Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 16 kwietnia 2004, 07:44

autor: Radosław Grabowski

Pixel Shader 3.0 praktycznie - odpowiednie gry dla chipów graficznych nVidia GeForce 6

Wczoraj naświetliliśmy dla Was sprawę szóstej generacji układów graficznych nVidia GeForce, podając wybrane dane tekstowe oraz prezentując przykładowe zdjęcia i wyniki testu porównawczego. Nowe procesory wspierają technologię Pixel Shader w wersji 3.0, dzięki czemu niektóre wirtualne gry wyglądają wprost fenomenalnie. Producent wspomnianych chipów przedstawił właśnie listę elektroniczno-rozrywkowych programów, mających robić kapitalny użytek z rzeczonego systemu (vide również wiadomość serwisu PC Perspective, ukazująca różnice wizualne w Far Cry).

Wczoraj naświetliliśmy dla Was sprawę szóstej generacji układów graficznych nVidia GeForce , podając wybrane dane tekstowe oraz prezentując przykładowe zdjęcia i wyniki testu porównawczego. Nowe procesory wspierają technologię Pixel Shader w wersji 3.0, dzięki czemu niektóre wirtualne gry wyglądają wprost fenomenalnie. Producent wspomnianych chipów przedstawił właśnie listę elektroniczno-rozrywkowych programów, mających robić kapitalny użytek z rzeczonego systemu (vide również wiadomość serwisu PC Perspective , ukazująca różnice wizualne w Far Cry ).

 

TYTUŁ

TERMIN PREMIERY

DRIV3R

22 czerwca 2004

Far Cry

23 marca 2004

Grafan

2. połowa 2004

Madden NFL 2005

17 sierpnia 2004

Painkiller

9 kwietnia 2004

S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl

14 września 2004

The Lord of the Rings: The Battle for Middle-Earth

2. połowa 2004

Tiger Woods PGA Tour 2005

2. połowa 2004

Tom Clancy’s Splinter Cell: Pandora Tomorrow

25 marca 2004

Vampire The Masquerade: Bloodlines

14 listopada 2004