiamy na koniec – Bethesda Softworks pracuje nad zaskakującą nową grą opartą o markę zupełnie innego developera. Z Falloutem sobie bez wątpienia poradzili, więc możemy być dobrej myśli. O jaką grę chodzi – możemy się tylko domyślać. Obecnie Bethesda pracuje nad FPSem Rogue Warrior (PC, X360 i PS3; obrazek poniżej), zapewne planuje The Elder Scrolls V, na liście wydanych tytułów posiadają również Star Treka, Call of Cthulhu, stareńkie Terminatory i całą masę innych gier. Czekamy!

Plany twórców Obliviona na 2009 rok - ilustracja #1
Po lewej – bohater gry, Dick Marcinko; wszędzie indziej - Korea

Filip Grabski

Filip Grabski

Z GRYOnline.pl współpracuje od marca 2008 roku. Zaczynał od pisania newsów, potem przeszedł do publicystyki i przy okazji tworzył treści dla serwisu Gameplay.pl. Obecnie przede wszystkim projektuje grafiki widoczne na stronie głównej (i nie tylko) oraz opiekuje się ciekawostkami filmowymi dla Filmomaniaka. Od 1994 roku z pełną świadomością zaczął użytkować pecety, czemu pozostaje wierny do dzisiaj. Prywatnie ojciec, mąż, podcaster (od 8 lat współtworzy Podcast Hammerzeit) i miłośnik konsumowania popkultury, zarówno tej wizualnej (na dobry film i serial zawsze znajdzie czas), jak i dźwiękowej (szczególnie, gdy brzmi ona jak gitara elektryczna).

więcej