Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 20 marca 2002, 10:02

Pierwsze szczegóły dotyczące Warlords IV: Heroes of Etheria

Po długim okresie ciszy wokół zapowiedzianego klika lat temu Warlords IV: Heroes of Etheria, nareszcie coś się ruszyło. Wydawca gry, firma Ubi Soft, ujawniła garść konkretnych informacji o czwartej części znanej serii oraz określiła termin jej wydania.

Po długim okresie ciszy wokół zapowiedzianego klika lat temu Warlords IV: Heroes of Etheria, nareszcie coś się ruszyło. Wydawca gry, firma Ubi Soft, ujawniła garść konkretnych informacji o czwartej części znanej serii oraz określiła termin jej wydania.

Warlords IV: Heroes of Etheria podobnie jak części poprzednie będzie strategią turową z elementami cRPG osadzoną w świecie fantasy. Gracze ponownie staną na czele wojsk złożonych ze smoków, pegazów i innych tym podobnych fantastycznych stworzeń. Solą Warlords IV będzie walka, bitwy z udziałem różnych jednostek oraz oblężenia zamków. Jednak oprócz tego znajdziemy tu złożony system dyplomacji, który będzie można wykorzystać do bezkrwawego rozwiązania konfliktu; budowę nowych miast i dróg, rozbudowę i ulepszenie już istniejących osad oraz zbieranie surowców. Nadrzędną rolę w całej rozgrywce stanowić będą bohaterowie. Wraz z postępem akcji i ilością stoczonych walk, będą podnosić swe umiejętności i zdolności, a także wejdą w posiadanie bardzo potężnych artefaktów i przedmiotów magicznych. Gra ma posiadać specjalny system wzrostu doświadczenia (który obejmie nie tylko bohaterów, lecz również inne jednostki bojowe), bardzo rozbudowany system czarów, zaawansowane A.I. oraz szereg nowych ras, jak: „evil volturnians”. Warlords IV: Heroes of Etheria będzie pozwalał na rozgrywkę w trybie single i multiplayer za pośrednictwem sieci lokalnej i Internetu. Poniżej jedna z pierwszych grafik.

Gra zostać wydana pod koniec bieżącego roku. Jej producentem jest Strategic Studies Group.

Przemysław Bartula

Przemysław Bartula

W 2000 roku dołączył do ekipy tworzącej serwis GRYOnline.pl i realizuje się w nim po dziś dzień. Zaczął od napisania kilku recenzji, a potem płynnie poszły newsy, wpisy encyklopedyczne i cała masa innych aktywności. Na przestrzeni 20 lat uczestniczył w tworzeniu niemal wszystkich działów i projektów firmy; przez lata piastował stanowisko szefa encyklopedii gier i szefa newsroomu, a ostatecznie trafił do zarządu firmy GRY-OnLine S.A. Obecnie jest dużo bardziej zaangażowany w aktywności zarządcze aniżeli redaktorskie. Posiada dyplom technika elektrotechnika i inżyniera budownictwa wodnego.

więcej